pirmdiena, 2013. gada 22. aprīlis

Vēl par Mīļgrāmatiņu


Man ir patiess prieks iepazīstināt ar savu jaunāko darbu - „Mīļgrāmatiņu”!

Vēlos pateikt lielu, lielu paldies visiem jaukajiem un gaišajiem cilvēkiem, kas bija kopā ar mani "Mīļgrāmatiņas" LIELAJĀ dienā! Vēl joprojām dzīvoju Jūsu sirsnībā! Paldies!!!

"Mīļgrāmatiņa" ir manu Sirdsdomu krājums, kas kopdarbā ar mākslinieku Gunti Švītiņu ir radies kā viens no tiem brīnumiem, kas vienkārši notiek, ja ļaujam tiem notikt.
 
„Viens Zemes Eņģelis smaidot sniedza man roku un aicināja iziet kādu Zemes mācību stundu kopā ar viņu. Es piekritu. Tā nebija viegla, taču iemācīja ļoti daudz.
Tagad es zinu, cik patiesībā dzīve ir piepildīta, kad es apzinos VISU, kas es esmu un VISU, kas man pieder."
 
Mīlestība.
 
Sarežģītākā un, tajā pašā laikā, vienkāršākā lieta visā Visumā. Kur to meklēt? Kā to sasniegt?
Tikai un vienīgi sevī! Tu esi Mīlestība. Tava dzīve ir Mīlestība. Ik katrs mirklis tajā ir Mīlestība. Katra Tava ieelpa un izelpa ir Mīlestība. Tavi mīļie ir Mīlestība. Tavi darbi ir Mīlestība. Tu esi radīts no Mīlestības!
Tavs Sargeņģelis Tev atrodas blakus un arī tā ir Mīlestība. Tavs uzdevums ir vienkārši BŪT Mīlestībai.

Sirsnībā - Kristīne Muciniece.
 
 
Saziņai un informācijai par iegādes iespējām droši rakstiet:

Saules pilnu dieniņu!
Sirsnībā - Kristīne.