pirmdiena, 2011. gada 26. decembris

Ješua"Par aizdomīgumu un Dieva svētības Uguni"



Dārgais Ješua!
Es ceru, ka jautājumi būs noderīgi ne tikai man.
Pirmais jautājums attiecas uz aizdomīgumu. Dažreiz ir ļoti grūti nepieļaut negatīvas domas dažādos jautājumos. Kad es ieeju kontaktā ar savu klātbūtni, man kļūst vieglāk. Mani satrauc tas, ka, neskatoties uz darbu šajā virzienā, tas atgriežas. Man ar to ir grūti. Ko es nesaprotu? Vai es spēšu pavisam ar to tikt galā? Kāds būs tavs padoms?
Otrais jautājums attiecas uz darbu, kurā es paņēmu atvaļinājumu, kurš pēc manām sajūtām nav mans īstais uzdevums. Es saprotu, ka tagad nāksies kaut kā labot šo situāciju. Ko tu vari ieteikt?
Trešais jautājums attiecas uz Dieva svētības uguns nokāpšanu Jeruzalemē katru gadu. Vari kaut ko pastāstīt šajā sakarā?
Ceru, atbildēsi.

Mani apsveikumi, ar mīlestību un godbijību! Paldies par jautājumu, un es redzu, ka jūs satrauc daudzējādā ziņā vienādas problēmas. Divas dienas mēs strādājām ar Niku trijatā, skaidrojot caur viņu jūsu uztveres problēmu sakrālo būtību. Es lūdzu tevi izmantot mūsu atbildi par sadalītību, tur tu atradīsi daudzu jūs problēmu būtības izskaidrojumu un ceļus iziešanai no prāta lamatu apļa. Aizdomīgums arī ir vienas no tām daudzajām bailēm, no kurām jums jātiek vaļā. Es lūdzu tevi ticēt sev, jo tu patiesi esi dievišķa būtne, un nav lietu, kuras tu nespētu pārvarēt. Bez šaubām, ir jāpielieto patiesa vēlēšanās, jāpieņem lēmums un jāizpilda paša griba. Pacenties nepaust sevis nosodījumu, nenosodīt savu prātu un vispār nevienu nenosodīt. Viss pēc savas būtības ir dievišķs!

Tikai mīlestība, tajā skaitā arī pret sevi, un es ne par jūsu ego izpausmi, izglābs jūs. Nav stiprākas enerģijas par Mīlestība, un šī plūsma ir neierobežota! Esiet uzmanīgi pret savām patiesajām vēlmēm, vēlmēm, nākošām no jūsu siržu dziļumiem, un mīliet savu dievišķo būtību. Tas piedos klāt jums ticību un spēkus jebkuru sarežģījumu pārvarēšanā. Dieva Mīlestība pret mums visiem ir patiesi neierobežota un ir galvenā visu dievišķo Radījumu būtība. Turpiniet ceļu, kurš ved uz atkalapvienošanos ar sevi – Dvēseli, kura plešas nesalīdzināmi tālāk un dziļāk Dieva radījumu daudzdimensionalitātē. Ceļš pie sevis patiesajiem, ceļš pie veseluma, harmonijas un dižas laimes sajūtas atrodas jūsu iekšienē, un sākas tas jūsu sirdī. Drosmīgi iegremdējies paša sirdī un nostiprinies tur. Tieši tur jūs atradīsiet atbildes uz jūsu daudzajiem jautājumiem, garīgu mieru un nesalīdzināmu prieku būt par sevi pašu savā pirmatnējā dabīgumā un skaistumā!

Par Dieva svētības uguns nokāpšanu Jeruzalemē.

Ļoti labs jautājums, un es labprāt tev atbildēšu uz to. Gaismas Parādīšanās un tās materializācija mana ķermeņa pazušanas vietā (debesbraukšana jūsu priekšstatos) patiesībā nav neizskaidrojams brīnums, šo parādību vienkārši nevar izskaidrot zinātne, kura nespēj izskaidrot daudzas izpausmes materiālajā pasaulē priekšstatu ierobežotības dēļ. Tamlīdzīga darbība tiek veikta un var tikt veikta, ja ir garīgi tīrs pārvadītājs šajā vietā, jebkurā laikā.

Reliģijas to pieskaņoja noteiktiem notikumiem, un tāpēc tas parasti notiek pie ticīgu cilvēku masveida pulcēšanās. Kādēļ notiek šis notikums: pēc tam, kad es izpildīju savu Kristus enerģijas dievišķā sūtņa misiju un ar debesbraukšanu nostiprināju to uz planētas Zeme ļoti grūtos zemu vibrāciju enerģiju un vairuma zemiešu zema apziņas stāvokļa apstākļos, manās nākošajās tikšanās mani mācekļi vērsās pie manis un caur mani pie Tēva ar lūgumu par brīnumu parādīšanās nepieciešamību. Mēs sapratām tad, ka kristus-apziņas enerģijas noturēšanai uz planētas ir nepieciešams uzturēt ticību un dot cerību, dot sava veida klātbūtnes zīmes, un tāds lēmums tika pieņemts. Tā kā bija kanāls Kristus dievišķo enerģiju klātbūtnei uz planētas, tad parādīt matērijas blīvumā Gaismu un materializēt to ugunī nav grūti, vienīgais, kas nepieciešams – auksti garīgs pārvadītājs uz matērijas līmeni. Un tādi iemiesoti cilvēki atrodas – ar gavēni, lūgšanām un savu garīgu skaistumu viņi spēj pieņemt uz sevi šo enerģiju un iegūt to. Kāda ir šīs uguns daba: tā ir augstu vibrāciju Gaisma – Kristus dievišķā enerģija, kuru nolaiž jūsu materiālajā pasaulē agrāk caur pazeminošu portālu sistēmu, kad ir visi aukstāk izklāstītie šīs enerģijas pieņemšanas faktori. No 1837. gada pēc jūsu gadu skaitīšanas turpmāko 5 gadu gaitā Kristus enerģija stabilāk nostiprinājās uz planētas, mana personīgā klātbūtne caur daudzām projekcijām arī palielinājās, tāpēc uzturēt kanālu kļuva vieglāk. Kad ir auksti garīgs pārvadītājs (pieņemošs matērijā), Kristus Gaisma ienāk jūsu realitātē, un jūs varat novērot to. Dažas minūtes šī enerģija ir klātesoša kā Tīra Gaisma, materializējoties ugunī.

ES ESMU JEŠUA, un es esmu blakus jums, pilns Mīlestības un ticības jums.
Pieņemts 18.06.2009. Nika
 tulkoja Jānis Oppe