otrdiena, 2013. gada 22. janvāris

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
18. janvāris                
Kas tic gadījumam, tas netic Dievam. Kas netic Dievam, nekur nevar saskatīt Manu mīlas pilno gādību.
Vai tu neredzi, ka ES visu radu, daru, uzturu? Vai tu neesi spējīgs just, kā Manas mīlestības saldums plūst tavā sirdī?
Šis saldums ir Mana Žēlastība, kas tev māca pazemību un godbijību - vislabāko patvērumu pret augstprātības un lepnības dvēseliskajām indēm.
Ja tev ir grūtības noprast, ko patiesībā nozīmē gadījums, tad vienreiz padomā par to, kā pāri satiekas, kā cilvēki atrod savu darbavietu vai citi sasniedz Putaparti (Sai Babas dzimšanas un galveno uzturēšanās vietu).
Tev ir grūti saprast Manu neaptveramību. Padari taču to sev vieglu: atsakies no nesaprātīgās pārdrošības gribēt Mani saprast. Meklē un atrod Mani savā sirdī. Tad tu varēsi sajust bezgalīgi smalkos pavedienus, kurus ES veidoju, lai nodrošinātu tavu laimi.
Tāpēc ES nepieļauju nekādu gadījumu. Gadījums ir neaprēķināms, turpretī Mana darbošanās tavas laimes nodrošināšanai ir matemātiski precīza.

19. janvāris    
Grēka vārds daudzus kaitina. ES esmu atnācis, lai jūs izglābtu un vadītu. Un ES bieži izmantoju vārdu "grēks". Tu sev jautā, kāpēc.
Vārds "grēks" jūs kaitina tāpēc, ka jums ir nepareizs priekšstats par to, un tādēļ jūs aiz tā iedomājaties dusmīgo atriebības dievu, kas jūs soda, ja neesat kārtīgi.
Tici Man, patiesībā ir tieši pretēji. ES nevienu nesodu. Jūs esat tie, kas paši sevi soda.
Ir teikts: "Grēkojis domās, vārdos un darbos." Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka tu esi domājis, runājis un darbojies tādā veidā, kas tev un citiem var kaitēt vai ir jau kaitējis. Grēks ir rīcība, kurā pastāvīgi ir kaitējums tev un citam.
Ja tu kādam dod pļauku, varbūtība ir liela, ka arī tu to dabūsi. Dievs tur nedara galīgi nekā. Jo tu ar savu darbības veidu izraisi piespiedu reakciju, kas tevi trāpa vārda burtiskā nozīmē.
Nepareiza garīga uzvedība, piemēram, slikti domāt par citiem, ātri noved pie ļauniem vārdiem, kas viegli var novest uz tādu nepareizu darbību kā pļauka.
Tādēļ grēks pastāv jau domāšanā.
Tālab vārdu "grēks" neuzskati par nepieklājīgu, bet mācies no tā, ka jūs visi esat savstarpēji saistīti, un tādēļ sīkam cēlonim var būt liela iedarbība.
Turies tālu no māņticības, ka ir ļauns Dievs. Daudz vairāk paturi prātā patiesību, ka ES jūs visus sasaistu mīlestībā un sargāju. Tādēļ karma ir Mana taisnīguma spogulis, kurā tu skaties.


20. janvāris    
ES vienmēr esmu pie tevis. ES esmu gaiss, ko tu elpo, maize, ko tu ēd, ūdens, ko tu dzer.
ES esmu gulta, kurā tu guli, sega, ar kuru tu sildies, spilvens, uz kura tu aizmiedz.
ES esmu gaisma, kas tev spīd, svece, kas deg, spuldze, kas kvēlo, degošs sērkociņš.
ES esmu elektrība, kas liek darboties visvājākajai spuldzei tāpat kā vislielākajai mašīnai.
ES esmu zeme, pa kuru tu staigā, ūdens, kas šķir kontinentus, debesis, kas pār tevi jumjas.
ES esmu zvaigznes, ES esmu to spožums, un ES esmu tavas acis, kas to visu redz. ES esmu apbrīns, ar kādu tu aplūko zvaigžņotās debesis.
ES esmu ikkatra jūta un doma. ES esmu jebkura vērtība.
ES esmu Kungs, tavs Dievs, kas to visu radīja. No tevis ES gaidu tikai šo vienu: saproti, ka tas viss esmu ES. Ka ES vienmēr esmu šeit pie tevis. Ka ES neko nevaru izdarīt, kas tevi no Manis varētu šķirt.
Ar Manu svētību tev ir piešķirta svētlaime, jo mēs esam viens.