trešdiena, 2013. gada 27. marts

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

20. marts
Pēc kā tu pazīsti gudru cilvēku? Pēc viņa apdomības.
Gudrais novēro notikumu norisi un mēģina ar savu rīcību harmoniski iekļauties lietu gaitā.
Tā ir viņa panākumu recepte.
Tas ir pamats arī Manām sekmēm.
ES esmu visu būtņu sirdīs. ES esmu visu lietu būtība. ES zinu, kad ir pienācis brīdis, kurā viss viegli veicas.
Ko tas nozīmē? Pie gudras, sekmīgas rīcības nešķirami pieder pacietība. Pacietība ir puse, nē, vairāk nekā puse ceļa. Bez pacietības nekas nevar izdoties. Pacietība dod tev iespēju lietās, dzīvās būtnēs un cilvēkos "iegaidīties".
Tādēļ pacietība ir karaliskās kāpnes uz panākumiem.
Kad vien tu vari, vingrinies pacietībā. Priecājies, ja vari gaidīt. Priecājies, ja vari gaidīt. Priecājies, ja vari gaidīt.
Vai tev tas jau tagad bija par daudz, kamēr es trīsreiz atkārtoju vienu un to pašu teikumu, pirms turpinu?
Bez tam, ko es tev vēl gribēju teikt: pagaidi vēl vienu acumirkli!

21. marts
Jūsu pasauli nosaka vara. Negatīva vara.
Vara ir negatīva, ja kāds savas sevišķās spējas vai iespējas izmanto, lai uz citu rēķina apmierinātu savas intereses un vajadzības.
Tādēļ, ka Šī varas forma ir kaitīga, tā liecina arī par darbojošās personas tuvredzību.
Jo negatīva vara sabrūk vienmēr - agrāk vai vēlāk. Negatīva vara būvē uz smiltīm un bez tam izraisa sekas, kas var sniegties cauri daudziem mūžiem.
Pozitīvā vara ir mīlestības vara.
Mīlestība ir visstiprākā vara.
Pasaule ir radīta mīlestībā un ar mīlestību. Nekas nevar mīlestību aizturēt.
Cieši tam tici, un aizslēgtās durvis, resp., sirdis atvērsies - piemēram, viena vienīga mīlestības pilna smaida burvju varas dēļ.
Tas ir lotosa zieda spēks.