otrdiena, 2013. gada 22. janvāris

Ticības stiprinājums



Pārveidojumi El Morijas Templī.
Klipu Kop-Radījuši Dima, Ksenija, un Ветер 17.01.2013
 
Преображение Храма Эль-Мории. Укрепление Веры.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iexdnRO9UIs
No krievu valodas pavadošo tekstu tulkoja Maija Čepule
 
Visaptverošas Mīlestības tilts
Caur pasaulēm ir tagad celts.
Ikviens, kurš Sirdī spēku smeļ –
Ir manā Templī sveicināts.
 
Ja Mīlestībā atrodies ikbrīd,
Un darbos savu Ticību apliecini –
Tas esi, dēls mans, meita mana, –
Man lielākais lepnums un prieks.
 
Ne pērles un ne dimantus
Es Dvēs’lei tavai Dāvinu.
Bet Godinu no visas Sirds –
To Uguni, kas Tevī mirdz.
 
Ar rotām ik dienu tevi apbalvo Dzīve!
Tevis paša radītās pērles tur viz!
Tad – kādas ir rotas, ko apvilcis esi?
Vai vari ar radīto lepoties tu?
 
Starp duālajām Zemes ilūzijām
Tu spēji Mīlestības Dzīvo Sēklu saglabāt,
Un apliecinot Tikcību – ik solī
Te tagad tava Gara augļi parādās!
 
Lai Garu gurušais nezaudē,
Un nenoliedz lai Mīlestības varu!
Bet Ticības spēku lai stiprina,
Un lūgšanās atjauno sevi!
 
Mīlestība – nepazīst robežu
Dāvāšanā savā!
Norobežojumi – tik prāta uzcelti!
Sirdīs – mēs esam – VIENS.
 
Jau Uguns Starojošā aug,
Un rakstu savu pilnveido.
Tik daudzveidīgā Skaistumā
Deg viņas plūsma Dzīvīgā.
 
Ar lūgsnu vienmēr dienu sāc,
Mans draugs, mans brāli, māsa!
Un darbos Gars lai stiprinās
It visur un vienmēr!
 
Jau blīvās važas nokrata
Mīlestība savā Varenībā,
Un jauno pasauli Priekā Rada –
Ieliekot tūkstošiem pasauļu pieredzi.
 
Ver vaļā acis, draugs mans mīļais,
Un ieraugi Ticības balstus!
Tavs Spēks – ir Sirdī mūžīgajā,
Un Dvēselē, spoži mirdzošajā!
 
Lai šaubas tev nenomāc Garu –
Ļauj krūtīs sev Ziedam plaukt!
Tad uzliesmos nemirstīgi spoža
Tur Mīlestības Uguns Dāvājošā!
 
Gaismas Vienotajā daudzveidībā
Brīnišķi Dārzi tad ziedēs un plauks!
Pienācis būs harmoniski skaistais
Dzīvās Mīlestības sengaidītais laiks!
 
S V Ē T Ī T I !!!