pirmdiena, 2013. gada 8. aprīlis

Emanuēls "Dieva mājoklis"


 1.aprīlis/2013

Dieva mājoklis
  

Sveicieni, mīļie! Tas esmu es, Emanuēls. Šis, mīļie, ir piemērots brīdis- pēc brīvajām dienām, lai runātos ar jums. Mēs dzīvojam pārbaudījumu un izaicinājumu laikā, tāpēc būtu labi nekļūdīties. Daudziem kristiešiem un citu reliģiju ticīgajiem priekšā stāv laiks, kad nāksies sastapties ar Patiesību. Ne tikai runājot par mani, bet par pasaules reliģijām kopumā. To patiesais mērķis un patiesā motivācija ir tautas un masas virzīt prom no Dieva.
 
Tā, mīļie, ir šokējoša patiesība un to nāksies pieņemt. Tēma ir ļoti sarežģīta, jo mājup ved daudzi ceļi un daudzas jo daudzas drošsirdīgas dvēseles izvēlējušās doties mājup tieši caur baznīcu vai reliģiju mācībām. Un te nav pareizi vai nepareizi. Tikai ļaujiet man paskaidrot- tās dvēseles, kuras sasniedz apgaismību ar reliģijas starpniecību, sasniedz to tāpēc, ka tām piemīt gara spēks un sīkstums un nevis caur to mācībām, kuri sevi prezentē kā tuvāk stāvošus Dievam. Vai saprotat? Mājup ved daudzi ceļi un daudzi no tiem galu galā tiek ieti vienatnē ar Dievu. Grāmatas, skolotāji un pavadoņi jūsu ceļā parādīsies daudzos un dažādos veidos. Visums komunicēs ar jums, lietojot visus pieejamos līdzekļus un dažkārt tieši no priestera vai sludinātāja mutes, bet tas nepadara šo sludinātāju vai priesteri labāku vai tuvāku Dievam nekā esat jūs. Dažkārt patiešām ir viedi ieklausīties ielas stūra klaidonī, kurš savu dvēseli veldzē alkoholā, jo ļoti bieži tieši viņa teiktajā atradīsit lielākas Patiesības un viedumu.
 
Mīļie, pienācis laiks atvērt acis un prātu. Pasaule ir bezgalīgā Visuma mūžam ekspansīvā daļa. Viss ir Dievs. Dievs ir visur- šos vārdus, mīļie, jūs zināt, bet vai tos saprotat sirdī? Jūsu baznīca ir jūsu pasaule, jūsu baznīca ir jūsu dārzs, jūsu baznīca ir jūsu sirds, jūsu baznīca ir kafejnīcā, jūsu baznīca ir visur. Jūs atrodaties Dieva mājoklī, katrs spertais solis, katrs redzamais vai smaržojošais ziediņš, katra mazuļa smaids vai asaras, suņa rejas ir Dieva pasaule un Dieva vārds.
 
Kur ES ESMU, tur ir Dievs. Kur ir Dievs, tur ES ESMU.
 
Mīļie, jums varbūt ir vajadzīga skolotāja, pavadoņa vai grāmatas palīdzīgā roka, bet kopumā jums jāsaprot, ka viss atrodas jūsos pašos. Viss, kas jums jāzina, atrodas jūsu būtībā, un jūs esat un mītat Dieva Mājoklī. Viss, kas redzams šajā mājoklī, radīts tikai tāpēc, lai jūs vestu tālāk un ļautu saskatīt jūsu dziļāko jēgu un būtību ne tikai par sevi, bet arī attiecībās ar Vareno Dievu ES ESMU. Jums nav vajadzīgi priesteri, sludinātāji un nauda, lai ietu ceļu atpakaļ uz mūsu Dieva Tēva-Mātes sirdi.
 
Ja kāds saka ko citu, tad to virza tumšāki spēki un būtu labāk izvairīties no tādas organizācijas, kuru virza naudas kāre par jūsu apgaismošanu. Mīļie, tagad kā nekad agrāk, KĀ NEKAD AGRĀK, jums jāpievērš tam uzmanība. Tumšie zina, ka viņu laikam pienācis gals. Un tie zina arī to, ka viņu ietekme joprojām vēl darbojas uz tiem, kuri atrodas viņu ietekmes laukā, tāpēc šajos pārmaiņu laikos tiks sniegtas jebkādas atbildes un skaidrojumi, lai tikai noturētu jūs savā varā un attālinātu no Dieva Tēva-Mātes ceļa. Tiem savas dzīves plūsmas noturēšanai, pārvaldīšanai un kontrolēšanai ir vajadzīgas baiļu enerģijas.

Mīļie, jums nav no kā baidīties. Jūs atrodaties Dieva Mājoklī. Kad atverat sevi šai Patiesībai, tad neviens neko kaitīgu jums nevar nodarīt. Ārējās pasaules veidols ir cilvēku radīts, tas ir cilvēces radīts kropļojums un tādēļ to „neatbalsta” neviens Kosmiskais Likums. Nekas no tā, ko radījis cilvēks, nespēj jūs skart, kad spējat pieņemt tikko teikto kā savu Patiesību. Jūs esat varenas Būtnes- Radītājas, kurām piemīt spēks un vara pildīt Dieva Gribu.
 
Mīļie, sāciet izmantot savu spēku un varēšanu. Dievs Tēvs-Māte nekad nav vēlējušies, lai jūs ciestu. Sāciet visu redzēt ar Dieva acīm, sāciet sajust caur Dieva sirdi, kas mīt jūsu fiziskajā sirdī, atvirziet sāņus trūkumu un ierobežojumus, visur saskatiet varēšanu un spēšanu un tad Debesis uz Zemes būs jūsu. Tāds ir mans solījums. ES ESMU Emanuēls un es jūs mīlu, mīļās sirdis, ES JŪS MĪLU!


Pierakstījis Gillian Ruddy.

  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.
 
Archives available at
  
Contact Us  

tulkoja Māra Brante