piektdiena, 2012. gada 27. janvāris

Kryon 'Process'




Šī smalkā saskarsme notika 2011.gada 4.decembrī Laguna Hills, Kalifornijā
Kryon caur Lī Kerolu
http://www.kryon.com/k_channel11_Laguna%…
http://www.kryon.su/frm/viewtopic.php?f=…
No angļu/krievu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa
[Lai palīdzētu lasītājam, šī smalkā saskarsme tika (Lī Kerola un Kryon) pārstrādāta, labākai tās izpratnei. Bieži ir tā, ka enerģijas, kuras ir klātesošas smalkajā saskarsmē un nodrošina īpašu komunikācijas veidu, pēc tam drukātā veidā nodot nav iespējams. Tāpēc gūstiet prieku no šī papildinātā vēstījuma, kas tika sniegts Laguna Hills, Kalifornijā 2011.gada 4.decembrī]

Sveicināti, mani dārgie!

Es Esmu Kryon no Magnētiskā dienesta. Kas atved Cilvēciskas būtnes uz tādu vietu, kā šī?
Uz mirkli aizdomājieties ... vai tas ir tas, ka šeit viņi var kļūt pietiekami daudzdimensionāli, lai dzirdētu vārdus, kas nāk no priekškara otras puses? Protams, atradīsies tādi, kas jūs nosauks par muļķiem tāpēc, ka jūs atrodieties šeit - un, senās Dvēseles, Es sniegšu jums atbildi: Tā nav teorija. Tā nav pārliecību sistēma. Tā ir absolūta Dievišķās mīlestības zināšana par to, kur ir jūsu mājas un, kas ir patiesība. Tās ir zināšanas par to, ka jūsos ir Radītāja dzirksts un tas nav noliedzams. Eksperti saka, ka 85% planētas iedzīvotāju tic aizkapa dzīvei. Ja viņiem ir taisnība un, ja tas tā ir, tad tam vajadzētu būt vairāk nekā vienkārši kaut kam vēlamam, vai ne? Un, ja nu tās ir intuitīvas zināšanas?

Kas notiek, kad jūs nomirstat? Senās Dvēseles, atbilde ir – tas pats, kas ir noticis arī iepriekš, katru reizi, kad jūs nomirāt. Šī patiesība ir slēpta, kā tam arī ir jābūt. Noslēpumi nav pārāk pieejami, tā tam arī ir jābūt. Lai par pārbaudījumu jums kļūtu sevis izzināšana, kas jūs esiet. Tas vienmēr tā ir bijis un ironija ir tajā, ka senās dvēseles, kuras bieži meklē šo patiesību, tikai atklāj, ka tā ir tik netverama, tik netverama.

Un tāpēc man gribētos šodien uzbūvēt tiltu. Man gribētos jums mazliet vairāk pastāstīt par to, kas jums stāv priekšā, un par dažiem procesiem, kas ir saistīti pieskaršanos Radītāja sejai/veidolam jūsos.

Pirms to izdarīt, es pateikšu to, kas ir acīmredzams. Mēs atrodamies uz 2012.gada sliekšņa, kad notiek šī tikšanās, un kurp es vēršos jūsu laika līnijā. Tas vēl nav pārbīdes vidus gads un vēl nav iestājusies kulminācija, lai jūs to svinētu. Tā, ka ir visīstākais laiks apsveikt senās dvēseles, kuras klausās un lasa.

Es runāju par to iepriekš ar tiem, kuri atrodas tieši šeit, šajā zāle! Es aicināju jūs pat ielūkoties jūsu Akašā. Es aicināju jūs izjust to, ka ir bijis iemesls, kura dēļ jūs esiet atnākuši. Teikšu vienkāršāk: Senā Dvēsele, neatkarīgi no tā, cik reizes tu esi bijusi šeit, un pat arī šajā dzīves laika līnijā, tev ir bijis neatlaidīgi jālaužas cauri vecajām enerģijām. Daudzi zina, ko es ar to domāju. Tas nav bijis viegli. Tu esi zaudējusi draugus un ģimeni, un kolēģus - tā dēļ, kam ticēji.

Tāpēc, ka tu teici, ka „Dievs ir iekšējs”, tāpēc, ka tu negribēji pieņemt kā obligātu trīsdimensiju doktrīnu, kas ierobežo tevi un to, ko tu pielūdz, tavu pārliecību, tavu mīlestību. Tā vietā tu gribēji paplašināt trīsdimensionālo apvalku, kur tevi ir ievietojuši, sakot: „Es ticu, ka ES Esmu Dievs”. Gabaliņš un daļa manis atrodas zvaigznēs. Lūk, Kas Es Esmu.” Tas tevi glāba no nelaimes un mēs bijām tur.

Šajos pēdējos gados, iespējams pat – pēdējos mēnešos, notiek liela pārbīde. Tā ir šīs planētas režģa pārbīde, kas kļūst atbilstošāks un saskaņotāks ar jūsu enerģiju, nekā jebkad jebkurā citā laikā, jebkurā no jūsu dzīvēm. Tas ir tas, ko jūs vienmēr esiet vēlējušies. Tas ir tas, uz ko jūs, kā gaismā strādājošie, vienmēr esiet cerējuši.

Jūs intuitīvi zinājāt, ka pastāv spēcīgs potenciāls tam, ka pienāks laiks uz šīs planētas, kad enerģijas sāks darboties jūsu labā. Pakāpeniski jūs varat vērot tagad šo darbību. Pakāpeniski jūs varat novērot, kā valdību vadītāji sāk domāt citādi. Pakāpeniski jūs varat novērot tos, kuri pieprasa to citās valstīs. Pakāpeniski jūs varat novērot, ka arī finansisti sāk domāt citādi. Pakāpeniski tas notiek visapkārt. Sveicam tos no jums, kuri to gaidīja. Tā būs vislielākā jebkā izpaušanās enerģija. Tas ir labāk, nekā jums ir bijis jebkad iepriekš.

Padoms, pirms mēs sākam

Un tā, es sniegšu jums kaut ko, par ko padomāt vēl pirms mācība sāksies: Ko jūs esiet atmetuši malā? Kas ir tas, ko jūs esiet izmēģinājuši un tas nav darbojies? Kas ir tas, kas ir bijis jūsu kaislība, taču jūs esiet to atlikuši malā savā prātā tāpēc, ka jūs nolēmāt, ka tas nedarbosies, ka laiks tam vēl nav pienācis? Tad, lūk, tagad laiks ir pienācis!

Šajā zālē atrodas bagātīgākās un dziļākās zināšanas un tās ir visu, kuri atrodas manā priekšā, Akaši Hronikas, gan to, kuri klausās, gan to, kuri lasa manis teikto. Viņi pārstāv izdzīvotās dzīves, uzkrātās zināšanas. To pieredzi, ko esiet apguvuši, un tagad tā var atrasties virspusē un var kļūt par aktuālu šīs planētas Akāšu [daļu no planētas realitātes].

Tas viss tagad var tikt izvietots tajā, ko mēs nosaucām par Kristālisko Režģi. Lūk, kāpēc jūs esiet šeit, lai atnestu to, ko jūs zināt, un atnest to, lai tas tiktu izpausts. Un es teikšu tev, senā Dvēsele, lūk, kāpēc mēs sakām, ka mazāk nekā pusprocentam no jums ir jākļūst par Gaismas Darbiniekiem, lai tādejādi Zeme mainītos. Sēklas ir iesētas šodien. Tas vairs nav: „Vai es to izdarīšu?” visai Cilvēku Ciltij. Jūs esiet izdarījuši. Jums tas jau ir.

Risinot mīklu

Tagad jūs risināt mīklu un izejat pārbīdi, kuras atnākšanu mēs solījām, un tā jau ir šeit. Tagad, vienkārši padomājat: kad jūs sasniegsiet 2012.gada otro pusi, jums būs vēl 18 gadi ceļā, kad jūs vēl joprojām atradīsieties Galaktiskās Izlīdzināšanās/Saskaņošanās enerģijā. Tas ir 36 gadu logs un jūs pagaidām neesiet pat pusceļā uz to [runa ir par saulgriežu precesiju].

Lūk, ko tas nozīmē Garam: Pastāv enerģija, kas radīta šajā Izlīdzināšanās/Saskaņošanās logā, tā ir ārkārtīgi īpaša un neparādīsies atkal vēl 26 000 gadu. Jums ir 18 gadi, lai mainītu planētu šajā konkrētajā izpausmes enerģijā, lai iesētu sēklas. Jūs jau to darāt. Tas jau notiek. Un pēc tam, kad būs pagājuši 18 gadi, es jums sniegšu pravietojumu: Reāla Miera iestāšanās uz Zemes, Tuvajos Austrumos.

Jūs spēsiet saskatīt ceļus problēmu atrisināšanai, kādus jūs nekad iepriekš netikāt redzējuši. Uz to laiku jaunie cilvēki, kuri tagad ir pusaudži, kļūs par līderiem/vadītājiem. Viņi pacelsies. Viņi aizdomāsies par koncepcijām, par kurām jūs, atrodoties vecajā enerģijā, nespējāt domāt. Viņi risinās problēmas, kuras jūs uzskatījāt par neatrisināmām. Būs tehnoloģija, kas palīdzēs planētai tādā veidā, par kādu jūs pat nespējāt sapņot. Tas ir pareģojums uz 18 gadiem, jo es pazīstu to, kuri atnāk, apziņu un es varu redzēt, kādi ir visspēcīgākie potenciāli planētai tajā brīdī – un viss tas ir tāpēc, ka senās Dvēseles atmostas un dara savu darbu. Ko jūs par to domājat?

Ko jūs varat izdarīt?

Tad nu tagad parunāsim konkrēti. „Vai ir kaut kas, ko es varu izdarīt? Vai ir kaut kas, kas man ir jādara?” – jūs jautāsiet. Šeit ir tie, kuri meklē visu savu dzīvi. O, viņi var būt par līderiem, semināru vadītājiem, bet daži pat par dziedniekiem. Taču viņi nāk un jautā: „Kā man tikt pāri tiltam? Kā man pieskarties tam, kas atrodas iekšā, visvērtīgākajam, Tam, Kas Ir Dievs? Es zinu, ka Tas tur Ir, taču es domāju, ka man nav izdevies. Man nav izdevies atrast tiltu.” Ļaujiet man par to pastāstīt. Ļaujiet mums to apspriest. Laiks ir pienācis.

Mēs sāksim ar intelektuāliem spriedumiem par to, „Kas ir Cilvēciska Būtne”. Mēs sniegsim nedaudz vienkāršotu skatījumu. Mēs bieži stāstām par ezotēriskām lietām un mēs runājam par neredzamām lietām, kā arī par jums zināmām lietām. Eksistē trīs daudzdimensionālie slāņi, kas veido to, ko es sauktu par viengabalainu Cilvēcisko Būtni. Tos [slāņus] ir viegli apzīmēt un tie ir dziļi. Katrs no tiem sasniedz lielu dziļumu, ejot aizvien dziļāk un dziļāk. Reāli to ir tikai trīs. Un tā kā tie ir DNS slāņi, tie var tikt detalizēti un apzīmēti, taču visi tie darbojas kopā, kā viens.

Pirmo no tiem mēs nosauksim par : Cilvēcisko apziņu. Otro nosauksim par: Iedzimto. Es izskaidrošu to pēc brīža. Trešo nosauksim par: Augstāko Es.

To ir trīs un jūsu mērķis ir sasniegt unpāriet no visārējākā – pie nākamā, bet pēc tam – vēl pie nākamā. Un tādejādi ir iespējams uzcelt tiltu no tā, kas ir trīsdimensionāls, iekš kā jūs dzīvojat, tieši uz to, ko mēs dēvējam par saprāta ķermeni, par iedzimto, bet pēc tam – caur portālu, Čiekurveida dziedzeri, - uz Augstāko Es.

Kā to izdarīt? Teiksim tā: vecajā enerģijā tas bija iespējams ārkārtīgi reti! Tas prasīja dziļas meditācijas, vīzijas, citu palīdzību, to klātbūtni, kuri spēj sazināties ar priekškara otro pusi un atvieglot šādu saskarsmi. Tas viss sāk pārbīdīties un mainīties. Taču mēs jūs lūgsim jūs to izdarīt, visus jūs – izdarīt to pašiem.

Enerģija sāk virzīties uz vietu, kur tā būs pieejama visiem, taču jums nāksies izrāpties no trīsdimensionālās paradigmas, lai varētu to izmantot.

Process

„Kryon, 20 gadu laikā tu mums neesi sniedzis rīcības/darbību secību. Kā mēs varam to zināt? Ir citi, kas šādu secību sniedz. Ir pat citi Kryon (-i), kas sniedz secību. Taču tu to nedod.”

Es jums parādīšu – kāpēc. Pieņemsim, ka jūs esiet tādā stāvoklī un jūs tiecaties vairāk iemīlēt sevi. Ko jums darīt, ja jums ir šāda vēlēšanās: „Es gribētu iemīlēt sevi vairāk, es gribētu iemīlēt Gaiju stiprāk. Es gribētu mainīt, pilnveidot sevi un pieskarties Dieva sejai. Es gribētu nodibināt kontaktu ar savu iekšējo bērnu. Es nezinu, ko man tālāk darīt, lai to sasniegtu?”

Un tā - jūs gribat mīlēt sevi vairāk. Atļausiet pavaicāt: „Kam jūs taisāties samaksāt, lai tas notiktu?” Atbilde ir – jūs nevarat to izdarīt. Jūs to zināt, vai ne? Lielākā daļa zina un viņi saka: „Jā, mēs zinām, ka mēs nevaram kādam samaksāt, lai kaut kas notiktu mūsos pašos, tikai mēs paši varam to izdarīt.” Taču tad viņi varētu teikt: „Jā, bet ir taču daudzas programmas par tēmu „Kā vairāk mīlēt sevi”, kuras es varētu izmantot. Lūk, tā es arī darīšu. Tās ir tieši šeit – Internetā. Es varu izpētīt visu, ko vēlos, un kad vēlos”. Un es tev pateikšu, dārgā Cilvēciskā Būtne, ka rezultātā tavā priekšā daudz vārdu. Tavā priekšā būs daudzi procesi un ļoti lielas izredzes, ka tu nemīlēsi sevi vairāk, kā tagad.

Kāpēc tā? Tāpēc, ka trijās dimensijās jūs visi gribat izmantot kādu citu, vai nav tiesa? Jūs gribat iedzert tabletīti – un tas palīdzēs, vai nav tā? Un pastāv procesi, kas var tikt piemēroti citām īpašībām, bet ne mīlestībai. Ne mīlestībai. Jums tas ir jāizdara pašiem. Paskatieties spogulī un izdariet to. Un pat tad atradīsies tie, kuri teiks: „... un kāds tad ir pirmais solis?” Es tikko kā jums to sniedzu. Paraugieties spogulī un sāciet šo procesu.

Taču tas nav labi piemērojams intelektuālim, kurš visu grib noskaidrot. Taču es jums teikšu: „Tā patiešām ir mīkla”. Un tāpēc es gribu sniegt jums metaforu. Es taisos parunāt ar jums par to, kā tas tiek darīts, un pat tad atradīsies tie, kas no šejienes aizies domām: „Es neesmu īpaši pārliecināts, ka saprotu to visu”. Tas nav viegli un tas no jums prasa skatīties spogulī un necerēt/nerēķināties ne ar vienu citu.

Pirmais slānis

Pirmais, kas jums ir jāapgūst un jāiziet – tas ir pirmais slānis, kas pārstāv Cilvēcisko apziņu. To, ko es saukšu par Izdzīvošanas Slāni. Kamēr jūs atrodieties izdzīvošanas stāvoklī, jūs nekad neuzzināsiet neko par kādām citiem slāņiem. Kamēr jūs atrodieties izdzīvošanas stāvoklī, jūs nesasniedzat nākamo slāni un nevarat pat uzsākt procesu. Viss tāpēc, ka Izdzīvošanas Slānis ir atkarīgs no jūsu reakcijas uz ārējo pasauli. Jūs vienmēr skatāties atpakaļ, vai ne? Jums ir jābūt pārliecinātiem, ka viss ir kārtībā, vai nav tiesa? Jūs cenšaties atbildēt atbilstoši, kad runājat ar kādu, vai nav tā? Tā ir izdzīvošana.

Vai jūs ziniet, kā izvairīties no tīras izdzīvošanas? Gars zina. Vai daudzi no jums ir tikuši nospiesti uz ceļiem bēdu vai veselības problēmu dēļ? Vai daudzi no jums? Es zinu, kas ir šeit, un vēršos pie jums. Jūs ziniet, ko es ar to domāju, tāpēc, ka tādos brīžos izdzīvošana pēkšņi tiek atmesta un apziņas slānis nostājas jūsu priekšā. Tad viss, ko jūs redzat ir Dieva mīlestība. Viss, ko jūs pēc tam redzat, tā ir pateicība tiem, kas ir ap jums, mierpilnā sajūta - vienkārši tāpēc, ka viņi ir sveiki un veseli. Un tas, dārgie, ir tieši tas stāvoklis, kādā jums ir jābūt. Taču, kāpēc gaidīt ārkārtas situācijas? Kāpēc gan nesaprast to un nepiestrādāt pie tā, lai to visu to paveiktu mēs paši?

Pirmais solis: Iziešana no izdzīvošanas! „Kā es to paveikšu Kryon?” Padomā šādi: „Dārgais Gars, es gribu, lai mana apziņa kļūtu maigāka. Un, kad tie, kas maini aizvaino, pūlēsies nospiest manu emocionālo dusmu taustiņu, es nevēlos, lai šis taustiņš vispār darbotos. Es gribu to atvienot. Es nevēlos vairs reaģēt. Es gribu būt mierā. Tajā ir izdzīvošanas pārvarēšana. Es vienmēr esmu drošībā Dieva rokās – pilnīgā un absolūtā drošībā. Es vēlos atteikties no ārējā apvalka, no Cilvēciskās apziņas līmeņa, kas momentā reaģē tikai uz 3-dimensionalitāti, un savā dzīvē iet citādu ceļu”. Tas būs pirmais solis. Tas ir pirmais solis, dārgais. Skaties spogulī, kad to teiksi.

Vai jūs aizstāvaties? Ja kāds jūs kritizē, vai jūs uzreiz metaties to darīt [aizstāvēties]? Vai daudzi no jums spēj klausīties sev adresētu kritiku, bet pēc tam apstāties un padomāt: „Un, ja nu viņiem ir taisnība?” Cilvēciskai būtnei ir grūti to izdarīt un jūs nevarat padarīt to vieglāku. Jūs tam esiet iepraktizējušies. Vai zināt, kāpēc? Tāpēc, ka jūs esiet projektēti izdzīvošanai. Tas jums ir labi kalpojis vecajā enerģijā, taču – tagad vairs ne.

Pamatā Cilvēciskā apziņa ir paredzēta izdzīvošanai un jūs esiet tikuši garām šai atzīmei. Tā sevī nes veco enerģiju, to, kas rada naidu un karu, vilšanos un depresiju. Tā nes nepārliecinātību par sevi un vienmēr liek jums justies vientuļiem. Vai jūs patiešām vēl joprojām vēlaties vārtīties tajā? Ir pienācis laiks to mainīt no izdzīvošanas apziņas uz „mierīgas un gudras pastāvēšanas” apziņu.

Es vēlos jūs paņemt līdzi uz planētas Meistaru apziņu, kuri joprojām atrodas šeit. Ja jūs stāvētu Kristus priekšā un teiktu: „vai zini, man ne pārāk patīk tas, kas tev mugurā”, ko, kā jūs domājat, teiktu Meistars? Vai Viņš sāktu aizstāvēties? „Jā, bet tas man labi der. Šis apģērbs man piestāv un es tajā labi jūtos.” (Turklāt, Viņš bija ebrejs). [smiekli] Taču tas nav tas, ko Viņš teiktu. Viņš palūkotos uz daļiņu Dieva, kuru viņš pazīst un maigi mīl, un jūs izkustu viņa priekšā. Lūk, kas notiktu. Viņš jūs mīlētu tur, kur jūs varētu redzēt Dieva seju.

Muhameds iegāja alā un sastapa Eņģeli, kurš viņam teica, ka jāapvieno Arābu tautas un jādod tām Izraēla Dievu. Lūk, kas notika un, ko viņš izdarīja. Viņš pazina Dieva mīlestību. Viņš nāca klusi un viņš bija brīnišķīgs. Viņš nesniedz aizsardzības atbildi, tāpat arī Buda. Viņi bija Meistari, kuri ļoti sen ir atmetuši izdzīvošanas slāni un darbojās tikai ar iekšējā maiguma enerģiju.

Pat šobrīd, ja jūs varētu atkal pārstaigāt zemi kopā ar Paramahansu Joganandu tieši tagad un ieskatīties viņam acīs, un teikt: „Zini, tavs apmetnis jocīgi ož.” – kāda veida atbildi, kā jūs domājat, jūs saņemtu? Faktiski, kurš jebkad spētu pateikt ko tādu? Ticiet man, ir daži, kas spētu. Šis Meistars paraudzītos uz jums ar Dieva mīlestību un viņš izkausētu jūs, jo jūs viņā neredzētu nekādu spriedumu, nekādu aizvainojumu – tikai patiesību. Meistaram nav nekādas izdzīvošanas programmas. Meistaram nav izdzīvošanas apziņas. Vai saprotat, par ko es runāju?

Kas notiek, kad jūs jau spējat to pārvarēt, kad jūs spējat mīkstināt izdzīvošanu, - tad jūs sākat ieiet saskarsmēar Iedzimto, ar Brīnuma Slāni. Tas ir otrais slānis.

Otrais Slānis

Lūk, kad patiesībā sākas Cilvēciskās Būtnes paša kodola sasniegšanas process. Mēs jau esam jums stāstījuši par iedzimto. To sauc par „saprāta ķermeni”. Tas zina visu, kas notiek jūsu ķermenī, tāpēc, ka tas veido lauku ap jūsu DNS, kas ir kvantisks.

Tas ir tas iedzimtais, ko jūs skarat, lai dziedinātu. Tas ir tas iedzimtais, kas atbild uz lāzeri un ķīmiju, un tas ir dziļi [runa ir par dr.Toda Ovokaita darbu]. Tas ir jauns, jo tas ir – daudzdimensionāls process un iedzimtais uzreiz to saskata un to pazīst.

Vai zināt, kas vēl ir daudzdimensionāls? Apzināts Cilvēka Nodoms. Kad jūs ģenerējat domu grupas, kas ir radošas, tas ir – daudzdimensionāls process. Tas ir tas, kas zīmē/glezno gleznas. Tas ir tas, ko dara maestro man aiz muguras, kad viņš aizver acis un dzird melodijas, kādas nekad nav dzirdējis, kas nāk no priekškara otras puses [runa ir par komponistu Robertu Koksonu, kurš rada un izpilda melodijas, kas pavada smalko saskarsmi]. Tas ir daudzdimensionāls process un viņš to var ieslēgt, kad vien vēlas, tāpēc, ka viņš saskaras ar iedzimto. Bet iedzimtais saskaras ar Augstāko Es. Vai sākat saskatīt kopainu? Jā, taču, kā lai jūs to izdarāt? Kā jūs tagad sasniedzat saskarsmi ar iedzimto?

Kā tas darbojas

Es tagad vēlreiz aprakstīšu jums, kā tas tiek darīts.

Pirmais solis bija –  ārā no izdzīvošanas režīma. Otrais solis – tīrais nodoms.

Tīrs nodoms ir nodoms pieskarties tai sevis daļai, kuru jūs iespējams nekad agrāk neesiet skāruši. Teiksim, ka ar šo nodomu jūs esiet gatavi šķērsot tiltu un saņemt šo jauno enerģiju, kas ir nobriedusi uz planētas, kalpo jums, un sākt strādāt ar iedzimto. Un tas jūs tuvinās tam, kas jūsos ir bijis vienmēr – iedzimtajam, Brīnuma Slānim. Iedzimtais sazinās ar DNS. Iedzimtajam ir cilmes šūnu nospiedums un Akaši Hronikas/Ieraksti. Iedzimtais ir atbildīgs par spontānu atjaunošanos, tūlītēju cilvēku dziedināšanu, kuru zinātne nespēj izskaidrot. Vai dzirdat, ko es saku? Tas viss ir tur.
Meistari to zināja. Tas ir tas, kā viņi darbojās. Visas tās dziedināšanas, par kurām jūs esiet dzirdējuši, ka viņi tās ir veikuši, - tās ir absolūti reālas! Viņi pieskārās katras Cilvēciskās būtnes, ar kuru viņi bija kopā, iedzimtajam. Kā jums to izdarīt? Ar tīru nodomu. Un es teikšu to vēlreiz. Tīrs nodoms – ir tas, kas ir tik ļoti tīrs, ka jūs nespēsiet nokļūt/iet atpakaļ, ja reiz būsiet to devis. Tas ir absolūts. Jūs kaut ko kop-radīsiet ar nodomu, tāpēc, ka jūsu visu nodoms – ir pārvietoties uz sfēru/zonu, kurā jūs vēl nekad iepriekš neesiet bijuši.

„Turpini, Kryon. Tā ir informācija par to, ko mēs patiešām neprotam izmantot/lietot. Tīrs nodoms – par ko? Kā? Dod mums vairāk.”

Lūk, jums metafora, kuru jūs nekad neaizmirsīsiet: Kad Cilvēciska būtne stāv ezera malā un vēlas tajā ielekt, visi viņas ķermeņa muskuļi darbojas kopā un ar tīru nodomu. Tiek dota atļauja ielekt tajā [ezerā] un atribūti tiek savākti kopā, lai izdarītu lēcienu gaisā. Kad tie ir saskaņoti, kad tie izpilda/veic lēcienu, tie nevar atgriezties atpakaļ. Taču ir vēl kaut kas.

Tieši tajā brīdī notiek/pastāv/eksistē process, kuru cilvēki vispār nesaprot, taču viņi tam uzticas un strādā ar to un to sauc par – gravitāciju. Zinātne neizprot gravitāciju. O, jā – tā domā, ka saprot. Tā domā, ka tās ir masas funkcijas. Jā, tas ir saistīts ar masu, taču masa ir tikai viens no gravitācijas atribūtiem. Masa nenosaka gravitācijas spēku. Tas, ko jūs redzat 3D, ir korelācija, lai jūs tomēr nonāktu pie izpratnes. Izdzīvošanas režīms ir jums to visu iemācījis. Pienāks diena, kad jūs spēsiet pārvaldīt gravitāciju, kad jūs spēsiet radīt bezmasas objektus. Tesla to darīja. Zinātne vēl nav gatava atklāt to no jauna un pagaidām jūs to nesaprotat. Taču, lai cik dīvaini tas nešķistu, jūs to visu izmantojat.

Tātad tas ir ārkārtīgi sarežģīts process, kurš vispār nav saprotams, kurš ir Visuma daudzdimensionāls atribūts, taču jūs to izmantojat katru dienu. Jūs pat nedomājat par to. Jūs nesaprotat, taču rēķinieties ar to, ka tas vienmēr ir un vienmēr būs tieši tāds pats. Tagad jūs esiet nolekuši no krasta un gravitācija jūs pievelk ezeram.

Un, lūk, tagad – vai daudzi no jums, pēc tam, kad jūs būsiet samirkuši, iznāks no ezera, apsēdīsies ar pierakstu blociņu un piezīmju lapiņu rokās un gribēs pierakstīt secību tam, kā gravitācija to izdarīja? [smiekli zālē]

Vai jūs saprotat, kas notiek? Paklausieties: Pastāv dziļš, dievišķs noteikums un aksioma par tīro nodomu. Ļaujiet man to dot jums citādā veidā. Augstākais Es – tā ir daļa no Radītāja. Jūs ar to esiet piedzimuši. Tā ir tā pati dvēsele, kura jums ir bijusi ikvienā dzīves laika līnijā. Vai jūs to apzināties? Katru dzīvi – tā pati dvēsele. Tas ir draugs, kurš ir bijis ar jums kopā ikvienā ceļojumā, līdzās iedzimtajam. Daži no jums spēj aizsniegties un pieskarties draugam un tas ir tad, kad jūs esiet mieru vismīlošākie uz planētas. Vai jūs spējat to sajust? Vai atceraties to? Cik ļoti jūs vēlaties, lai šī sajūta jūsos būtu visu laiku? Tas ir tā, it kā - visi jūsu vecāki būtu atgriezušies, savienoti vienā veselumā jūsos, raudzītos uz jums. Jūs variet viņiem pieskarties un viņi var pieskarties jums. Jūs varat satvert viņu rokas jebkurā laikā, kad vien vēlaties. Tie ir vecāki, kādus jūs vienmēr esiet vēlējušies. Tīrā mīlestībā viņi ir šeit, pat, ja jums viņi nav bijuši uz zemes, viņi ir priekškara otrā pusē.
Lūk, kas tas ir.

O, jūs jūtaties tik labi. Lūk, kur atrodas iekšējais bērns. Jūs varat viņam pieskarties jebkurā laikā, kad vien vēlaties un tas var būt 100%-tīgi visu laiku. Jūs variet atrasties mīlestības virsotnē. Šis process nav tik daudz izprotams vai intelektuāls, taču aksioma ir tā, ka tas vienmēr darbosies, tāpat, kā gravitācija. Tas gaida, kad jūs to aktivizēsiet. Jūs varat rēķināties ar to, ka tas jūs ievedīs tieši paš-apzināšanās ezerā.

Dārgie, kopš jūs esiet dzimuši, Augstākais Es, tā dvēsele, kura vienmēr ir bijusi ar jums, katru reizi, vienmēr rokas pastiepusi apskāvienam gaida, kad jūs spersiet šo soli. Tas ir mīlošais Dievs, kurš sinhroniski noliek jūs vietā, kur jūs varat dzirdēt šo un pieņemt labākos lēmumus. Tā ir tā pati mīlošā enerģija, kas rāda jums pulksteni 11:11 daudz biežāk, kā to pieļauj nejaušība. Un jūs pastāvīgi redzat tos pašus skaitļus. Tagad tu zini. Tas ir Radītājs tevī. Viņš paplikšķina tev pa plecu un saka: „Palūkojies tagad”.

Numeroloģiski 11:11 piemīt atskārsmes/apgaismības enerģija. Tie ir divi Meistara-skaitļi viens otram līdzās. Vai spējat to palaist garām? Vai spējat to neievērot, senās Dvēseles? Tā ir pamirkšķināšana. Tā ir tā dzīves laika līnija, kuru jūs esiet gaidījuši! Tā ir tā Dieva pastieptā roka, kas saka: „Kāpēc gan lai jūs nepiekļūtu mazliet tuvāk? Jo jūs palīdzat planētai, kad to darāt. Kāpēc jūs nedzīvojat nedaudz ilgāk? Kāpēc jūs neuzsākat apgūt „Es” priekšmetu? Jūs zināt, ka tas ir atrodam jūsu DNS, ja jūs to vēlaties. Kāpēc jūs nesākat kop-radīt realitāti, par kādu agrāk tikai sapņojāt?” Jūs ziniet, ka tā tur ir, ja jūs to gribēsiet. Jūs to sajutāt! Tas ir reāli.

Jums ir jāapgūst tikšana ārā no izdzīvošanas un tīrais nodoms. Sāciet uzticēties procesam, kurš jums nav zināms. Jums nav ne jausmas par to, kā tas darbojas. Vai spējat to izdarīt?

Un tagad – solījums, dārgā Cilvēciskā Būtne: kad tu izveidosi/radīsi/noformēsi tīru nodomu, šis process uzņemsies vadību un darbosies. Tas darbosies tāpēc, ka tas ir tas, ko Gars ir gaidījis. Ielec ezerā. Tu vairs nespēsi to apturēt. Nav taustiņa „dzēst” cilvēka smadzenēs. Nav iespējams atkal/no jauna „nezināt” to, ko es tev tikko kā pateicu. O, jā, tu vari mēģināt. Taču tas nedarbosies, tāpēc, ka tieši tagad es vēršos pie tā, kas atrodas tevī.

Tieši tagad, daži no jums sāk sajust to. Šeit atrodas senas dvēseles, kuru Augstākie Es aicina jūs: „Klausies, klausies, klausies, klausies, klausies, klausies, klausies, klausies, klausies, klausies!” Tas ir tāpēc, ka tie [Augstākie Es] ir bijuši ar jums visu dzīvi, tie vienmēr ir gribējuši, lai jūs pieskartos jums pastieptajai rokai – un tas ir viss, ko viņi vēlējās. Tas iedarbina procesu.

Šīs dienas uzaicinājums: bez pakāpieniem, bez apmācības un bez zināšanām par to, ko darāt. Tāpat, kā līdz šim? Un tomēr jūs variet uzticēties šim procesam tāpat, kā uzticaties gravitācijai. Vai tas varētu būt tik grūti? Tas tur ir. Tas darbojas, taču jums ir jāizdara lēciens. Un, kad jūs to izdarīsiet, jūs nespēsiet atgriezties atpakaļ. Tas ievedīs jūs ezerā.

Kad mans partneris pirmo reizi sāka smalko saskarsmi/čenelingu, es sniedzu viņam informāciju, kas ir vienkārša. Es pastāstīju viņam par implantu. Viņš man teica: „Kryon, tas ir slikts vārds”. Viņš man sacīja: „Kryon, daudzi Gaismas Darbinieki cenšas aizvākt implantus, bet tu gribi pievienot vēl vienu! Neizmanto šo vārdu.” Taču, lūk, kāpēc mēs to izmantojam, un, lūk, ko tas nozīmē. Pēc visiem šiem gadiem, es jums saku: tā ir atļauja tīrā nodoma implantam. Iemesls tam, ka cilvēki uz mirkli atkāpjas, ir tas, ka viņi nevēlas, lai viņos tiktu ievietots kaut ko, ko viņi nespēs aizvākt. Viņi nesaprot, ka tas ir tieši tas, ko jūs darāt, kad lecat no krasta ūdenī. Jūs netaisāties atgriezties un jūs gatavojaties samirkt.

Cik daudzi no jums ir gatavi tam, senā dvēsele? Ir pienācis laiks samirkt. Noskaloties tīrajos Gara ūdeņos. Dodieties uz vietu, kas ir izplānota jūsu pārejai. Ejiet uz vietu, kas jūs laipni sagaidīs ar atplestām rokām, un sāciet procesu, kurš var prasīt zināmu laiku, taču tas ir tas, ko mēs aicinām jūs sākt šajā dienā. Tas ir tīrs nodoms atļaujas mainīties implantēšanai. Jūs nespēsiet paņemt to atpakaļ.

Un tad apmācība kļūst dziļāka. Tā ir dziļāka, jo attiecas uz būtību, kāpēc jūs esiet šeit. Tas spiež uz tiem jūsu taustiņiem, kuri saka: „Es ne pārāk gribu doties turp un darīt to, tāpēc, ka baidos, ka pārmaiņu būs pārāk daudz”. Kā būtu, ja jūs atbrīvotos no bailēm šajā sakarā un apsvērt nepieciešamību mainīt to uz kaut ko labāku nekā tas, kas jums ir. Tā varētu būt pārmaiņas. Nav nozīmes, par cik labu jūs to uzskatāt, tas kļūs labāks ar Dieva mīlestību.

Ir pienācis laiks apciemot ģimeni jūsos. Paklausieties: Šeit ir tie, kurus jūs esiet mīlējuši un zaudējuši, kuri saka: „Ir paveikts labs darbs.” Lūk, kāpēc viņi ir atveduši jūs šurp. Lūk, kāpēc viņi rūpējās par jums no priekškara otras puses. Viņi to zināja. Nav nozīmes tam, ko viņi darīja, kad viņi šeit ieradās, viņi zināja, ko viņi darīs, vēl pirms atnāca. Lūk, kāpēc jūs šodien sēžat krēslā, lasāt un klausāties.

Dievs svētī Cilvēcisko Būtni šajos laikos! Mēs kopīgi esam izgājuši cauri šim neticamajam ceļojumam tikai tāpēc, lai atrastos šajā vietā, šajā laikā un dotos ceļā kā absolventu sēklas. Tas ir jūsu priekšā. Pārmaiņas ir grūtas. Esiet bezbailīgi. Ejiet augšup un ziniet, ka jūs pārstāvat gaismu, kura tikai vēl kaut kad būs uz šīs planētas. Neviens to neizdarīs jūsu vietā.

Katrai valstij, kurā mans partneris ir bijis, ir tie paši atribūti. Tie uz Zemes, kas ir senas Dvēseles – ir tādi paši, kā jūs. Mainās kultūras un valodas, taču viņi ir tādi paši, kā jūs... visi brāļi un māsas, kas strādā pie tām pašām lietām, kā jūs. Viņi strādā, lai pieskartos Dieva sejai/veidolam jūsos.

Tas ir tas, kas vajadzīgs. Ir laiks.

Kryon