pirmdiena, 2011. gada 12. decembris

Ammas 243. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Savu smadzeņu izzināšana tādā veidā, kā to darām nu jau vairākas nodarbības, ļoti palīdz būt apzinātā savienojumā ar Pašu Es un Dvēseli.
Tu vari savienoties arī ar Ādama Kadmona enerģijām.
.. un vienmēr atceries par savu Sirds Avotu! Ikreiz, kad strādājām ar savām smadzenēm, enerģija koncentrējas smadzenēs, un mēs ļoti ātri varam pazaudēt esības stāvokli savā Sirds Avotā.
Tas notiek tādēļ, ka savas dzīves lielāko daļu esam dzīvojuši mentālajā pasaulē un tagad aizvien "gribās" atgriezties iepriekšējā vecajā dzīves modelī, kurš ir atstājis tik dziļu nospiedumu mūsu smadzenēs.
Atkārtosim iepriekšējās nodarbības vingrinājumu, saglabājot un noturot savu apziņu Pašā Es, Dvēselē un Sirds Avotā.
Izveido savienojumu ar Ādamu Kadmonu no sirds uz sirdi un no uzacu centra uz uzacu centru.
Tagad atsauc atmiņā to brīnišķo skatu, kuru vēroji iepriekšējās nodarbībās, un tad - to otro.
Pavēro, kā enerģija plūst no priekšpuses uz aizmugurējo daļu un atpakaļ ikreiz, kad tu nomaini vērojamo bildīti.


Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins