pirmdiena, 2013. gada 22. aprīlis

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

17. aprīlis       
ES esmu liels punktualitātes draugs, jo tā tieši izpauž pašcieņu un līdz ar to cieņu pret citiem.
Pašcieņai ir ļoti liela nozīme, jo nav neviena vienīga cilvēka, kas nicina citus, bet tanī pat laikā ciena sevi.
Ja gribētu apgalvot pretējo, tas būtu apmēram tā kā tad, ja teiktu, ka nogāzies koks nākošajā gadā nesīšot sevišķi daudz augļu.
Laiks ir dzīve. Dzīve ir laiks. Kas izšķiež laiku, tas izšķiež mūžu.
Ja tu neesi punktīgs, tu citiem liec gaidīt. Ar to tu izšķērdē viņa laiku, viņa mūžu.
Vai tev ir tiesības uz to? Protams, nē. Kuram zaglim gan ir tiesības uz viņa laupījumu!
Tāpēc aizvien padomā: ja tu kādam savas nepunktualitātes dēļ liec gaidīt, tu necieni viņa laiku un līdz ar to arī savu laiku un savu mūžu.
Nepunktualitāte ir saistīta ar steigu un atvainošanos, kas var sniegties līdz meliem.
Tāpēc pastāvīgi domā par Manis teikto: Haste makes waste. Waste makes worry. (Steiga ved uz liekiem zaudējumiem. Tie sagādā rūpes.)
Cieni sevi un citus. Tas ir ceļš uz laimi.

18. aprīlis
Mans starojums ir mīlestība. Mana dzīve ir mīlestība. Mans darbs ir mīlestība.
Ja tu to nevari ieraudzīt, tad tas ir tādēļ, ka tev jāatver sava sirds.
Mīlestība pazīst mīlestību.
Grūtības atver sirdi.
ES vienmēr esmu tavs spogulis. ES mainu Savu seju katru mirkli - atbilstoši sejai, kuru ES redzu.
Taču ES neredzu nevienu seju. ES redzu tikai sirdis. Tava seja ir tavas sirds spogulis. Mana seja ir spogulis tev, lai tu varētu ieraudzīt savu sirdi.
Atver savu sirdi. Apsveic grūtības, sāpes un slimības, un atver savu sirdi vēl vairāk.
Un tu ieraudzīsi, ka Mana seja ir pilna mīlestības, gaismas un žēlastības - jo tā ir tavējā.