pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Gaismas stabs


Izlasiet Ilarionu 18.-25.decembris/2011


Gaismas stabs
(3 reizes)
Mīļā Visvarenā ES ESMU Klātbūtne!
Lūdzu, ietin mani Tavā Visvarenajā, Maģiskajā Viedas Meistara Elektronu kolonnas Gaismas substancē!
Padari to tik Spēcīgu un Stipru, ka neviena cilvēciska radība tai nekad vairs netiek cauri.
Šajā Dievišķajā Gaismas Stabā, lūdzu, iepildi Violeto transmutējošo Liesmu, kas piepilda un iziet cauri maniem četriem zemākajiem ķermeņiem, un pārveido manī visu, kas neatbilst Tavai Perfektajai Pilnībai.
Atbrīvoto manas pasaules vietu tieši tagad uzstrāvo un piepildi ar Viedas Meistara Apziņu un ikkatra Viedas Meistara Dzīvās Klātbūtnes un Darbības Substanci un Apziņu.
Seko, lai šī Gaisma padara mani nesaskatāmu, neuzvaramu un neievērojamu visam citam, izņemot Tavai Visaugstākajai Dievišķajai Klātbūtnei un es kļūstu bezgala jutīgs uz Tevi un Tavu Dievišķo Pilnību.
Pateicos
Sacīts- darīts

Tulkoja Māra Brante