pirmdiena, 2011. gada 21. novembris

Ammas 231. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pāris pēdējo nodarbību sākumā es tev neatgādināju par nepieciešamību sagatavot savu enerģijas lauku. Vai tu darīji bez mana atgādinājuma?
Vai ievēroji, ka, vienkārši pasakot vai nodomājot "Sirds Avots", tu jau acumirklī tajā nokļūsti? Tu vari arī vienkārši dot komandu "čakras, iegriezieties!", un tās arī to darīs.
Tas ir kļuvis iespējams tā iemesla dēļ, ka tu esi savos enerģētiskajos ķermeņos integrējis Sirds Avota procesu.
Būsi arī ievērojis, ka tev virs nav nepieciešams veltīt daudz laika, lai savienotos ar savu Pašu Es un Dvēseli. Tu vienkārši savienojies tik pat viegli kā kādam pasakot "esi sveicināts!". Pats Es un Dvēsele vienmēr ir ar tevi. Tev vienkārši jāpievērš tiem uzmanību.
Turpini strādāt ar Ādama Kadmona enerģijām, kā to darīji iepriekšējās nodarbībās. Drīz pamanīsi, ka vari ar tām savienoties tik pat viegli kā ar savu Pašu Es un Dvēseli.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins