piektdiena, 2013. gada 2. augusts

Zelta brīdis Tumsas laikmetā


Kali: Ak, valdniece, šis ir mans laiks! Iekāre ir nupat sākusies. Man atvēlēti 400 000 gadi lai izklaidētos. Kari! Epidēmijas! Pašnāvības! Sausuma periodi! Nauda! Alkohols! Un meli! Izvarošanas! Sprādzieni! Slimības... Tāds mielasts manām acīm... Priecājies... līksmo! Mana valdniece! Viņu prātus es pārņemšu ar izvirtušām vēlmēm! Viņi kāros baudas, bet saņems vien mocības!

Kali: Jā! Tas viss esmu es. Nelikumīgs sekss: šīs mirkļa baudas dēļ viņi sāks cīnīties kā suņi.

Grēks: Un ja nejauši tiks ieņemts bērns, lai izvairītos no neērtībām, viņi nogalinās mazuli mātes miesās, padarot atkritumu tvertni par viņa kapu.

Kali: Sieviešu mednieki caurām naktīm blandīsies apkārt, un cilvēki nogalinās govis, sekojot neapvaldāmai apetītei. Tas noved mūs pie gaļas ēšanas...

Grēks: Ko tu vēlētos vakariņās, dārgais? Svaigu cūkgaļu? Cāli vai teļa gaļu? Ziemassvētku nogalināto tītaru? Trusi? Jēru?

Kali: Nē, mana mīļā, šodien es notiesāšu savus brāļus! Es tikšu līdz jums visiem! Tikai pagaidi un tu ieraudzīsi! Es nepazīstu žēlumu, ne piles līdzcietības!

Grēks: Intoksikācijas... Vai nevēlaties cigareti, kungs? Kafiju? Tēju? Hei, draugs! Bet varbūt tu vēlies Burgundijas vīnu?

Kali: Ko? Vēl nav gana? Hei, labāk pamēģini hašišu vai LSD... Es garantēju tev mistisko redzējumu. Lai arī ko tu vēlētos, vienkārši nāc pie manis. Jā.

Grēks: Dieva godināšana? Nu, nu... Diez vai tādi atradīsies, bet pat bezpajumtnieks godinās savu soliņu parkā.

Grēks: Viņiem pat nebūs nekāda saprašana no kā sākas dzīve, bet viņu dzīves beigsies ar kodolsprādzienu!

Kali: Nu taču! Baudi dzīvi! Dari ko vēlies! Viss ir bezjēdzīgi...

Grēks: Aizmirsti par rītdienu, vienkārši priecājies! Viss vienalga, viss ir viens! Ķer kaifu un sūti visus ratā!

Kali: Dieva vietā stāsies zinātne un prāta spekulācijas. Uz šodienu ir pieņemts, ka visums radies pateicoties milzīgam sprādzienam... Ha-ha! Sabiedrības līderi pilni ar iekāri. Viņi ņems kukuļus, redzot kā vienīgo metodi miera radīšanai iznīcināt mani! Mani!

Kali: Viņi centīsies kļūt par pasaules valdniekiem un meklēs vieglu dzīvi. Bet tikai radīs elli ar betona debesjumu un plastikāta kokiem. Ahh! Nu-nu..

Grēks: Kā žurkas ritenī viņi baismīgā ātrumā steigsies ar savām metāla mašīnām, un strādās kā vergi, lai uzturētu savus spožos zārkus uz četriem riteņiem!!

Kali: Kā mēs viņus sapīsim!

Grēks: Mēs iehipnotizēsim viņu prātus ar bezjēdzīgām dziesmām un televizoru.

Kali: Mēs sakropļosim viņu ķermeņus ar surogātpārtiku, ķimikālijām un apkārtējās vides piesārņojumu.

Grēks: Mēs sagrozīsim viņu prātus ar politiskajiem meliem grāmatās un avīzēs.

Kali: Un mēs salauzīsim viņu sirdis viņu bezdievīgajās skolās...un tas ir tikai sākums... Pagaidi kamēr mēs kārtīgi ieskriesimies! Jo es esmu Kali!

Grēks: Un es esmu viņa pavadonis grēks!!

Kali: Un kad mēs ķersimies klāt, tad redzēsiet, kā ripos galvas! Jo es esmu Kali!

Grēks: Un es esmu viņa pavadonis grēks!! Jūs aprīsiet viens otru... Pat radi un draugi...

Kali: Jo es esmu Kali!

Grēks: Un es esmu viņa pavadonis grēks!!

Kali: Jūs visi būsiet veci jau desmit gados! Jo es esmu Kali!

Grēks: Un es esmu viņa pavadonis grēks!!

Kali un Grēks: Un jūs visi dzīvojat tajā laikmetā, kurā saimniekojam mēs!

Harē Krišna
Dhīrašanta dāsa