piektdiena, 2013. gada 30. augusts

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

31. jūlijs
Tu ievēro Manas mācības, tu atkārto Dieva vārdu (27. II.), tu dziedi Gājatri mantru, un tomēr jūties tā, ka tava dzīve nekust no vietas - vai vēl sliktāk: tu domā, ka viss kļūst tikai grūtāk.
Nejūties maldināts. Tici Man, kad ES tev saku, ka tas viss ir pilnīgi normāli: tu vairāk pievērsies savam ES un tavs ego dara visu, lai tevi no šī ceļa novirzītu.
Jo tavs ego labi zina, ka ceļš uz ES nozīmē varas zaudējumu viņam - ego.
Tāpēc tas ar visu spēku strādā pret tavu garīgo attīstību, piemēram, uzkurinādams tavu nepacietību. Tava nepacietība padara tevi aklu pret to, ko tu jau esi sasniedzis. Šis aklums veido velna apli: tu neredzi, ko esi panācis, un tāpēc kļūsti nepacietīgs. Nepacietība tevi padara vēl aklāku u.t.t.
Ar to ir iepriekš ieprogrammēta sakāve un tavs ego sagrābj varu no jauna. Tādēļ sargājies no savas nepacietības, jo tā ir viena no lielākajām varām, kas tevi kavē sasniegt, resp., īstenot tavu ES.
Taču necīnies pret savu nepacietību, bet pieņem to kā mazu bērnu, kam tu gribētu pievērst uzmanību. Uzskati to kā kaut ko, kas tev pieder, bet kas tādēļ tev nav jāpārvērtē, nav jāidentificē ar sevi.
Paļaujies vienmēr uz to, ka Dievs tev palīdzēs un ka tev katrā ziņā būs sekmes. Esi laimīgs, jo tu jau ilgi esi pie mērķa.


1. augusts
Mūsdienās ir izplatīti daudzi nepareizi garīgi priekšstati, kas jums vairāk kaitē nekā palīdz.
Viens no tiem ir, ka jūs pats šo dzīvi esat sev izraudzījies pirms dzimšanas.
Šai teorijai piemīt kaut kas pareizs un vienlaicīgi nepareizs.
Pareizi ir tas, ka tu radi savu likteni ar saviem darbiem un to sekām. Tavi darbi rāda, kādā apziņas pakāpē tu atrodies. Sekas, kas tev jāpārdzīvo, nosaka rāmjus, kuros tu vari mācīties.
Bet teorija, ka tu varētu izraudzīties savu dzīvi, ir nepareiza tādā ziņā, ka viņpasaulē nav nekāda tu, resp. es, kas varētu izvēlēties. Šeit ir izteikts kaut kas tāds, kas kā tāds neeksistē un sakarā ar to nevar kļūt darbīgs.
Tāpēc ne tu izraugies savu mūžu, bet Dievs tev to norāda atbilstoši taviem darbiem agrākajās dzīvēs.
Tas notiek saskaņā ar visaptvērīgo kosmisko plānu, kas gan atsevišķos punktos arvien no jauna mainās, jo dažu notikumu gaita, ko nosaka cilvēku brīvā griba, ievirzās citādi.
Taču galu galā viss notiek tieši tā, kā Dievs ir paredzējis.
Tā ir garantija tam, ka neviena dvēsele nepazūd, resp., katrai ir iespēja savai attīstībai.
Kā ES tā tagad runāju, ka tu savu dzīvi neesi izraudzījies, bet tev tā ir norādīta atbilstoši taviem agrākajiem darbiem? Starpība neliekas esam pārāk liela.
ES to daru tādēļ, ka tādi priekšstati izraisa ego uzpūšanos pēc moto: "Es esmu izraudzījies sev šo dzīvi, skaties taču, ko visu es varu!"
Turpretī pavisam citāda ir izturēšanās, zinot faktu, ka dzīve ir Dieva dāvana. Tad par savu dzīvi var teikt: "Man šī dzīve ir tādēļ, lai, atbilstoši saviem darbiem agrākajās dzīvēs, es varētu mācīties.
Lielo iespēju augt es gribētu izmantot tik labi, cik iespējams, un pateicos Dievam, ka Viņš man devis šādu iespēju."
Tā ir pareizā izturēšanās pret visu, ar ko tev dzīvē jāsastopas.
Ja tev ir tāda nostāja, dzīvē vairs nav šausmīgu notikumu, ir tikai dāvanas, kam tevi jāpadara bagātāku.