piektdiena, 2011. gada 16. decembris

Ammas 246. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Atrodoties Sirds Avotā, apzināti savienojies ar Pašu Es, Dvēseli un Ādamu Kadmonu.
Iztēlojies, ka ar spalviņu kutini amigdalas priekšējo daļu.
Svarīgi, lai tu kutinātu tieši amigdalas priekšējo daļu, jo tieši priekšējā daļa ir tā, kas, tiekot aktivizēta, izveido savienojumu ar smadzeņu pusložu priekšējo daļu.
Patiesībā tagad tu strādā ar to smadzeņu daļu, kas ir "jaunāka" par pieres priekšējo daļu. To sauc par "priekš-pieri".
Tiem, kuri jaunībā ir lietojuši narkotikas, priekš-pieres aktivizācija var kavēties.
Kutināšana ar spalviņu veicina šo aktivizēšanu.
Atkārto šo vingrinājumu vairākas reizes dienā.


Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins