svētdiena, 2011. gada 27. novembris

Ammas 235. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Turpinot darbu ar Pašu Es un savu Dvēseli un iegriežot čakras sev pieļaujami maksimālā ātrumā, aizvien vairāk zemas vibrācijas enerģijas atbrīvojas no tavām čakrām.
Daudzas no šīm enerģijām ir nogulsnējušās čakru dziļākajos slāņos, un dažas no tām tur atrasties pat no tiem laikiem, kad uzsāki savu dzīvi mātes klēpī.
Tad, kad šīs enerģijas pamet čakras, tās pāriet tavā aurā. Iepriekšējie divi vingrinājumi sekmēja šo enerģiju aizvākšanu no tavas auras.
Nākamais paņēmiens palīdzēs attīrīt tās zemas vibrācijas enerģijas, kuras pamet tavu ķermeni.
Koncentrējies uz to sava ķermeņa daļu, kurā sajūti sablīvējumu vai spriedzi. Sajūti šo sablīvējumu, sajūti, kā tas ir "ieķēries" tevī un kā tu zemapziņas līmenī to noturi.
Saki tam: tu man vairs neesi vajadzīgs! Tu neesi daļa no manis. Pazūdi!
Ievelc dziļi elpu un izelpo šo sablīvējumu no sevis ārā. Atkārto šo paņēmienu tik reizes, cik nepieciešams, lai atbrīvotu šo enerģiju.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins