sestdiena, 2012. gada 14. janvāris

Ammas 255. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Ar elpošanas tehnikas palīdzību, kuru es mācīju iepriekšējā nodarbībā, ieej savā Sirds Avotā.
Koncentrējies uz savas Sirds Hologrammu. Ie-OM-mo tajā vismaz trīs reizes.
Ar Dvēseles palīdzību iegriez sirds un uzacu centra čakru priekšējās un aizmugurējās daļas.
Turpini OM-mot Sirds Hologrammā.
Sajūti un saskati, kā kustās un pulsē tava Sirds Hologramma.
Turpini OM-mot.
Iegriez kakla čakras priekšējo un aizmugurējo daļu.
Turpini OM-mot.
Iegriez saules pinuma čakras priekšējo un aizmugurējo daļu .. OM
Iegriez otrās un sakrālās čakras priekšējās un aizmugurējās daļas .. OM
Iegriez pirmo čakru .. OM
Iegriez kroņa čakru .. OM
Palūdz Dvēselei iegriezt visas čakras maksimālā ātrumā - tik ātri, cik tas tev ir droši.
Turpini OM-mot.
Noturi visas čakras kustībā un ar spalviņu, kas ir zilas gaismas formā, sāc kutināt amigdalas.
Dari to vismaz 30 sekundes.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins