trešdiena, 2011. gada 14. decembris

Ammas 245. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Tagad mēs sāksim apgūt amigdalas priekšējās daļas stimulēšanas iemaņas.
Atgādināšu, ka, pareizi aktivizējot amigdalu, tā kļūs par varenu radošuma un prieka raisītāju. Tas notiek tad, kad amigdala ir savienojumā ar smadzeņu pusložu priekšējo daļu.
Kā tu jau zini, ir divas amigdalas - katrā deniņu pusē pa vienai.
Atrodoties Sirds Avotā, apzināti savienojies ar Pašu Es, Dvēseli un Ādamu Kadmonu.
Iegriez čakras maksimāli iespējamā ātrumā vismaz 15-20 sekunžu garumā. Tas ir pielīdzināms automašīnas motora ierūcināšanai, spiežot uz gāzes pedāli neitrālajā ātrumā.
Iedomājies, ka turi rokās spalviņu. Iztēlojies šo spalviņu tieši tādā krāsā, lielumā, kādā tu vēlies. Lai, tai pieskaroties, tā radītu tieši tādas sajūtas, kādas tu vēlies.
Šī ir ļoti īpaša spalviņa. Tu to maigi virzīsi uz savām smadzenēm caur deniņiem.
Vairākas reizes ar spalviņu maigi noglāsti amigdalas priekšējo daļu.
Ja pareizi to darīsi, sajutīsi fizisku labpatiku, varbūt pat seksuālas dabas.
Esi maigs. Pieskārieni amigdalai jāveic liegi un mīksti.
Vienā reizē strādā ar vienu no amigdalām.
Atkārto šo vingrinājumu vairākas reizes dienā.


Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins