trešdiena, 2013. gada 27. marts

Saulstāvji 2013



 
Meditācija saulstāvjiem: Četras stihijas - Zeme
Šajā Saulstāvju dienā, kas ir īstais gada sākums, es vēlos pateikties par visu, kas man ir un izsaku nodomu spert soli savā Jaunajā Sākumā. Sākumā, kas piepildīts ar bezgalīgu mīlestību, prieku, veselību, harmoniju, pateicību, radošumu, skaistumu, piedzīvojumiem, brīnumiem, idejām, uzdrīkstēšanos, patiesumu, līdzcietību, dāsnumu, zināšanām, uzmanību, smaidiem, ziediem, mīļumu... To visu es piesaistu un ielūdzu savā dzīvē tieši šobrīd. Lūdzu Apziņas paplašināšanos un vibrāciju celšanos, cik tas man ir harmoniski.
 
Aizver acis. Un tagad ieraugi kā no kosmosa dzīlēm pie Tevis tiecas spožs Baltas gaismas stars, kurš nes sevī zeltīta un sudrabota vizmojumu. Tas ieplūst Tevī caur avotiņu un spēcīgi plūst lejup pa pakausi, sprandu, mugurkaulu, caur astes kaulu, pa abām kājām uz leju . Sajūti, kā abas pēdas no spēcīgās enerģijas maigi iegrimst mīkstajā zemē un aizplūst līdz pašai Zemes mātes Sirdij. Sajūti savu vienotību ar Zemi, sajūti kopīgu elpu, kopīgos sirdspukstus.
 
Ļauj šai enerģijai celties uz augšu un caur tevi aizplūst Visumā. Ļauj enerģijai plūst lēni, pamatīgi, harmoniski, piepildot visu tavu fizisko un smalkos ķermeņus. Tu esi Enerģiju Plūsma. Un tad ieraugi kā tevī ieplūst Zemes stihijas krāsas - visu nokrāsu brūnā, tumši sarkanā, pelēka. Varbūt tu tās redzi citādas, tad ļauj tām vienkārši tevi piepildīt ar šo Zemes stihijas enerģiju. Sajūti to savos muskuļos, liesā, kuņģī, pirmajā čakrā. Sajūti, kā Zemes stihija tevi sveicina ar salvijas, rožu, rozmarīna un ģerānijas smaržu mākoni ap tevi.
 
Un tagad sajūti, ka tavs ķermenis kļūst elastīgs un var sākties lielais ceļojums. Tu Zemei tuvojies no Visuma. Vispirms tu to ieraugi kā apaļu zili, zaļu bumbu. Tad jau ieraugi koku galotnes, slīdi gar koku lapām uz leju, līdz atrodies zirnekļtīkla šūpulī starp krūmu zariem Tev viss ir iespējams. Ieraugi saulē sanošu pļavu. Nolaidies uz margrietiņas zieda, pašūpojies smilgā. Ieraugi daudzveidīgo dzīvību, kas tev apkārt; tauriņus, sienāžus, mārītes, vabolītes, spāres. Pēc mirkļa tu jau kā mazītiņa būtne atrodies starp smilgu, puķu, lapu kātiem, kuriem lauzies cauri kā mežam. Zem tevis jau ir sūna, zeme, smiltis, māli. Tu sajūti ar visu ķermeni, sasmaržo saules sasildītu zemes, trūdošu lapu smaržu, sadzirdi kā simtiem kukainīšu, tārpiņu, vabolīšu, slieku rok savas aliņas, kā šņirkst zeme un kā caur šīm aliņām ieplūst zemes dzīlēs gaiss.
 
Tu kļūsti par tādu racējvabolīti kas rokas zemē arvien dziļāk un dziļāk. Rocies caur mīkstu, auglīgu zemes slāni, tad smiltīm, tad jau atduries pret mālu un atkal roc. Tu jau roc tik ilgi, ka sāc atšķirt, nojaust, kurā virzienā būs vieglāk rakt, kur grūtāk, tu sāc atšķirt pazemes skaņas, smaržas. Tu tālumā sadzirdi kā starp zemes slāņiem plūst ūdens un zeme tai virzienā kļūst mitrāka. Sadzirdi pazemes ritmu. Sajūti ap sevi minerālus, dārgakmeņus, pusdārgakmeņus, kas silda, spēj dziedināt, kas skan tevī, tavā ķermenī, tavos smalkajos ķermeņos.
 
Sajūti kā Zemes mātes ķermenī katru putekli, katru oli, rūdas kripatiņu, katru cietās matērijas daļiņu apskalo ūdens - kā urdziņas, avoti, ūdens dzīslas, pazemes upes. Tās atdala un skalo un attīra, attīra, attīra. Sajūti kā zemei cauri sūcas gaiss, prāna, tas piedod zemei dzīvību, vieglumu, elpu. Tu sajūti kā elpo augi un akmeņi. Kā elpo Māte Zeme. Kā izplešas un saraujas zemes zaļās plaušas.
 
Sajūti, kā Zeme, nespējot nest smagās cilvēku sastrādātās enerģijas, ir spiesta tās sadedzināt. Tā tīrās Zemes fiziskais un smalkie ķermeņi. Sūti Zemei savu tīro Sirds Mīlestības enerģiju un ieraugi, kā sāk tīrīties gan zemes, gan tavi ķermeņi. Sajūti, kā atdzīvojas tavas DNS spirāles, kā tavs fiziskais ķermenis tīrās ar uguni, ūdeni, gaisu, visām stihijām draudzīgi sadarbojoties.
 
Tu kļūsti gaišāks, tīrāks, vieglāks, veselāks, viedāks -Tevī ieplūst jaunas Zemes mātes nākotnes vibrācijām atbilstošas enerģijas. Tu un Zeme. Tu un Visums. Sajūti to ar katru atoma sīkāko daļiņu, ar DNS un visu savu būtību. Zeme tev ir sagatavojusi telpu, kurā tu kā izstādē redzēsi tās bagātības, kas nepieciešamas tieši tavai veselībai. Tur ir augi, minerāli, kas spēj dziedināt tavus ķermeņus. Kādu brīdi ļaujies šim dziedināšanas procesam. Sajūti sava fiziskā un smalko ķermeņu dziedināšanu. Zemes stihijai piemīt neparastas enerģijas un brīnišķīgas īpašības, tā spēj atklāt slepenu informāciju, tā dziedē.
 
Tu esi dabas sastāvdaļa, tu esi daba, tādēļ tu esi pilnīgā harmonijā ar minerāliem, kristāliem, kokiem, labību, zemes dzīlēm, mākoņiem, ūdeni un visu dzīvo radību, kas uz zemes. Ar visu, kas kustas, sākot ar sulas ritēšanu, gan zemē, gan tavā ķermenī, pat līdz planētu riņķošanai. Sajūti šo harmoniju starp sevi, Zemes stihiju un Visumu. Un kādu brīdi baudi šo Vienotību. Paceļo tajā. Šī ir Vienotība, Radītāja pamatpricipi, kuri tev turpmāk būs jāatceras, dienu un nakti, laikā un telpā, piesaucot Radītāja Padomu un Domas Brīvību.
UN TAGAD SAŅEM ZEMES MĀTES SVĒTĪBU, pateicies viņai par šo ceļojumu, pasaki paldies arī pārējām Gaismas būtnēm, pateicies arī savam fiziskajam ķermenim un tad ļoti, ļoti lēni, mierīgi un harmoniski, katrs savā tempā atgriezies šeit un tagad. Un tikai tad, kad pilnībā esi gatavs atgriezties un harmonijā ar sevi, uz izelpu atver acis. Esi mīļi gaidīts atpakaļ uz savas mīļās planētas Zeme!
 
Un kopīgi izsākam lūgumu: Es lūdzu Augstāko labumu Zemei, Augstāko labumu visai cilvēcei kopumā un Augstāko labumu visam patstāvīgajam.
 
 

Saulstāvju meditācija

Nodoms: Viss ir Mīlestība un Gaisma. Viss ir Vienotība caur sirdi.

Pilna Dieva pasaulīte
Sīku, mazu šūpulīšu;
Kā to vienu kustināju,
Visi līdzi kustējās.

Es Esmu Mīlestība. Es Esmu Gaisma. Es Esmu Vienotība. Es sajūtu to savā sirdī.

Es sajūtu, kā mana sirds top arvien gaišāka un spēcīgāka. Es sajūtu kā tā izplešas un piepilda visu manu augumu.

Tīras Mīlestības gaismas stars savieno manu sirdi ar Zemes Mātes sirdi. Mana Mīlestība plūst uz Zemes Mātes sirdi un Zemes Mātes Mīlestība plūst uz manu sirdi. Es izjūtu dziļu pateicību par šo abpusējo plūdumu.

Un tagad tīras Mīlestības gaismas stars savieno manu sirdi ar Saules Mātes sirdi, un Saules Mātes Mīlestība plūst uz manu sirdi. Es izjūtu pateicību par šo abpusējo plūdumu.

Es sajūtu savu sirdi kā iekšējo Sauli.

Es sajūtu, kā mans Gaismas ķermenis piepildās ar Mīlestību, kas nāk no manas sirds- no manas iekšējās Saules, no Zemes Mātes sirds, no Saules Mātes sirds. Mans Gaismas ķermenis kļūst arvien gaišāks un lielāks, es izplešos. Mans Gaismas ķermenis savienojas ar apkārt stāvošo Gaismas ķermeņiem, ar visiem aplī esošo Gaismas ķermeņiem un izveido vienu lielu kopīgu Gaismas lodi, kas ietver visu mūsu apli. Gaismas lodes centram cauri iet vertikāls Gaismas stabs, kas savieno mūsu Gaismas lodi ar Zemes Mātes sirdi un Saules Mātes sirdi. Mūsu Gaismas lode kļūst arvien gaišāka, lielāka un Mīlestības piepildītāka. Tā aptver arvien lielāku telpu. Redzam vēl citas Gaismas lodes, kas aug citās Latvijas vietās. Mūsu Gaismas lode un citas Gaismas lodes aug arvien lielākas līdz savienojas un aptver visu Latviju.

Mēs redzam un jūtam kā Vienotība, Mīlestība un Gaisma piepilda visu mūsu Tēvuzemi, mūsu Māras zemi.

Mīlestība un Gaisma piepilda zemi- akmeņus, smiltis, augsni- un zeme sāk starot.

Mīlestība un Gaisma piepilda visus ūdeņus- avotus, strautiņus, ezerus, upes, arī mūsu lielākās upes- Gauju, Ventu, Lielupi un Daugavu- un mūsu Dzintarjūru. Visi ūdeņi izstaro Mīlestību un Gaismu. Zeme un ūdeņi ir Mīlestības un Gaismas piepildīti.

Mēs redzam un jūtam kā Mīlestība un Gaisma piepilda katru zāles stiebriņu, katru ziediņu, augu, krūmu, koku. Redzam un jūtam kā tie veseli un laimīgi staro mīlestībā.

Mēs redzam un jūtam kā Mīlestība un Gaisma piepilda putnus gaisā, visu dzīvo radību uz zemes un zem zemes, zivis un visu dzīvo radību ūdeņos. Visa dzīvā radība top dziedināta, laimīga un starojoša.

Mēs redzam un jūtam kā Vienotība, Mīlestība un Gaisma iemirdzas cilvēkos gan Latvijā, gan pasaulē.

Cilvēki staro Mīlestībā un laimē.

Visa Latvija staro Vienotībā, Mīlestībā un Gaismā.

Visa pasaule staro Vienotībā, Gaismā un Mīlestībā. Gaisma plešas un plešas.

Mīlestība un Gaisma staro no zemes, ūdens, augiem, dzīvās radības un cilvēkiem jau visā Eiropā, tad Āzijā. Pāri jūrām un okeāniem tā plūst pāri Āfrikai, pāri Ziemeļ- un Dienvidamerikai, piepilda tās ar prieku, veselību un Mīlestību. Gaisma aizplūst tālāk uz Austrāliju uz Antarktīdu, uz Arktiku- līdz visa mūsu planēta ir starojoša Gaismā un Mīlestībā. Un cilvēki mīlestībā uzlūko citus cilvēkus, dzīvniekus, dabu, ūdeņus un zemi. Tie atstaro viens otra Mīlestību. Un visa mūsu planēta staro Vienotībā, Gaismā un Mīlestībā. Mēs redzam un jūtam to.

Mīlestības un Gaismas spēks pastiprinās uz visas planētas, tas piepilda visu, kas līdz šim nav bijis Mīlestība un Gaisma.

Manī pastiprinās Mīlestība, Gaisma, Prieks, Laime, Veselība un Pārpilnība. Es jūtu sevi kā tīru Gaismu un Mīlestību. Es Esmu tīra Gaisma, Mīlestība.

Esot laimes un prieka sajūtās, es atgriežos savā fiziskajā ķermenī, esot šeit un tagad visā pilnībā. Es dalos Priekā, Mīlestībā un Laimē ar apkārtējiem.

Es pateicos sev un citiem.
Es pateicos Saules Mātei.
Es pateicos Zemes Mātei.
Es pateicos savai Tēvzemei/ Māras zemei.
Es pateicos ūdeņiem, dabai un visai dzīvajai radībai.
Mēs ļaujamies pateicībai, priekam un laimei.
Un tā tas ir.
 
http://www.draugiem.lv/#/gaismasdarbinieki/news/?p=9445177