pirmdiena, 2014. gada 6. oktobris

Es neaiziešu uz vēlēšanām atkal, jo man nav kur iet


KasparsPudniks


Es neaiziešu uz vēlēšanām atkal un atkal, jo man nav kur iet. Tas nav mans pilsoņa pienākums.

Nekad tāds nav bijis. Nekad vara, lai tā būtu politiskā vai cita veida, nav piederējusi tautai. Tas nav iespējams pēc būtības.Tā pat kā koks aug no saknēm un nekad no lapām. Man tas šķiet vienkārši saprotams, taču citi joprojām uzskata, ka rūpnīcā visu lietu gaitu nosaka strādnieki, nevis rūpnīcas īpašnieks. Uzskata, ka vara pieder tautai, nevis monarham. Uzskata, ka aitas pašas var izvēlēties, kurš un kad viņas cirps vai necirps.

Neviens no tiem, man svešajiem cilvēkiem, nepārstāvēs manas interese un nekad tās nav pārstāvējis. Mani vienīgie pārstāvji šajā zemē, kurā esmu dzimis un audzis, ir mana māte un tēvs.

… vairs nezinu, esmu es Latvijas patriots vai neesmu…. Varbūt es mīlu Latviju vairāk par Robertu Zīli ar visiem viņa Nacionālās Apvienības bandītiem, bet varbūt arī nē…. Mani skumdina nepārtrauktie kašķi, strīdi, naida kurināšana, dalīšana vienos, otros, labējos, kreisos, pareizos , nepareizos… es saprotu, ka tas ir kādam vajadzīgs un kāda interesēs Nacionālā Apvienība (visas partijas) arī darbojās, taču esmu 100% ar visu sirdi un dvēseli pārliecināts, ka šīs nav latviešu tautas intereses, tās nav manas intereses.

Šo visu es rakstu ar ļoti smagu sirdi, jo briest ļoti lielas pārmaiņas… vienalga par ko Jūs nobalsosiet, tas neglābs Jūs no Jūsu izdomātajām briesmām un neuzlabos Jūsu dzīves apstākļus. Tikai paņemot grābekli rokās var cerēt, ka Jūsu pagalms būs sakopts. Ticiet man, ne Zaļie, ne Vienotie, ne Saskanīgie, ne Sudrabīgie, ne Putins jūsu vietā lapas negrābs. Ne tās lapas, kuras atnesis rudens, ne tās , kas sakrājušās trūd Jūsu sirdī jau gadiem. Jo kādēļ gan vēl joprojām ir tik smagi uz sirds.

Saprotu, ka visu saprast un zināt nav iespējams. Un ir cilvēki, kuri ļoti nopūlas, lai grozītu mūsu apziņu, piebāžot to ar drazām, TAČU just taču mēs vēl spējam. Jūs taču Jūtat, ka tas ko mēs daram nav pareizi un ved uz nekurieni.

Rietumu civilizācija izmirst. Tā strauji degradējas un iznīkst. Amorālas, pretdabiskas vērtības tiek uzspiestas un pieņemtas kā normālas. Valstis tiek sapludinātas un sašķaidītas izšķīstot viena otrā. Eiropas karavīri, tai skaitā arī latviešu “karavīri” (algoti slepkavas – sauksim lietas īstajos vārdos) – slaktē “teroristus” (citādi domājošus un dzīvot gribošus cilvēkus) .

Sabiedrības lielā vienaldzība pret notiekošo ir tik biedējoša, ka aiz bailēm mēs neko vairs nespējam skaidri redzēt, dzirdēt un just.

Atver TVNET no rīta – kārtējā avārija (traģēdija – kāds ir zaudējis dēlu, vīru, brāli) , Ukrainā pamiers, bet noslepkavoti jau 3600 cilvēku. Kārtējo reizi nozog latviešiem, šoreiz Citadeli. Afrikā mirst no Ebolas vīrusa, Latgalē cūku mēris ( zemnieki atkal cieš zaudējumus)… Sīrijā karo, Afrikā karo, Afganistāna, Pakistāna, Turcija, Izraēla, Čečenija, Ukraina, Latīņamerika karo utt. Katru dienu tūkstošiem, katru gadu miljoniem cilvēku tiek vienkārši noslepkavoti. Un iemesls ir tikai viens, lai citi varētu dzīvot labāk, lielākā komfortā un pārticībā.

Es neaiziešu uz vēlēšanām atkal un atkal, jo mums stāsta, ka nav naudas, lai pazeminātu PVN pārtikai, protams, ka nav to dažu desmitu miljonu valsts budžetā, arī aizsardzības budžetam nav pāris simtu miljonu eiro, un tā var turpināt, TAČU , ja vajag 2 miljardus iegrūst privātā Karginam un Krasovickim piederošā firmā , tad lūdzu. Es neskaitu svešu naudu, BET JŪS TIEM KROPĻIEM SAMAKSĀJĀT MANU NAUDU!!!

Tā varētu turpināt un turpināt…par labdarībām un slimiem bērniņiem, par viņu atbalstu… 21.gs …cilvēki mirst, jo viņiem nav naudas medicīnai.Viņiem nav naudas, lai aizietu pie ārsta.

21.gs. ļoti daudz jauniešu Latvijā nemācās un nestudē, jo NAV līdzekļu par ko to darīt. Vecāki nevar atļauties, pats vēl nestrādā un pat ja strādā, retais var atļauties maksāt tūkstošus par izglītību. Valsts atbalsts – 0 . Vienīgā viņu atbilde – ņemiet studiju kredītu. Puse Latvijas vienos kredītu parādos, kas man dos kredītu – atbilde – NEVIENS! Un kādēļ man vispār būtu jāmaksā par izglītību!? To visu apmaksā mani vecāki ar nodokļiem! Gan brīvpusdienas līdz 12 klasei, gan studiju izmaksas. Vai veselības ministrija ir paskaitījusi, cik daudz jauniešu nonāk dakteru rokās ar veselības problēmām, kuras izraisa neregulāra ēšana, badošānās, kārtīgas ēdienreizes aizstāšana ar neveselīgiem čipsiem un kolu. Ir pat tāds termins medicīnā – Jauniešu gastrīts, kuņģa čūla utt. Bet, kuru gan tas interesē!? J
Pareizi = NEVIENU!!!

Skumjākais ir tas, ka man ir 31 gads, esmu Latvijā dzimis un audzis, mīlu šo zemi, jo valsts kā tādas mums nav un nekad nav bijusi. Man ir laba izglītība, esmu mācījies paralēli 3 skolās. No bērnības esmu strādājis arī smagos lauku darbus un darba nebīstos. Esmu strādājis muitā, par tirdzniecības pārstāvi, par transporta loģistikas speciālistu, par celtnieku, par ziedu ekspeditoru, mazliet medicīnā, tipogrāfijā, paralēli veidojis mūzikas ansambļus, rakstījis dziesmas, spēlējis orķestors, koncertējis visā Eiropā. Apglabājis savu tēvu 40 gadu vecumā, jo viņš rāvās vairākās darba vietās no saules līdz saulei, lai nodrošinātu savus 4 bērnus un ģimeni.

Man nav sievas un nav bērnu, nav savas mājas, nedz dzīvokļa. Nav pārliecības par rītdienu! Kā gan es varu veidot ģimeni??? No rokas mutē un ja, nav pāris dienas neēdīsim un tad ko, zem tilta??? Paldies nē, mani tas nesaista!

Kā tas nākas, kam man, savā zemē dzīvojot NAV savas mājas un pārliecības, ticības rītdienai???
Kā tas nākas, ka man jāīrē dzīvokļi no bankām un svešiem ārzemju pilsoņiem???
Kā tas nākas, ka mani spiež gandrīz vai ar VARU braukt prom no LATVIJAS???
Kā tas nākas, ka nozogot bulciņu Tevi ieliek cietumā, bet Maximas drupās noslepkavojot 56 cilvēkus Tu kļūsti par eiropas komisāru???

Es BALSOJU par savu ģimeni, par tēvu, par māti, māsām un brāļiem, par saviem radiem!!!

P.s.
NEKAS nemainīsies, kamēr AITAS sekos un balsos par svešiem uz stabiem uzlīmētiem ģīmjiem!!!
Izmantotie avoti:

Kaspars Pudniks https://www.draugiem.lv/blogs/?t=my#/kasparspudniks/blog/?p=12450956

http://spoki.tvnet.lv/liktenis/Es-neaiziesu-uz-velesanam-atkal-jo-man/724168