svētdiena, 2011. gada 20. novembris

Ammas 230. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Kā tev veicas ar savienošanos ar Ādamu Kadmonu un savu vibrāciju pieskaņošanu tam?
Ja jūtu, ka nesanāk, neuztraucies, - šis ir liegi pakāpenisks process.
Atkārtosim iepriekšējo nodarbību, nedaudz pamainot koncentrēšanās punktu. Vakar es lūdzu tevi izprast vārdu "mans dārgais" dziļāko būtību. Šodien – iedziļināties vārdu "es esmu Mīlestības Iemiesojums" jēgā.
Koncentrējot savu nodomu uz vārdu "es esmu Mīlestības Iemiesojums" jēgas izzināšanu un vienlaicīgi izdziedot AUM, tavs emocionālais un mentālais ķermenis rezonē ar šī apgalvojuma patieso būtību, ko sevī satur Ādams Kadmons.
Mainoties emocionālajam un mentālajam ķermenim, tavs fiziskais ķermenis sāks mainīt savas vibrācijas.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins