svētdiena, 2014. gada 6. jūlijs

“Afirmācijas labklājības attīstībai”

Garīgā prakse: “Afirmācijas labklājības attīstībai”

Afirmācija ir precīzs un lakonisks mērķa formulējums apgalvojuma formā. Afirmācija – tas ir viss, ko jūs runājat vai domājat. Daudz kas no tā ir negatīvs un nerada pozitīvu pieredzi. Mēs saprotam, kā nevajag darīt, bet neesam gatavi saprast, kā vajag darīt. Ja mēs tiešām vēlamies pārveidot savu dzīvi, mums jāpārorientē sava domāšana un valoda uz pozitīvu stereotipu pamata. Radīt afirmācijas nozīmē pozitīvi apgalvot to, ko tieši gribam mainīt mūsu dzīvē.
Afirmācijas labklājības attīstībai:
  • Es neņemu vērā savā novadā valdošos stereotipus.
  • Es ļauju sev gūt panākumus.
  • Šajā pasaulē naudas ir vairāk nekā smilšu graudiņu.
  • Es uzņemos vairāk darba, nekā spēju veikt, un šis darbs ir ļoti ienesīgs.
  • Dievs mīl tos, kas savu talantu un spējas izmanto, lai kļūtu bagāti cienīgā veidā.
  • Es tagad ārdu pamatus saviem vecajiem negatīvajiem priekšstatiem. Tie man vairs nav vajadzīgi.
  • Es esmu nozīmīgs sev un dzīvei. Es esmu Visuma mīlēts un lolots.
  • Radošs garīgais darbs ir tikpat cienījams kā smags fizisks, un tas bieži vien ir daudz labāk apmaksāts.
  • Visi, kas tic ciešanām, cieš. Es izvēlos savu ceļu – vairāk neticu sāpēm.
  • Tagad es visu dara viegli.
  • Es esmu nobriedis, lai man būtu vairāk nekā agrāk.
  • Ar katru dienu es kļūstu labāks.
  • Es varu parādīt citiem, kā dzīvot diženi un cildeni.
  • Es esmu gatavs veicināt savus panākumus.
  • Es sevi pieņemu tādu, kāds esmu, un radu sev savus likumus.
  • Ja kāds meklē nepatikšanas, viņš tās atrod. Es meklēju tikai labo, lai kur es ietu un lai kur es skatītos.
  • Visums ir manas mājas.
  • Visums atsaucas manām vēlmēm ar nosacījumu, ka es ticu tam, ka esmu to pelnījis.
  • Manai dzīvei ir jēga.
  • Es neatskatos pagātnē, lai izzinātu nākotni.
  • Tagad es esmu cienīgs iegūt visu,par ko sapņoju.
  • Visi cilvēki ir patiesi manu interešu aizstāvji. mani ietver mīlestība.
  • Visi man zināmie bagātie cilvēki ir labi un cienījami.
  • Es esmu brīvs, lai pārietu no vienas sociālās vides citā bez bailēm un vainas apziņas, un no tā ir atkarīga manas labklājības augsme.
Autore: Luīza Heija “Izdziedē sevi pats. 101 doma dzīvības spēku nostiprināšanai.”

domātājs.lv