sestdiena, 2013. gada 26. janvāris

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
21. janvāris                
Viss, kas tev vajadzīgs, ir ticība un paļāvība - tad viss notiek pēc Dieva prāta.
Tici, ka ES vienmēr esmu pie tevis un svētīju tavu dzīvi. Tici, ka nenotiek nekas, kas tev nebūtu vislabākais.
ES pūlos tavas attīstības dēļ. ES pūlos tavas laimes dēļ. Viss pārējais ir tikai palīgdarbs un šķitums tavā ceļā.
Kas ir vislielākais kavēklis tavai ticībai un paļāvībai?
Tava nepacietība.
Tava nepacietība ir tavas dzīves sodība. Tās dēļ tu esi sapinies raibu raibās maijas (ārējās pasaules, šķietamības) daudzveidīgajos tīklos.
Tava nepacietība ir arī galvenais cēlonis tavām rūpēm un problēmām.
Un no kurienes rodas tava nepacietība?
No tā, ka tev trūkst ticības un paļāvības!
Tā loks noslēdzas.
Visam ir savs laiks. Tādēļ lūdz, lai varētu izvēlēties pareizo laiku katrai rīcībai, un paļaujies uz to, ka ES tev palīdzēšu, jo ES esmu laiks. ES esmu tava rīcība. ES esmu tu un tu esi ES.
Ja tu tā rīkosies, tava rīcība kļūs dharmiska, pareiza.
Un ko nozīmē šīs patiesības zināšana? Šāda zināšana ir vislabākais līdzeklis pret nepacietību, ticības trūkumu un nenoturīgu paļāvību.

22. janvāris      
Daudzi sev jautā, vai Dievs vispār ir. Viņi pat dodas tālu pasaules telpā, un ko viņi konstatē? God is novvhere. Ne vienreiz vien viņi var rakstīt. Tas pat nenozīmē: God is nowhere (Dievs nav nekur), bet gan: God is now here (Dievs tagad ir šeit).
Cilvēkiem, kas katrā ziņā kaut ko negrib redzēt, tipiski ir, lūk, kas: viņi vilto patiesību tik ilgi, kamēr tā der viņu teorijai.
Kādēļ kāds izbrauc visumā, lai konstatētu, ka Dieva tur nav? Būtu taču viņš palicis mājās un vienu vienīgu reizi apzināti paskatījies laukā pa logu!
Vai tu domā, ka putna lidojums nav brīnums? Vai koka augšana? Piemēram, sīkā ozolzīle. Kāds varens koks no tās var izaugt. Milzīgais ozols ir jau novietots ozolzīlē kā Mana mīlestība un Mana griba. "Pasaule lai būtu brīnums? Kā tad tā?" pilns šaubu jautā neticīgais.
Mans jautājums ir pretējs: "Kā tu skaties uz to, ka brīnumu nevari ieraudzīt? Kā tu vari iekāpt izplatījuma kuģī bez jautāšanas sev, vai Mana griba ir tāda, ka tu atgriezīsies uz Zemes?"
Šeit kļūst redzams cits brīnums: ka tu to visu sev nejautā un tomēr tik ilgi vari gūt sekmes!
Vai tu zini, kāpēc tas ir iespējams?
Tāpēc, ka agrākajās dzīvēs tu aizstāvēji un piedzīvoji tieši pretējo. Toreiz Dievs bija tava dzīve, Dievs bija tavs mērķis.
Agrāko dzīvju saistības dēļ ar Mani tu pašreiz vari izdzīvot savu ateismu ar vairāk vai mazāk lielām sekmēm.
Brīnums, kam tu šodien vairs netici, ir šāds: tu esi aizmirsis savas agrākās dzīves, tu esi aizmirsis Dievu.
ES tevi nekad neaizmirstu. Ne reizi.
Kad tu to sapratīsi, tad tu apjēgsi arī, kā milzīgais ozols ietilpst sīkajā ozolzīlē.