trešdiena, 2011. gada 7. decembris

Ammas 239. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
No sava Sirds Avota savienojumā ar Pašu Es un Dvēseli koncentrējies uz vienu no divām amigdalām.
Tu vari ar pirkstiem pieskarties vietām, kurās atrodas amigdalas, t.i. deniņos uzreiz aiz acīm.
Formulē nodomu aktivizēt amigdalas un smadzeņu garozas savienojumu.
Iedomājies kādu brīnišķu vietu, kurā tu pašlaik gribētu atrasties. Koncentrējies uz brīnišķajiem skatiem, smaržām, garšām un sajūtām (gan fiziskajām, gan emocionālajām).
Iegriez savu uzacu čakru un piepildi smadzeņu priekšējo daļu ar gaismu.
Pavēro, kā sajūtās šī smadzeņu daļa.
Dienas garumā atkārto šo vingrinājumu, cik bieži vien vari.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins