sestdiena, 2013. gada 20. aprīlis

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/


13. aprīlis
Kas tev ir kopīgs ar citu cilvēku?
Kas tev ir kopīgs ar govi?
Kas tev ir kopīgs ar koku?
Kas tev ir kopīgs ar akmeni?
Uz šiem jautājumiem ir tikai viena atbilde: viss!
Jo visa kodols esmu ES. Vienīgā atšķirība ir redzamā ārējā daba, ar maijas starpniecību plaši izplatīti maldi.
ES saku apzināti "redzamā ārējā daba", jo ir arī iekšēja atšķirība. Tas ir mērs, kāds attiecināms uz pieredzē iegūto apziņu. Jo augstāka inkarnācijā, jo augstāka ir spēja uz es-apziņu un līdzjūtību. Tā ir atšķirība starp Vienīgā dažādajām izpausmes formām.
Bet pamatā visi ir līdzīgi.
Šī zināšana ir izšķirīgā formula, ar kuras palīdzību tev it kā ar paroli jāiet caur dzīvi.
Tici Man, tas ir tikai tavs viedoklis, tava attieksme, kad tu redzi grūtības. Grūtības nav nekas cits kā tikai rādītājs, ka tu esi nonācis pie savas mīlestības spējas un apziņas robežas. Tas ir viss.
Nenosodi sevi tādēļ, ka tev ir grūtības - tas būtu vissliktākais, ko tu varētu darīt. Godā un mīli SEVI pareizajā veidā. Augstprātība, piemēram, nav nekas cits kā pašcieņas trūkums. Iemācies cienīt PATS SEVI. Dari to vairāk un vairāk. Tad atrisināsies visas problēmas - arī jautājums par ES.
Un kāpēc? Tāpēc, ka tu, jo vairāk patiešām atradīsi SEVI, jo vairāk atklāsi Mani. Tā ir Atbrīvošanās.


14. aprīlis
Tavā zemē daudz līst. Zalcburgā, kur ūdens reizēm veselām strūklām gāžas no debesīm, runā par "švīku lietu".
Daži velk paralēli starp laiku un cilvēku dvēseles stāvokli un apgalvo, ka daudz lietus izraisot depresiju. Turpretī Sauli apzīmē par "līksmes devēju".
ES to redzu mazliet savādāk. Man ir spēkā: lietus ir svētība - daudz saules padara slinku un mudina uz baudām.
Visam uz Zemes ir sava cena.
Uzskati lietu par dabas lielo barības līdzekli. Par sulīgo zāli, raibajām puķēm, čalojošajiem strautiem tu vari pateikties lietum.
Ja lietus tevi tomēr nomāc, tad izmanto šo gadījumu un pēti savā iekšienē.
Jo kā tu vari redzēt lietu priekš savām acīm, ja esi atklājis Sauli iekš savas sirds?
Tiem, kas ir atklājuši savu sirdi, nav nevienas skumjas dienas - vai laukā līst, vai Saule spīd.
Tas skan gandrīz banāli. Bet tik banāls ir ceļš uz tavu brīvību, kuru nevar aizskart neviens lietus piliens.