piektdiena, 2013. gada 30. augusts

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

26. jūlijs
Kopš kāda laika tu klausies Manas mācības un tagad jautā sev, cik tālu tās ir saskaņojamas ar pastāvošajām reliģijām, piemēram, ar kristietismu, budismu vai islamu.
ES nemācu nekādu jaunu reliģiju. ES nemācu neko jaunu. ES mācu visu mācību kodolu. ES esmu visu mācību būtība.
Jebkuras reliģijas jēga ir sasniegt Mani.
ES radīju pasauli. ES radīju cilvēkus. ES zinu, kas pasaulei vajadzīgs. ES zinu, kas nepieciešamas tev, lai beidzot varētu sasniegt savu mērķi.
Tev kā kristietim ES saku, ka dažos punktos Kristus bija savādāks nekā tev ir stāstīts. Starp Manu un Kristus mācību nav nekādas starpības. Kristus zināja un mācīja karmas likumu un nāves un atkalpiedzimšanas sekas. Viņš skaidri izteicās par mūžīgo dzīvi, jo Viņš dzīvi viņpasaulē zināja apzināti un tādēļ bija spējīgs par to runāt.
Viņš nerunāja par elli, jo zināja, ka tās nav. Turpretī Viņš runāja par važām, ko katrs cilvēks rada ar savu nezināšanu, lai pēc tam būtu saistīts ar savas darbības sekām.
Kristus bija stingrs veģetārietis. Pat vārītu, piemēram, pupas vai saknes, Viņš gandrīz neēda, bet pārtika pārsvarā no ogām, saknēm, augļiem un sēklām. Un Viņš nelietoja alkoholu.
Ar to ES gribu teikt: reliģijās nekad nemeklē to, kas šķir, bet vienīgi to, kas vieno. Buda, Muhameds, Kristus, Zaratustra bija Dievcilvēki, kas sludināja svētas mācības un daudzus, daudzus cilvēkus padarīja laimīgus.
Analizē, bet nespried. Ej to ceļu uz Dievu, ko tev māca tava reliģija - un, ja tu katrā dzīvajā būtnē un katrā lietā redzi Dievu, tad tu mācību esi īstenojis.
Viss pārējais ir lieks darbs.


27. jūlijs
Cilvēkam ir tipiski, ka viņš aizvien jūtas vientuļš un neaizsargāts. Tas ir atkarīgs, pirmkārt, no viņa domāšanas veida, un pēc tam no tā, ka viņš tik maz redz.
Daudzi cilvēki vispār neredz, ar cik daudzām dāvanām ir apdāvināti - un ka katra dāvana ir brīnums.
Bet jūs daudz ko nenovērtējat arī tādēļ, ka to vienkārši neredzat un nesaprotat.
Katru dzīvi pavada neskaitāmi brīnumi. Arvien no jauna iejaucas debesu spēki, lai aizsargātu tavu dzīvību, lai novērstu no tevis briesmas, lai izglābtu no bīstamām situācijām.
Dažkārt tas var notikt vairākas reizes dienā - bez kā tu kaut jebko no tā pamanītu.
Tāpēc maini savu ievirzi: ja tavā dzīvē notiek kaut kas tāds, kas tevi nomāc vai ievaino, tad nepievērs tam nekādu lielu uzmanību, bet pieņem to kā iespēju padomāt, cik bieži tu biji pasargāts, un kas tevi vienmēr, vienmēr sargā.


28. jūlijs
Jaunavību daudzi saprot pilnīgi nepareizi.
Budas un Kristus dzimšanā, piemēram, jaunavībai ir piešķirta ļoti liela nozīme, jo tai jāsimbolizē Dievcilvēka mātes šķīstība.
Taču ar šķīstību nav un nedrīkst būt domāts, ka sieva nekad ar savu vīru ķermeniski nav bijusi kopā.
Jo tas nozīmētu, ka precēta sieviete nepārtraukti būtu nešķīstāka par neprecētu, bet tas ir absurds.
Rāmakrišnas Paramahansas un Manai mātei īšvarammai bija piedzimuši jau trīs bērni, kad viņas kļuva grūtas ar Dieva gaismu. Viņas bija pilnīgi šķīstas. Tādēļ Dievs viņas izvēlējās.
Šodien ir sajukuši visi jēdzieni un viltota jebkura morāle, resp., ētika. Šodien runa nav ne par jaunavību, ne šķīstību vai tīrību.
Katrs vienkārši dzīvo - tas nozīmē, ka "vienkārši" neviens vairs nedzīvo, bet tikai daudzkārši - pats sev, un izdzīvo, kas viņam vai viņai ienāk prātā un pārskrien pār ceļu.
Šāda uzvedība ir vislielākais kaitējums, ko kāda sieviete var sev nodarīt. Sievietes dvēsele ir sevišķi maiga, jūtīga un uzņēmīga. Tādēļ viņai jādzīvo ar vislielāko piesardzību, apdomību un skaidrību, lai neko nezaudētu.
Tādēļ sievietēm par paraugu vajadzētu ņemt cilvēces vēstures svētās sievietes - Sītu, Rādhu, Mariju, īšvarammu. Viņas bija ideālas sievas un ideālas mātes. Viņas bija ideālas savā ķermenī un savā garā. Viņas bija uz Zemes un pilnīgi šķīstas, t.i. viņas dzīvoja šāntī (mierā) un ānandā (svētlaimē), jo bija apņemtas ar pilnīgu mīlestību.