svētdiena, 2011. gada 27. novembris

Pateicības dziesma


No manas Dieva/Dievietes būtības, es pateicos
Par mīlestību, kas esmu es,
Par mīlestību manā dzīvē,
To mīlestību, kas man apkārt-
pateicos.

Pateicos par dzīves brīnumu, kas esmu es,
Pateicos par dzīves brīnumu, ko redzu visapkārt.
Pateicos par dzīves dāvanu,
Pateicos par to, kas esmu es.
Pateicos par ķermeni,
par veselību,
par labklājību,
par godību-
pateicos.

Pateicos par pārpilnību, kas esmu es,
Pateicos par pārpilnību, kas ir ap mani,
Pateicos par bagātībām,
Un manas dzīves bagātību,
Pateicos par naudas straumi,
kas plūst uz mani un man cauri-
pateicos.

Pateicos par aizraujošo,
Miljoniem brīnumaino iespēju varbūtību-
pateicos.

Pateicos par pārsteigumu,
Pateicos par prieku,
Pateicos par skaistumu un harmoniju.
Pateicos par mieru un klusumu.
Pateicos par smiekliem,
Pateicos par dzīvi,
Pateicos par kalpot iespēju
un dalīties balvā, kas esmu es.

Pateicos
Pateicos
Pateicos.

(šī pateicības dziesma jādzied katru rītu (vēlams dušā)- tā pirms diviem gadiem, kad tulkoju šo materiālu, bija rakstīts pavadošajā tekstā)- Māra Brante