svētdiena, 2011. gada 27. novembris

Ammas 234. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Šodien piedāvātais zemu vibrāciju enerģijas attīrīšanas metode savā ziņā būs līdzīga tai, ko izmantojām iepriekšējā nodarbībā.
Palūdz atbrīvot visus un jebkādus mākslīgos kodus, kurus tu ieguvi kopš iepriekšējās nodarbības.
Palūdz salabot jebkurus kodus, kuri tika bojāti kopš iepriekšējās nodarbības.
Ja tu izteiksi šādu lūgumu ik dienas, līdzīga rakstura nevēlamās izmaiņas tavā kodu sistēmā neradīs "pastāvīgu maršrutu" un neradīs problēmas nākotnē.
Ja vēl neesi to izdarījis, tad palūdz savu Dvēseli iegriezt čakras cik ātri vien iespējams.
Ik reizi, kad tu to dari, aizvien vairāk gaismas ienāk tavā sistēmā, un vibrāciju palielināšanās atbrīvos arvien vairāk to kodu, kuri uztur zemas vibrācijas enerģijas.
Palūdz Pašu Es atsūtīt tev precīzi tādu vibrāciju "tornādo", kas nepieciešamas tavas enerģētiskās sistēmas attīrīšanai.
Saskati šī "tornādo" smaili, ienākam tavā prāniskajā kanālā. Ļauj "tornādo" iziet cauri tavam ķermenim un iezemēties zemē. "Tornādo" apmērs var būt tavas auras 10 slāņu izmērā.
"Tornādo" piemīt sava krāsa. Tavs Pats Es nodrošinās, lai "tornādo" krāsa (frekvence/vibrācija) būtu tieši tāda, kāda nepieciešama neharmonisku enerģiju attīrīšanai no tava enerģētiskā lauka.
Noturi šo krāsaino "tīrītāju" sevī, cik ilgi vien vēlies, vai arī līdz Pats Es to pārtrauc.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins