pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Violetās Uguns Piesaukums


Izlasiet Ilarionu 18.-25.decembris/2011


Viedas Meistara Ilariona

Violetās Uguns Piesaukums

  
Radītāja Klātbūtne, ES ESMU manī,
Izdzirdi mani, šobrīd pie Tevis es vēršos:
Svētī ikkatra un ikviena Svētā Kristus Es lūgšanas
 un notiek tas, ko es piesaucu, lūdzu Tevi.

Ļauj ieskaut Violetajai Brīvības liesmai
Visu pasauli, to vienojot veselumā vienā.
Piepildi Zemi un arī tās ļaudis
Ar pieaugošu un caurstrāvojošu Kristus mirdzošo spožumu.

ES ESMU Augstākā Radītāja rīcība
Debesu mīlestības rokas balstīta
Transformējot tos cēloņus, kas iztukšo tukšu
Novēršot bailes jau pašā iedīglī.

ES ESMU, ES ESMU, ES ESMU
Brīvības mīlestības pilnais spēks
Paceļot Zemi uz debesīm augšā
Violetā uguns nu spoži mirdz
Radītāja gaismas dzīvajā dailē.

Tā tagad un mūžīgi mūžos
Atbrīvo pasauli, mani un visu dzīvo,
 Ievedot mani Viedas Meistara pilnībā
Visvarenais ES ESMU, Visvarenais ES ESMU, Visvarenais ES ESMU!

http://therainbowscribe.com/violetfiredecree.htm

tulkoja Māra Brante
http://gaismasdarbinieki.blogspot.com