otrdiena, 2013. gada 5. marts

Emanuēls "Sevis pieņemšana"




4.marts/2013

Sevis pieņemšana

  

Sveicieni, mani mīļie! Šodien ar jums nāk runāt Emanuēls. ES ESMU te, ES ESMU ar jums, Sajūtiet manu klātbūtni, esiet mierīgi un sajūtiet. Mīļie, jūs tiekat ļoti mīlēti, ļaujiet sevī ienākt šai mīlestībai- tagad, kad lasāt šos vārdus, ļaujiet, ļaujiet, ļaujiet tai ienākt. Ievelciet dziļu elpu, mīļie, sajūtiet savienojumu ar Zemes Māti.
 
Šodien ir mazliet neparasta diena un es atkāpšos no sava ierastā vieduma paušanas un lūdzu vēstītājam dot jums piesaukumu. Invokācija (piesaukšana), ja agrāk neesat sastapušies ar šo vārdu, ir kas tāds, ko izsakāt jūs paši, lai piesauktu vai pieaicinātu Augstāko pasauli vai Dievu Tēvu- Māti, vai arī jebko citu.
 
Dieva spēka piesaukšana ir spēcīgs veids kā radīt dzīvē izmaiņas. Izteiktie vārdi ir daudz, daudz spēcīgāki, nekā paši apjaušat. Vārdi ir enerģijas vibrācija, kas izskan Visumā, tur tie tiek ierakstīti un to iedarbība mērāma izteiktā teksta intensitātē un spēkā, ko savukārt ietekmē cilvēka, kurš šos vārdus radījis un izteicis, nodoms un sajūtas. Visumā nonākušajai vibrācijai tiek dota atbilde. Un jums tiek dots prasītais- tieši atbilstošs oriģināli izteikto vārdu un domu enerģijai.
 
Mīļie, ar katru dienu paaugstinās jūsu planētas enerģija. Līdz ar to arī jums pieejamā enerģija. Ar katru dienu pieaug izmantojamā enerģija. Un tas patiesībā nozīmē to, ka ar katru dienu šajā visumā kļūstat aizvien spēcīgāki un spēcīgāki Kop- Radītāji. Tas savukārt nozīmē to, ka jūsu domas un vārdi kļuvuši daudz ietekmīgāki nekā tie bija pirms mēneša, pagājušajā nedēļā vai kaut vai vakar. Tas, ko sakāt, domājat, jūtat- tam šodien ir pavisam cits „svars”. Lai kļūtu par savas pasaules veidotājiem, jums jāvalda pār savām emocijām un sevi.
 
Lai kontrolētu to, ko dodat apkārtējai pasaulei, jums jāapzina savas emocijas, reakcijas un sajūtas. Tas ir pakāpenisks process, un ar laiku kļūs vieglāk un vieglāk paveicams- to veicinās uz planētas pieaugošās enerģijas un palīdzība, kas tiek saņemta no augšas.
 
Mīļie, pirmais solis savas meistarības pilnveidošanā ir Sevis Pieņemšana. Meistarības veidošanā tas ir pamats. Viss cits būvējas no sevis pieņemšanas. Jums sevī un par sevi jāpieņem pilnīgi VISS, ieskaitot arī tas par ko kaunaties. Arī tas, ko negribētu, lai par jums kāds uzzinātu. Ieskaitot tās savas daļas, ko labprātāk noslēptu no visiem, baidoties, ja kāds tās ieraudzītu, tad jūs tādēļ varētu kļūt nemīlams. Tieši šīs lietas es lūdzu jums sevī iemīlēt un pieņemt.
 
Atcerieties, mīļie, ka Dievs zina visu par jums, jūs neko nevarat noslēpt no Dieva Tēva- Mātes un jūs nevarat izdarīt neko tādu, kas spētu apturēt Dieva Tēva- Mātes Mīlestību pret jums. Nekas. Dievs jūs mīl bez nosacījumiem. Mīļie, Dievs jūs pieņem simtprocentīgi. Un tieši tā jums jāspēj sevī atrast mīlestība pret sevi. Ar pilnīgu pieņemšanu. Viss ko sakāt, darāt, domājat vai sajūtat ir pareizi. Jūs vienmēr darāt to labāko, ņemot vērā jums pieejamās zināšanas un informāciju.
 
Sevis pieņemšana ļauj visam plūst netraucēti cauri. Kad sevī raisām „nepareizas” jūtas, tad nobloķējam sajūtas, apspiežam tās un sākam sevi veidot par to, kas neesam. Kad sākam ļaut sajūtām, domām un emocijām ritēt cauri mums, tad plūsma kļūst viegla un raita un mūsu emocijas vairs neaplaupa mūs vai arī netraucē būt tajā patiesajā savienojumā kas esam. Un pretēji tam, lai sev iekšēji bombardētu ar pārmetumiem, mēs brīvi domājam domas kādas vien vēlamies domāt, mēs brīvi izvēlamies domāt un teikt vārdus, kādus vēlamies domāt un teikt, vārdus kas ir produktīvi un pozitīvi, un rada harmonisku pasauli, kurā visi vēlamies dzīvot.
 
Šī vēstījuma sākumā solīju dot jums piesaukumu. Šie ir ļoti spēcīgi vārdi un, ja tiek izrunāti ar atbilstošām sajūtām un koncentrēšanos sirdī, tad savienos jūs ar Dieva ES ESMU klātbūtni... atkārtojiet kopā ar mani
 
ES ESMU Atdzimšana un Dzīvība
ES ESMU mūžīgā Dieva Gaisma
ES ESMU mūžīgā Dieva Mīlestība
ES ESMU Ceļš, Patiesība un Dzīve
 
Tāds ir mans solījums. ES ESMU Emanuēls, Varenā Dieva klātbūtne gaida jūsu Sirdis.

 
Pieņemts caur Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.
 
Archives available at
  
Contact Us  


tulkoja Māra Brante