trešdiena, 2011. gada 30. novembris

Viktors Tretjakovs. Reiz piemirsis biju, ka esmu es Dievs ...


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5akMGfRHFGw
3 min
 
Sagribējās šo tekstu iztulkot ...
Te nu ir tas, kas sanāca ...
Maija
 
 
Reiz piemirsis biju, ka esmu es dievs,
Un piemirsis, protams, arī to, ka tu arī.
Es pūlējos gan, bet atskārst nevarēju –
Kādēļ mēs abi tik līdzīgi esam.
 
Es piemirsis biju, ka visu, kas mums apkārt,
Mēs izdomājuši bijām kādreiz paši,
Domās kopā radījuši noslēgto apli,
Lai būtu mums kur ceļot zem debesu velves ...
 
Piedz.:
Tad ģitāru es ņemu, un aizlidoju,
Uz malu tālo, kur dzīvošu pēc dzīves.
Ne Dievam ticu – es Dievu zinu:
Tas ir Viņš, kurš izdomājis visas manas domas,
Visas neiedomājamās manas domas ...
 
 
Es piemirsis biju, ka nebūs mums Tiesas,
Un ka Tiesas nevar būt nemaz kā tādas,
Un ka visu šeit atnākušo ceļš ir –
Bez Gala, brīnišķīgs, un sarežģīts arī ...
 
Un kā balvā par visām šīm blēņām
Uzreiz atguvos, ka es – debess mītnieks,
Un ka ikviens pats ir – režisors un aktier’s,
Suflieris, un protams, skatītājs arī.
 
Piedz.:
Tad ģitāru es ņemu, un aizlidoju,
Uz malu to, kur dzīvošu pēc dzīves.
Ne Dievam ticu – es Dievu zinu:
Tas ir Viņš, kurš izdomājis visas manas domas,
Visas neiedomājamās manas domas ...
 
Tad ģitāru es ņemu, un aizlidoju,
Uz malu to, kur dzīvošu pēc dzīves.
Ne Dievam ticu – es zinu:
Tas ir Dievs, kurš izdomājis visas mūsu domas,
Visas neiedomājamās mūsu domas ...
 
Reiz piemirs biju, ka esmu es Dievs ...