pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Ilarions 18.-25.decembris/2011


Viedas Meistars Ilarions
18.-25.decembris/2011
 
Mīļie! 
Patlaban daudzi sajūtat spēcīgas enerģiju lejupielādes, tās pēdējās nedēļas laikā cauri jums virzās uz Zemes Mātes kristālisko kodolu. Šī aktivitāte ir tikai tas kalpojums, ko paši izvēlējāties pildīt, lai caur saviem fiziskajiem ķermeņiem nestu augstākas Kosmiskas enerģijas- tādas, ko spējat izturēt. Tā kā esat Gaismas un Mīlestības enerģiju pārveidotāji, tad jūsu brīvprātīgais kalpojums ir ļoti vajadzīgs, tā mērķis ir nest un iezemēt Kosmisko Kristus Gaismu. Šī kalpojuma blakus labums, jeb ieguvums- jūsu fiziskā būtība spēj uzsūkt un ienest zemes atmosfērā vairāk Gaismas.
 
Tas var izpausties kā nogurums un miegainība, bet dažkārt pilnīgi pretēji- kā bezmiegs. Un ir pilnīgi dabiska procesa sastāvdaļa, lai sagatavotu jūsu fiziskos ķermeņus augstāku enerģiju padevēm. Viss tas, kas joprojām gaida savu kārtu, lai tiktu atbrīvots no jūsu DNS un katras ķermeņa šūnas, viss tas, kas nav Mīlestība- parādīsies un pacelsies, lai to apzinātu un atbrīvotu. Un atkal, mēs atkārtojam- tikai novērojiet tās domas, kas paceļas no būtības dziļumiem, tos mentālos un emocionālos sāpju, bēdu, skumju, dusmu, aizvainojuma un vēl citu sajūtu gadījumus, kas liek jums pašiem brīnīties par to, vai tad nekad nebeigsies šis attīrīšanās process.
 
Apzināta šo ciklu un notikumu uztvere spēj pārvērst tādus momentus praktiskā alķīmijā, savu domu un emociju meistarībā, jo brīdī, kad tie paceļas vai parādās, jūs ātri varat mainīt savas domas un aizstāt zemās enerģijas ar paceļošām un spēcinošām- tādā veidā pakāpeniski samazinot savu domu un emociju iedarbību līdz tās ir pilnīgi izšķīdušas, attīrījušās un pazudušas. Tas ir grūti, mēs zinām, pārkāpt egoistiskajai vajadzībai iesaistīties atkal un atkal šajos cikliskajos notikumos, bet ar neatlaidību to var panākt, un kad reiz prasmes apgūtas, tad šis process kļūs par jūsu instrumentu (darba rīku), ko varēsiet lietot visas savas dzīves laikā. Sevis Pilnveidošana, Meistarība ir tas, ko nozīmē atrasties cilvēka ķermenī.
 
Katru dienu turpiniet veltīt laiku tam, lai piesauktu un vairotu augstāko labumu sev, ikkatram cilvēkam, visiem saviem mīļajiem un viņu mīļajiem, kā arī visai cilvēcei. Katru rītu ar pirmo atmošanās brīdi apziniet Gaismu, lai tā iezīmē visu dienu un jūs spētu sekot savas Dvēseles augstākajam mērķim un aicinājumam. Iedomājieties Miera balodi, kas riņķo ap jūsu planētu un ietin visu mīlestības pilnos apskāvienos. Afirmējiet- Miers valda pār Zemi. Praktizējiet Gaismas Staba piesaukšanu, lai tas vienmēr jūs ieskautu un aizsargātu un tad iegremdējiet sevi Violetajā Liesmā. Regulāri veicot šos vienkāršos piesaukumus, jūs spēsiet palikt fokusēti uz augstākām enerģijām, kas patlaban ienāk atmosfērā. (skatiet Piesaukumus: Gaismas Stabs un Violetās Uguns Piesaukums)
 
Katrs jūsu fiziskās Būtības aspekts tiek transformēts lielākā Gaismā un Mīlestībā, tas turpināsies vēl dažas nedēļas un mēnešus, un tad paši būsiet pārsteigti, cik tālu šajā īsajā laika sprīdī esat tikuši. Mīliet viens otru tā kā jūs mīl Radītājs un piedodiet katram un visam, jo tas ir tas drošais ceļš sevis pacelšanai uz augstāku līmeni un frekvencēm. Kad jūsos mīt patiesa un ar sirdi izjusta piedošana, tad notiek karmas līdzsvarošanās jebkurā situācijā, kurā meklējat atbildi un pats svarīgākais- piedodiet vispirms sev to, ka esat radījuši šādas situācijas, vai nu apzināti vai neapzināti. Tam visam ir ļoti liela nozīme, Mīļie. Viss ir labi un notiek perfektā kārtībā.
 
Līdz nākamajai nedēļai...
ES ESMU Ilarions
 
©2011 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace       Marlēne Svetlišofa/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace
Permission is given to share this message as long as the message is posted in its entirety and nothing has been changed, or altered in any way and Scribe's credit, copyright and website is included.   www.therainbowscribe.com
Thank you for including the above website link when posting this message. 

Tulkoja Māra Brante

Gaismas stabs
(3 reizes)
Mīļā Visvarenā ES ESMU Klātbūtne!
Lūdzu, ietin mani Tavā Visvarenajā, Maģiskajā Viedas Meistara Elektronu kolonnas Gaismas substancē!
Padari to tik Spēcīgu un Stipru, ka neviena cilvēciska radība tai nekad vairs netiek cauri.
Šajā Dievišķajā Gaismas Stabā, lūdzu, iepildi Violeto transmutējošo Liesmu, kas piepilda un iziet cauri maniem četriem zemākajiem ķermeņiem, un pārveido manī visu, kas neatbilst Tavai Perfektajai Pilnībai.
Atbrīvoto manas pasaules vietu tieši tagad uzstrāvo un piepildi ar Viedas Meistara Apziņu un ikkatra Viedas Meistara Dzīvās Klātbūtnes un Darbības Substanci un Apziņu.
Seko, lai šī Gaisma padara mani nesaskatāmu, neuzvaramu un neievērojamu visam citam, izņemot Tavai Visaugstākajai Dievišķajai Klātbūtnei un es kļūstu bezgala jutīgs uz Tevi un Tavu Dievišķo Pilnību.
Pateicos
Sacīts- darīts

Tulkoja Māra Brante


 

Viedas Meistara Ilariona

Violetās Uguns Piesaukums

  
Radītāja Klātbūtne, ES ESMU manī,
Izdzirdi mani, šobrīd pie Tevis es vēršos:
Svētī ikkatra un ikviena Svētā Kristus Es lūgšanas
 un notiek tas, ko es piesaucu, lūdzu Tevi.

Ļauj ieskaut Violetajai Brīvības liesmai
Visu pasauli, to vienojot veselumā vienā.
Piepildi Zemi un arī tās ļaudis
Ar pieaugošu un caurstrāvojošu Kristus mirdzošo spožumu.

ES ESMU Augstākā Radītāja rīcība
Debesu mīlestības rokas balstīta
Transformējot tos cēloņus, kas iztukšo tukšu
Novēršot bailes jau pašā iedīglī.

ES ESMU, ES ESMU, ES ESMU
Brīvības mīlestības pilnais spēks
Paceļot Zemi uz debesīm augšā
Violetā uguns nu spoži mirdz
Radītāja gaismas dzīvajā dailē.

Tā tagad un mūžīgi mūžos
Atbrīvo pasauli, mani un visu dzīvo,
 Ievedot mani Viedas Meistara pilnībā
Visvarenais ES ESMU, Visvarenais ES ESMU, Visvarenais ES ESMU!

http://therainbowscribe.com/violetfiredecree.htm

tulkoja Māra Brante
http://gaismasdarbinieki.blogspot.com