pirmdiena, 2011. gada 28. novembris

Ammas 236. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Bez tiem paņēmieniem sevis paplašināšanai, kurus tu jau esi iepazinis līdz šim, pastāv vēl daudzi, un tu tos drīzumā apgūsi.
Dažkārt tu jūties apjucis – kurš no visiem zināmajiem enerģiju pielietošanas veidiem konkrētajā gadījumā būtu vispiemērotākais? Ir divi vienkārši veidi, kā rast atbildi, un tie abi balstās uz vaicāšanu.
Kad atrodies savā Sirds Avotā (tu jau būsi ievērojis, ka šis stāvoklis tev kļūst arvien dabīgāks), pavaicā Pašam Es: kura metode tagad tev ir vispiemērotākā?
Šādu jautājumu tu vari uzdot arī savai Dvēselei par dziedinošāko uzturu vai piemērotāko nodarbi. Arī par to, kas šajā brīdī tev būtu visvārāk izzināms vai apgūstams?
Vēl viens veids, kā rast vajadzīgo atbildi, ir, atrodoties savienojumā ar Ādamu Kadmonu, ir pavaicāt: kas tev būtu darāms, lai iespējami īsākā laikā tava enerģētika nokļūtu rezonansē ar Ādama Kadmona vibrācijām?
Ja tev ienāk prātā jautājums "vai es to spēju?", tad atbilde ir "jā!".
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins