otrdiena, 2013. gada 6. augusts

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
13. jūlijs
Klusē, klusē, klusē!
Vai tad tu nemaz nepamani, cik daudz tu runā?
Ja tu domā, ka runā maz, tu joprojām runā par daudz.
Tu runā tik daudz tāpēc, ka vari arī sev ie-runāt, it kā tu ar savu lielo runāšanu varētu kādam kaut ko iedot.
Taču tu nedod. Tu ņem.
Kas daudz runā, tas izšķiež pats savu enerģiju un arī citu.
Liela runāšana nav sevišķa sabiedriskuma, bet gan nesabiedriskas uzvedības pazīme.
Tu turpretī domā, ka klusē daudz.
Tu duries acīs, kā lielais klusētājs. Ko tu dari, tā nav klusēšana. Tā ir tava nespēja runāt tad, kad runāšana būtu vietā - taču tu runā ar jebkuru, kad tev vajadzētu klusēt.
Tai klusēšanai, ko ES domāju, pamatā ir zināšana par vārda spēku.
Ir laiks, kad šim spēkam jāiet uz āru, un cits laiks, kad tam jāpaliek tevī.
Ja tu šos laikus samaini, spēks ir zaudēts.
ES varētu vēl daudz ko teikt, bet tagad ir ieteikts klusēt.

14. jūlijs
Šinī gadsimtā ir aizgājuši bojā daudzi paradumi, tikumi, apģērbi un amati.
Jūs gribējāt sakārtoties, jo pēc jūsu uzskata arī vecie priekšstati kopā ar daudz ko citu bija atnesuši jums divu šausmīgu karu postu.
Ir pareizi, vajadzēja kaut ko pārdomāt un arī mainīt. Taču ES neesmu revolūciju draugs. ES mācu evolūciju, t.i. revolūciju bez "r", piemēram, bez "Rache" (vāc. - atriebība) un tai sekojošās "Reue" (vāc. - nožēla).
Revolūcija gandrīz vienmēr ir saistīta ar asinsizliešanu. Cilvēka asinis ir ļoti, ļoti vērtīgas. Ja tās ir izlietas, tas vienmēr noved pie sarežģījumiem - iesniedzoties arī vēlākās dzīvēs.
Tāpēc ES esmu arī pret jebkuru pēkšņu un radikālu pārmaiņu. Vai nu tā nav ilgstoša, vai arī izaicina spēcīgu pretestību, kas progresu aizkavē.
Es esmu par uzmanīgiem, elastīgiem risinājumiem, kas nāk no mīlestības, zināšanas un pacietības.
Nav jānojauc visa māja, ja grib pārbīdīt tikai dažas sienas.
Centies vispirms saprast un mīlēt to, ko tu gribi mainīt. Pastāvīgi apsver visvienkāršāko ceļu, kurā tu aktivizētu vismazākos pretestības spēkus.
Izmantot spēku arvien ir dumjības zīme. Un dumjība ir vājums.
Bet tu esi stiprs. Tev ir pacietība. Tu esi uzmanīgs, mīlas pilns un apdomīgs.
Tas tev prasīs laiku. Reizēm daudz laika. Bet tieši tādēļ tu mērķi sasniegsi ļoti ātri.


15. jūlijs
Šajā pasaulē strīdas gandrīz visi: valdības vīri, pašvaldības, pilsētu galvas, kaimiņi, radinieki, vecāki, bērai.
Ko tu dari, lai tas mainītos, lai beidzot atkal pasaulē būtu miers? Vai varbūt tu piederi tiem, kam bailes no atombumbas, bet kas tanī pašā laikā izmanto jebkuru gadījumu, lai ugunī ielietu eļļu, aizstāvēdami savu negativitāti, agresivitāti un ticības trūkumu?
Pasaule neaizies bojā. Par to parūpēšos ES.
Romiešu imperators Jūlijs Cēzars sakāva gallus un iedibināja izteicienu: veni, vidi, vici - atnācu, ieraudzīju, uzvarēju.
Man secība ir citāda: ES redzēju, tāpēc atnācu. Mana atnākšana jau ir gaismas uzvara pār negatīvajiem spēkiem.
Bet ES neesmu atnācis tādēļ, lai iznīcinātu visus, kuri neiet Dieva ceļu. Mans mērķis ir pāraudzināt tik daudzus, cik vien iespējams.
Tāpēc netici pasaules bojāejai. Prasi labāk Manu spēku un pārvērt savu negativitāti. Izplati mīlestību un mieru ap sevi. Padari laimīgu savu partneri, savus bērnus, savus apkārtējos cilvēkus, un pasaulē patiešām eksplodēs bumba. Mīlestības bumba.


16. jūlijs
Atver savu sirdi plašāk un plašāk. Ļauj visiem cilvēkiem ap tevi sajust tavu mīlestību.
Domā: brīvība nozīmē, ka var mīlēt.
Kas nevar mīlēt, tas nav brīvs - lai cik lielā mērā viņš justu un apgalvotu pretējo.
Mīlestība tevi padara dzīvīgu. Mīlestība tev dod spēku. Mīlestība tev dod visvarenību, kas tev pienākas.
Bez mīlestības tu esi nekustīgs, aptumšots, auksts un iznīcīgs. Ar mīlestību tu ieplūsti Sevī, mīlestība plūst caur tevi, caur visu, ko tu mīli.
Mīlestība ir Dieva elpa. Mīlestība ir Dievs. Dievs ir mīlestība.
Mīlestība, ko tu jūti pret citiem, mīlestība, kas tevi kā milzīgs spēks pievelk pie tava partnera, ir tikai Dieva mīlestības atspoguļojums.
Iedomājies, cik stipri tu jūties pievilkts pie dažiem cilvēkiem. Cik stipra tava mīlestība pret atsevišķiem cilvēkiem bija un ir - un saproti, ka tā ir tikai niecīga daļiņa no dievišķās mīlestības.
Atceries, cik laimīgs tu jūties, kad uz tavu mīlestību atbild. Bet šī laime ir tikai kripatiņa no Dieva bezgalīgās svētlaimes.

Dieva mīlestība ir neizmērojami liela, visaptvērīga un dara svētlaimīgu. Tāpēc mīli vairāk un vairāk. Atveries plašāk un plašāk šai visaptvērīgajai mīlestībai un tu jutīsi, ka mīlestība ir tas, ko tu vienmēr meklēji: neierobežota svētlaime.