svētdiena, 2014. gada 12. oktobris

Palīdzība ir vienmēr jums blakus - Eņģeļi caur Ann Albers

Palīdzība ir vienmēr jums blakus
11.10.2014 … Eņģeļi caur Ann Albers
http://angelmessages.visionsofheaven.com/
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …



Nav tāda laika jūsu dzīvē, kad jūs būtu atstāti bez palīdzības. Nav tāda laika jūsu dzīvē, kad jums būtu jārisina kāda problēma tikai vienam vien. Tomēr tik daudzi no jums cīnās vieni paši ar savām dzīves problēmām, bez sniegšanās pēc Debesu palīdzības. Mēs saprotam, ka esat bijuši citu cilvēku pievilti, un mēs saprotam arī, ka reizēm esat jutušies Dieva pamesti.
 
Vai jūs tiešām varat cerēt uz palīdzību savā dzīvē? Mēs teiku: „Vai jūs esat gatavi tai ticēt, un saņemt?” Jo īstenībā – palīdzība vienmēr ir šeit. Dievs vienmēr ir šeit, jūsu Eņģeļi vienmēr ir šeit. Mēs vēlamies jums palīdzēt. Mēs vēlamies padarīt jūsu dzīvi vieglāku. Bet tikai jūsu ziņā ir – izlemt – cik mēs drīkstam atļauties jums palīdzēt. Ja jūs lūdzaties pēc palīdzības, bet uzskatāt, ka „neviens jūs neuzklausa,” vai arī „neviens par jums nerūpējas,” – tad, dārgie, mēs varam palīdzēt jums tikai daļēji.    
 
 Tad drīzāk gan, jūs varētu pievērsties savu uzskatu paplašināšanai. Jūs varat atzīties sev: „Varbūt iepriekš es tiku vīlies. Varbūt patiesībā man nebija ticības Dievam. Varbūt es varu dot viņam otru iespēju.” Gluži kā nevainīgs bērns jūs varat lūgt: „Dārgais Dievs, dārgie Eņģeļi, es biju sajuties pievilts iepriekš, un es vēl īsti nezinu, vai ticu pilnībā jūsu palīdzībai un mīlestībai uz mani, taču es vēlos ticēt. Es lūdzu – atrodiet veidu, lai piekļūtu manai Sirdij, un izrādītu man savu Mīlestību. Es lūdzu – atrodiet veidu, kas palīdzētu man maigi un saudzīgi atvērties saņemšanai.” Un tad, dārgie – saņemiet – tik vienkārši, cik vien tas iespējams! Ieelpojiet !!! Lēnām un dziļi IEELPOJIET Dieva Mīlestību !!!
 
 Mēs vienmēr esam šeit. Dievs vienmēr ir šeit. Mēs pacietīgi gaidām, lai jūs atvērtos pilnībā mūsu palīdzības saņemšanai. Kad jums šķiet, ka jūsu lūgumi netiek uzklausīti – pavaicājiet sev: „Vai patiešām es TICU? Vai patiešām es VĒLOS saņemt?” Ja sasniegt šādu stāvokli jums vienam neizdodas – lūdziet mūs palīgā, apmēram šādi: „Dārgais Dievs, dārgie Eņģeļi, palīdziet man ticēt jūsu Mīlestībai. Tik saudzīgi, cik vien tas iespējams – palīdziet man atvērties saņemšanai.” Ticiet, dārgie. Mēs esam ar jums – gluži tāpat, kā Saule aiz mākoņiem – pacietīgi gaidot, lai varētu jūs apspīdēt, un palīdzētu jums ienest daudz vairāk Gaismas ikvienā jūsu dzīves aspektā. 
 
https://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5501864