piektdiena, 2013. gada 19. aprīlis

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

10. aprīlis
Ģimenes visā pasaulē šodien ir šausmīgā stāvoklī. Dienas kārtībā ir strīdi, naids, šķiršanās.
Nedomā, ka tu vari piedzīvot ilgstošu laimi un mieru, ja tu to nemeklē un neatrod savā mājoklī.
Taču dažas ģimenes ir jau tik lielā mērā izpostītas, ka netic vairs kopīga ceļa atrašanas iespējai.
Tādā gadījumā tev ir tiesības vispirms pamest savu ģimeni, lai ietu savu ceļu un tiktu skaidrībā par savām jūtām.
Bet tas nedrīkst kļūt par ilgstošu stāvokli. Centies panākt mieru savās jūtās. Noārdi savu negativitāti. Domā arvien par to, ka niknums vai pat naids tev ļoti ātri var kaitēt un piesiet tevi pie tiem, no kuriem tu gribi atbrīvoties.
Grūtības savā ģimenē uzskati par iespēju, lai vingrinātos priecīgā atbrīvotībā.
Sākumā tas nav viegli, bet ar garantiju gatavo tev arvien lielāku laimi, jo ar to tu esi spējīgs no savas mājas problēmām iegūt palīdzību savam dzīves ceļam.

11. aprīlis
Katra diena ir debesīga. Šī diena ir tāda sevišķā mērā. Jo ES tev gribu pateikt, ko nozīmē dzīvība uz Zemes.
Pirms radīšanas viss bija Manī. Ieslēgts Absolūtā Esībā, viņpus tapšanas, kas ir tipiska Universam un Zemei.
Ar radīšanu radās neskaitāmas dvēseles - daļas no Manis ārpus Manis.
Šīs dvēseles ir pilnīgas. Viņas ir gatavas palīdzēt un dzīvo patiesībā, taisnīgumā, mierā un mīlestībā. (ES negribēju to vairākreiz atkārtot, bet tu pats vari katrai šai īpašībai pievienot vārdu "pilnīgs".)
Viņi ir Man tiešā tuvumā. Tieši ar Mani identificēti. Bet viņiem nav es-apziņas un līdzjūtības. Tas nozīmē, ka viņi redz tikai Mani un nezina nekā cita, izņemot SEVI.
Lai radītu es-apziņu un līdzjūtību, ES izveidoju pasauli. Un reizē ar to - ego.
Ego ir es-apziņas motors. Ego piemīt liela nozīme, bet arī īpašība kupli augt: no dvēseles ratiem, kam jābrauc uz ES, tas viegli kļūst par dvēseles cietumu
Tāpēc viens no Maniem galvenajiem uzdevumiem šinī inkarnācijā ir ierobežot vai pat pilnīgi iznīcināt ego, lai atbrīvotu ES.
Tad ES atrodas un zina, ka ir atradies. Tas vairs nesamaina sevi ar Mani, bet apzināti mana, kā Man tuvojas un beigās ieplūst Manī.
Es-apziņa pēc daudziem mūžiem no ES vairs nav šķirama.
Mans ES ar to piedzīvo līdzīgu bagātinājumu kā tavējais.

12. aprīlis
Laulības svētais institūts kalpo tam, ka divi cilvēki iet kopīgu dzīves ceļu.
Diemžēl jūs redzat ārkārtīgi maz, citādi jūs varētu aptvert, kas tas ir par brīnumu un cik ļoti Dievs par jums rūpējas.
Jūsu partneri nav paredzēti jums tikai vienam mūžam - nemaz nerunājot par dažiem gadiem vai pat mēnešiem, kā šodien bieži notiek. Jūsu partneri ir jūsu dzīvesbiedri uz daudziem mūžiem.
ES iekārtoju tā, ka atkal piedzimstot jūs atrodat savas agrākās dzīves partneri. Šī "atrašana jau priekšā" nozīmē ļoti daudz.
Jūsu partnerim šinī jaunajā mūžā jāizskatās tā, ka viņš jums patīk. Viņam jābūt tādā vecumā, kas atbilst jūsējam, no daudziem viedokļiem viņam jābūt jums piemērotam un jums viņš jāatrod.
Visu to ES iekārtoju saskaņā ar jūsu karmu.
Vai jūs nevarētu tā iekārtot, ka ar šo cilvēku apietos mazliet mīļāk un iecietīgāk?
Tāpēc jebkurās grūtībās, ar kurām tu saskāries, domā par to, ka tās attiecas ne uz tavu partneri, bet uz tevi. Jo grūtības rodas tikai tādēļ, ka tev vēl kaut kas jāmācās.
Nepalielini bezjēdzīgi savu mūžu skaitu ar to, ka tu izvairies no grūtībām.
Drīzāk pateicies savam partnerim par to, ka ar viņa starpniecību tu piedzīvo žēlastību un vari mācīties to, kas tev jāmācās.
Pateicies viņam par šo žēlastību un esi labā garastāvoklī.
Pateicība un jautrs prāts ir vislabākā degviela braucamrīkam, ko sauc par laulību.