svētdiena, 2013. gada 11. augusts

Būt uz ceļa

Kāpēc dzīvē tik daudz dažādu šķautņu un pieredžu, profesiju un aizraušanos?

Lai pilnībā apzinātos savu garīgo uzdevumu, man pagāja gadi. Tas notika tikai tad, kad dažādi mani es (māte, biznesmene, interese par dziedināšanu, intuīcijas attīstīšanu utt.) apvienojās vienā veselumā ar manu pagātnes pieredzi.

Kādu rītu pamodos un sapratu, ka esmu uz ceļa. Mana dzīve ieguva jēgu. Visam, ko biju piedzīvojusi, bija nozīme. Pat angļu valodas studijas noderēja grāmatu rakstīšanā. Tā diena bija zīme. Es sapratu, ka viss dzīvē notiek, kā paredzēts, ka nav nenozīmīgu sīkumu, nav nenozīmīgu notikumu. Visa dzīves pieredze, mācības un gūtās atziņas jāapvieno vienā veselumā un tas ļauj virzīties tālāk ar lielāku spēku un plūsmu. Es esmu uz ceļa.



Sindija Deila „Ikdienas gaišredzība”