pirmdiena, 2011. gada 26. decembris

Sjūzenas Gregas atziņa




Skaisti ir vērot taureņus, kad tie lido no viena zieda uz otru. Mani fascinē tauriņa dzīves cikls. Kāpurs pārvēršas par taureni, bet pirms tam risinās nāves un atdzimšanas process. Ar piespiešanos, centieniem, pūlēm, disciplīnu, atdevi un neatlaidību mēs varam tieši tāpat transformēt savu dzīvi. Un ļoti bieži tas arī līdzinās nāvei un atdzimšanai.

Pirms vairākiem gadiem kāds mans audzēknis lietoja jēdzienu garīgais taurenis. Gadu laikā, vērojot cilvēkus, esmu pamanījusi sekojošu tendenci - brīdī, kad cilvēkam tūlīt, tūlīt jāpieņem izšķirošais lēmums darīt kaut ko citādāk vai izvēlēties citu ceļu, cilvēks apstājas; pirms parādījies pats brīnums.

Atkal un atkal cilvēki nonāk turpat, jo aizķeras un iesprūst pašu radītā filtru sistēmā un viss izgaist.

Nākošajā reizē jāizlemj rīkoties citādi, varbūt palīdzēs jautājums „vai es esmu garīgais taurenis?”


Ar mīlestību un aloha,
Sjūzena


tulkoja Māra Brante
http://gaismasdarbinieki.blogspot.com