trešdiena, 2011. gada 23. novembris

Ammas 233. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Lūdzu atkārto vienu no iepriekš apgūtajiem paņēmieniem, lai savienotos ar Ādamu Kadmonu. To var izdarīt ar formulēta nodoma palīdzību vai arī vienkārši būt savienībā ar "tā" enerģiju.
Šis ir vēl viens veids, kā ātrāk atbrīvoties no zemu vibrāciju izraisītām sajūtām, kuras uzpeld virspusē, kad dari šo darbu.
Iegriežot čakras un esot Sirds Avotā, tu pēc saviem ieskatiem vari savienoties ar Ādamu Kadmonu. Bez tam neaizmirsti par sadarbību ar Pašu Es un savu Dvēseli.
Palūdz, lai tavs enerģijas lauks tiek piepildīts tieši ar tādas vibrācijas enerģiju, kas nepieciešama, lai neitralizētu nepatīkamās sajūtas.
Tagad palūdz tīru baltu gaismu, lai "aizskalotu" jebkādas atliekas, kas ir palikušas pēc šīs neitralizācijas.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins