piektdiena, 2012. gada 6. janvāris

Japāņu princese par 2012.gada decembri



http://funfactory.spruz.com/forums/?page=post&fid=&lastp=1&id=4D5CE19B-A607-40A8-8D0D-4F363D63F168
(jau bloķēta adrese) :))
10 min


šajā adresē video vēl var noskatīties:
http://www.pythagorasconferenceglobal.com/


vēl papildus adreses:
youtube.com
http://youtu.be/L2q9cXKhgTg
http://www.youtube.com/watch?v=L2q9cXKhgTg&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=TEu1GVYW9f4
http://www.youtube.com/watch?v=jf3I9IT3Py0

Princess Kaoru Nakamaru
http://nakamarukaoru.com/index.html


Es esmu Japānas princese Kaoru Nakamaru.
1976.gadā man atvērās trešā acs un sākās fantastiska garīgā pieredze.
Zemes iekšienē eksistē ļoti augsti attīstīta civilizācija. Es spēju ar tur dzīvojošajiem komunicēt.

Saņemu informāciju arī par 2012.gada 22.decembri. Trīs dienu laikā šī Zeme ieies 5.dimensijā. Ir tāda vieta NURU, tad mēs iesim garām šai vietai. 3dienas un 3 naktis nevarēsim lietot elektrību, būs absolūta tumsa- gan dienu, gan nakti. Nebūs saules, nebūs zvaigžņu, nekādas gaismas. Mēs būsim absolūtā tumsā 3 dienas. Nekādu masu mediju vai informācijas.

Slepenās valdības to zina. Un domā, ka paglābsies. Viņi cer aizlaisties prom no šīs planētas. Citi rok pazemes pilsētas- Norvēģijā, Holandē, Austrālijā, Šveicē. 10.000 cilvēku elite domā tādējādi paglābties. Es gan nedomāju, ka valdības tur būs drošībā.

Mums jāattīra mūsu garīgais stāvoklis- gan fiziski, gan garīgi.
Dievs, Radītājs ir Gaisma, Mīlestība un enerģija. Daļa no šīs enerģijas, Mīlestība un Gaisma atrodas mūsu sirdī.

Mums jādzīvo ar savu sirdsapziņu. Ikviens cilvēks ir ļoti skaista Radītāja daļa, daļa no Radītāja dvēseles, kas inkarnējas. Mums iekšā atrodas mūžīgā dzīve. Mēs varam attīrīt mūsu dvēseli. Ik pa katriem pieciem gadiem kopš dzimšanas mēs varam izsekot sev, savai sirdsapziņai- kā mēs domājam, rīkojamies, kā maināmies un attīstāmies. Tad varam redzēt, kādi esam, varam sevi attīrīt. Kad esam sevi attīrījuši, tad sirds burtiski izplešas un atveras, kļūst lielāka. Mēs elpojam. Un tā pamazām visa tumsa iziet no mums ārā, bet iekšā mūsu sirdīs ienāk Zeltīta Gaisma. Tā mēs kļūstam labāki un labāki. Mums vēl atlicis kāds laiciņš līdz 2012.gada 22.decembrim.

Fiziskā ķermeņa attīrīšana. Pirmkārt jau nedzert sulas no pakām un skārdeņu alu (alumīnijs ir ļoti kaitīgs). Otrkārt, pievērst uzmanību pārtikai. Treškārt, vajadzīgi arī fiziskie vingrinājumi.

Pēc mūsu būtības mēs, cilvēk- būtnes, esam Gaisma un Mīlestība, jo daļa no Radītāja atrodas mūsu sirdī un šī daļa ir tā, kura inkarnējas. Izdzīvojot dzīvi, šī daļa atstāj ķermeni te uz Zemes, bet Gars turpina tālāku dzīvi.

Es atceros daudzas dzīves, kas dzīvotas te uz šīs planētas. Esmu dzīvojusi arī citās vietās, ne tikai Japānā. Nāk atpakaļ dažādas atmiņas, un tagad spēju runāt valodās, kādās šajā dzīvē agrāk nekad neesmu runājusi. Es fiziski jūtu, ka teorija par inkarnāciju ir pareiza.

Tie, kuri klausās šo uzrunu, es domāju, ir glābti un drošībā.
Patlaban mēs esam tik sašķelti. Daļa cilvēku tic reinkarnācijai, citi nē. Tie, kuri netic, vai arī to garīgā būtība ir ļoti tumša, piedzims uz citas planētas, kurā notiek kari un vardarbība. Tie piedzims uz citas planētas.

Un tā mēs esam gatavi brīnumainam no tikumam. Pavisam drīz.
Pateicos.

Titri:
Vai tas, ko princese saka, ir patiesība vai nē.
Vienalga. Bet ko tu vari darīt šai lietā?
Ja tā ir patiesība. Tad no tās nevar paglābties.
Tad kāpēc gan nepacensties un atkal nesākt Mīlēt? Un vienalga, vai tā ir vai nav patiesība.
Citi avoti saka, ka tumsa var būt arī tikai 30 stundas. Citi- tikai acumirklis. Un daudzi cilvēki šo brīdi pavadīs miegā.
Vai šīs 3 dienas un 3 naktis tevi baida? Ja tā, tad zini pie kā tev vēl jāpiestrādā!
TICI– sev un Radītājam.
MĪLI- sevi un citus.
ATCERIES- tu esi Gars, kurš dzīvo ķermenī, nevis ķermenis izdzīvo Garu.
MOSTIES! Lai cilvēce var apvienoties un tas sākas ar TEVI.
MĒS UZ ŠĪS PLANĒTAS DZĪVOJAM VISI KOPĀ!

Viss šai pasaulē ir sacensība. Uz mirkli apdomā iepriekšējo teikumu. Vai redzi un saproti, ka visa pamatā ir sacensība?
Apskaties visapkārt. Visu virza EGO! Mums ego nav vajadzīgs! Mums vajag sadarbību. Savstarpēju sadarbību. Nevis teikt- es esmu vislabākais, man ir tas un tas, tu zaudē- es uzvaru. Jo viss ir būvēts no ego. Visa pamatā ir sacensība vienam pret otru.

SADARBĪBA
BRĪVĪBA
MĪLESTĪBA