pirmdiena, 2013. gada 5. augusts

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
3. jūlijs
Kādēļ tev ir tavs ego? Lai atrastu savu ES. Un ko dari tu? Tu ļauj savam ego sevi kā suni pavadā visur apkārt vadāt.
Tāpēc ES tev iesaku kaut ko citu.
Baudi apzināti savu ego. Domā: "Es esmu ES." Dziļi sevī jūti, ka tu esi ES un nekas cits.
Vienreizējs. Neatkārtojams. Jūti to pavisam skaidri un vairāk un vairāk.
Nepazaudē šo izjūtu. Saglabā to un lai tā tiešām kļūst par tavu izjūtu.
Kad tu kādu laiku būsi ar to nodarbojies, tad pats no sevis (!) tu pamanīsi, ka gribi tikt tālāk.
Tagad maini praksi un saki: "Es esmu Viņš." Tas tev dos pavisam jaunu spēku.
Pēc kāda laika šo praksi nomaini ar "Es un Viņš esam viens."
Paliec pie šīs prakses un tu piedzīvosi, ka tā pati no sevis mainās. Tu varēsi vairs domāt tikai par Viņu.
Visa dualitāte ir beigusies.
Ganēšam ir tikai viens ilknis (7.IX).

4. jūlijs
Uzmani savu prātu. Tavs prāts ir liela vērtība un vēl lielākas briesmas.
Ar prāta darbību tu vari nonākt un palikt uz ceļa pie Dieva. Ar prāta palīdzību tu vari visu pārbaudīt, kas tev nāk par labu un kas tev kaitē, vai kaut kas ir tīrs vai netīrs, svēts vai slikts.
Prāts kā vivēka, izšķiršanas spēja, ir lielā dāvana, ko Dievs ir devis cilvēkiem, lai viņi sevi īstenotu.
Prāts ir neizmērojams iekšējs spēks. Ja tu to izmanto pareizi, tas svētī tavu dzīvi. Ja tu to neizmanto vai dari to aplami, tas tev var maksāt dzīvību.
Un kā tu vari to pareizi izmantot?
Vērs savu prātu uz Dievu. Atkārto Dieva vārdu (27.II), skandē Gājatri mantru, meditē (25.VII).
Domā pozitīvi.
Pozitīvas domas ir milzīgs spēks. Ar pozitīvām domām tu vari savu nākotni ietekmēt uz labu un pasargāt sevi no negatīvu domu sekām.
Nekrīti par upuri šaubām, ja sākumā tev iet grūti. Tavai karmai arī ir nozīme. Gājatri mantra un nāmasmarana (Dieva vārda atkārtošana) tevi katrā ziņā atbrīvos no negatīvas karmas.
Veido pats savu dzīvi. Padari to pozitīvu ar garīgu praksi. Absolūti droši ir tas, ka tā tu savu dzīvi padarīsi pozitīvu.
Katru neveiksmi uzskati par stimulu darīt vēl vairāk. Atkārto, atkārto, atkārto Dieva vārdu. Dari to, un Dievs būs tavā pusē.
Jo nāmasmarana neizbēgami velk Dievu pie tevis. Un ja Dievs ir ar tevi, negatīvais tev nekā nevar nodarīt. Tu domāsi pozitīvi un labvēlīgi ietekmēsi savu likteni.
Pie tam domā: tā ir Dieva vēlēšanās, ka tu esi sekmīgs. Viņš patiešām dara visu, lai tev būtu sekmes.
Tava veiksme ir Viņa prieks.