sestdiena, 2013. gada 2. marts

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

24. februāris
Kungs kā cilvēces labais gans ir sens attēls no Bībeles.
Šim attēlam ir izšķirīga nozīme, jo tas dokumentē Dieva uzdevumu rūpēties par cilvēkiem, nē - par visu radību.
ES patiešām rūpējos par katru dzīvu būtni, lai cik maza un cik tālu tā būtu.
Reizēm tu uzzini par nežēlībām, kas liek sirdij sastingt, un jautā sev, kā ES to varu pieļaut.
Pie visa tā tev jāpadomā, ka ES neradīju pasauli, lai tanī darbotos. ES to daru tikai nepieciešamības gadījumos. Citādi pasaule ir dvēselēm, lai tām tajā būtu iespējams attīstīties virzienā uz Dievu.
ES esmu tikai liecinieks, kas gan visu konstatē un reģistrē, bet neko nerīko.
Mans uzdevums ir tāds, lai pastāvīgi uzvar izlīdzinošs taisnīgums un lai beigās viss aizved uz labu.
Neviens, kas saprot kopsakarības, nevar Man pārmest pat vienu vienīgu netaisnību.
Netaisnība ir sveša Manai būtībai, tādēļ tai nekad nevar būt vietas Manī.
Šādā skatījumā ES patiešām esmu Labais Gans, kas rūpējas par Savu ganāmpulku.
Taču jūs neesat nekādas dumjas aitas, bet dvēseles, kas ir ceļā uz to, lai uzzinātu, ka jūs esat ES, ka jūs esat Dievs, ka jūs paši esat Gans.

25. februāris
Tu uzskati sevi pamatā par pilnīgi pareizu.
Citiem ir problēmas. Citiem ir ēnas puses. Bet tu esi vienīgi gaisma un saule.
Bet tikko tu nonāc Putapartī (Sai Babas dzimšanas un galvenā uzturēšanās vieta) un tev jādzīvo šaurā vietiņā kopā ar daudziem citiem lielā zālē, vislabprātāk tu atbrīvotos no visiem, Mani ieskaitot (pat vardarbīgā ceļā).
Tur tu esi pārsteigts, kas no tevis nāk laukā, vai ne tā? To tu no sevis nekad nebūtu gaidījis!
Kā daudzi citi arī tu nesaproti Manas mācības un domā, ka tad, kad tu esi šķietami svēts, tu jau esi daudz sasniedzis.
Šķietams svētums ir liels pašapmāns.
Viss, ko tu piedzīvo, ir svarīgs. Ja tās ir pozitīvas jūtas, ļauj tām uzplaukt, smaržot un ieņemt vairāk un vairāk telpas.
Ja tās ir negatīvas jūtas un tu tās nesūti prom - ar to tu tām dod īstu varu.
Nē, rūpējies labāk par to pārvarēšanu. Pastāvīgi domā par to, ka viss ir gaisma. Arī visnegatīvākajam ir Manas gaismas kodols - lai arī tev tas būtu tik maz atzīstams.
Tāpēc, ka viss ir no Manis izgājis, tāpēc, ka viss esmu ES, tu Mani vari atrast visos.
Šķietamais svētums ir tieši pretējais process. Šķietamais svētums pieprasa prom skatīšanos, nevis šurp skatīšanos.
Turpretī vēlēties Mani ieraudzīt visos nozīmē plati atvērt acis un tieši skatīties šurp.
Tādēļ redzīgā, apzinātā mīlestība ir tiešs pretstats šķietamajam svētumam.