trešdiena, 2013. gada 27. marts

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/


22. marts
Tavā zemē jums ir ātri un arī precīzi vilcieni. Moderni aprīkotas lidmašīnas. Brīnišķīgas automašīnas. Izcili izbūvētas ielas un mājas.
Jūsu veikali ir piepildīti ar visu, ko vien var iedomāties.
Varētu likties, ka ES runāju par pasaku zemi, bet, cik žēl! Trūkst mīlestības.
Jūsu sirdis ir sevī noslēgušās. Jūs esat ledū. Parasti uz ledus liek to, ko izmantos vēlāk.
Kad jūs gribat izmantot savas sirdis?
Kādam nolūkam jūs tās uzglabājat?
Un cik sajucis priekšstats jums ir par mīlestību! Vai jūs patiešām domājat, ka tās kļūs mazāk, ja jūs ļausiet tai brīvi plūst?
Vai tev šķiet, ka skolotājs, no skolas iznākot, būs dumjāks nekā tanī iegāja, jo savās zināšanās dalījās ar skolniekiem? Cik tas būtu traks priekšstats!
Vēl jo vairāk nekā uz zināšanām tas attiecas uz mīlestību. Izpaud to dzīvē un tās kļūs vairāk.
Tavā zemē to darīt ne vienmēr ir viegli. Bet tādēļ jo nepieciešamāk. Ja kāds tevi dīvaini uzlūko, kad tu viņam draudzīgi uzsmaidi, nenovērsies. Arī nākamajam uzsmaidi draudzīgi.
Ja kāds ar tevi runā ne visai draudzīgi, neļauj sevi novērst no sava lēmuma - izpaust dzīvē mīlestību arvien vairāk.
Sākumā viss šķitīs kā "neveiksmīga mīlestība". Taču šis priekšstats ir pilnīgi aplams. Tici Man un nevis šķietamībai. Tava mīlestība nepazūd.
ES to redzu un vairoju padsmit, nē, simtkārtīgi.
Tāpēc ar tavu palīdzību mīlestība uzvarēs arī tavā zemē - smaržīga kā pavasaris, veikla kā kaķis, varena kā zilonis.

23. marts
Pa laikam Man patīk uzdot tev jautājumus.
Visa dzīve ir jautājumu un atbilžu spēle. ES mīlu dzīvi. ES mīlu spēli, ko sauc par dzīvi. Jo dzīvot nozīmē mīlēt.
Šodien Mans jautājums ir šāds: vai tu zini, kas ir tavs uzdevums?
Atbilde ir: Mani visur redzēt.
 (Man jāatzīst, ka tā ir savāda spēle, kurā ES uzdodu jautājumus un tos arī tūlīt atbildu!)
Bet atpakaļ pie dzīves. Reizēm tu jūties vientuļš. Tu nezini, kā izlemt. Tu vilcinies, jo jūties raustīts šurpu turpu un labprāt aprunātos ar kādu par savām šaubām.
Tu jūties vientuļš - tādā gadījumā, kāpēc tu nekad nerunā ar Mani? ES tev vienmēr esmu blakus.
ES pastāvīgi esmu pie tevis, bet tu meklē kādu sarunu biedru! Vai tev tas neliekas dīvaini?
Ja tu nebūtu tik akls, ka Mani patiesībā nemaz nepamani, tavu izturēšanos varētu apzīmēt par ļoti nepieklājīgu. Un: precīzi izsakoties, apstāklis, ka tu Mani tādā veidā nepamani, arī nav "pieklājības ideja", lietojot Platona apzīmējumu! Sāc taču reiz uzņemt kontaktu ar Mani. Runā ar Mani. Jautā Man. Pavadi savu laiku ar Mani. Tu redzēsi, tava dzīve pamazām pārmainīsies pašos pamatos.
Pie tam tu Man sagādāsi arī lielu prieku.
Un kādēļ ES priecāšos? Tādēļ, ka ES redzēšu, ka tu nāc uz mājām, ka tu atrodies pats pie Sevis.

24. marts
Ja, no rīta pieceļoties, tu jau esi mazdūšīgs, tad esi drošs, ka tu dzīvo nepareizi.
Ciešanas, sarūgtinājumi, vilšanās pieder pie tavas attīstības, jo pati dzīve sastāv no nebeidzamas prieku un bēdu maiņas.
Bet uzsvars jāliek uz vārdu: maiņa.
Turpretī, ja tu vienmēr esi skumjš, nospiests, mazdūšīgs, tad tu dari kaut ko fundamentāli nepareizai.
Jo dzīve ir plūsma. Dzīvei nepieciešama kustība. Īgnums, dusmas, lepnība un visas negatīvās jūtas aiztur plūsmu. Tās iegūst varu pār tevi ar to, ka nogriež tevi no tavas dzīvības straumes. Tāpēc tās tev ir sliktas.
Pie negatīvām jūtām pieskaita arī, piemēram, iekāri.
Rietumu ideoloģija māca iekāri un tās apmierinājumu uzskatīt par vislielāko labumu.
Šāda mācība ir ļoti bīstama. ES tev pateikšu, kāpēc.
Iekāre pati par sevi nav slikta, ja tā ir saistīta ar mīlestību. Bet bez mīlestības tā ir loti bīstama. Ja tu padosies ēšanas un dzeršanas kārei, tu uz ilgu laiku kaitēsi savai veselībai. Ja tev ir tieksme uz seksuāliem piedzīvojumiem, turklāt vēl mainot partnerus, tu tāpat kaitē savai fiziskai un psihiskai labklājībai. Turklāt tu arvien vairāk noslēdz savu sirdi. Seksualitāte bez mīlestības ir nedzīvs pārdzīvojums. Kas tādu meklē, tā sirds ir noslēgta. Seksualitāte bez mīlestības uzpūš tavu ego un grauj tavu godu.
Turpretī, ja tu iekāro savu laulāto partneri, savienojies ar viņu mīlestībā un pasniedz to Dievam (7.I), tad iekāre mīlestības dēļ nesīs svētību tavā ķermenī, dvēselē un garā.