svētdiena, 2013. gada 24. marts

5 mīlestības valodas veidi


5 mīlestības valodas veidi, kas joprojām aktuāli Zemes Tonāla pasaulē.
 
Katram mūsu Zemes sabiedrības mīlētājam ir sava valoda, kurā viņš prot paust savas jūtas 5 valodas:
A- mīlestības apliecinājuma vārdi.
B- kopā pavadīts laiks.
C- dāvanas.
D- mīlestības darbiņi.
E- pieskārieni.
Tests :
Jāizlasa abi apgalvojumi un jāatzīmē tas, kurš no abiem piemērotāks tev. Abus vienlaicīgi apvilkt nedrīkst, arī nevienu neapvilkt nedrīkst - zudīs precizitāte!

1.man patīk, kad mani apskauj....E
man patīk mīlestības vēstulīte....A

2. man patīk būt kopā ar viņu...B.
jūtos mīlēts, ja ko izdara manā labā....D

3.man patīk saņemt no viņa dāvanas....C
man patīk kopā pastaigāties....B

4. jūtos mīlēts, kad man palīdz....D
Jūtos mīlēts, kad man viņš pieskaras...E

5.jūtos mīlēts, kad mani apskauj....E
jūtos mīlēts, kad saņemu dāvanu...C

6.man patīk kopā pastaigāties...B
man patīk sadoties rokās...E
 
7.man ir nozīmīgas mīlestības dāvaniņas...C
man daudz nozīmē atzīšanās mīlestībā....A

8.man patīk sēdēt cieši blakus...E
man patīk, kad saka, ka esmu skaists, stiprs....A

9.Man patīk kopā pavadīt laiku....B
Man patīk saņemt dāvanas no viņa....C

10.man nepieciešami viņa atzinības vārdi....A
zinu, ka mīl mani, kad palīdz man....D

11.man patīk divatā darboties....B
man patīk viņa maigie vārdi....A

12. darbi mani iespaido vairāk nekā vārdi....D
Jūtos atveseļojies, kad tu samīļo....E

13.patīk tavas uzslavas, izvairos no kritikas....A
daudz mazu dāvaniņu nozīmē vairāk, kā 1 liela....C

14.Jūtos tuvāks, kad runājamies un darbojamies tuvāk...B
jūtos tuvāks, kad bieži pieskaries.....E

15.patīk komplimenti par maniem sasniegumiem....A
zinu, ka mīli, kad manis dēļ dari sev nepatīkamus darbus...D

16.man patīk, ka garāmejot pieskaras......E
man patīk, kad līdzjūtīgi uzklausa....A
 
17.jūtos mīlēts, kad palīdz darbos....D
jūtos mīlēts, kad saņemu dāvanas...C

18.patīk komplimenti par manu izskatu....A
jūtos mīlēts, kad otrs tērē laiku, lai saprastu, kā jūtos...B

19.kad pieskaries, jūtos drošs ,mierīgs....E
viņa pakalpojumi lik justies mīlētai....D

20.patīk,kad tik daudz dara manā labā...D
patīk, kad dāvina dāvaniņas....C

21.patīk,kad velta uzmanību tikai man...B
patīk, kad izdara pakalpojumu...D

22.man patīk, kad viņš apdāvina dzimšanas dienā....C
man patīk, kad viņš saka man nozīmīgus vārdus...A

23.kad apdāvina, tātad domā par mani....C
jūtos mīlēta, kad palīdz darbos...D

24.novērtēju,kad pacietīgi klausies manī....B
novērtēju, ka atceries dzimšanas dienā apdāvināt....C

25.patīk zināt, ka tev rūp palīdzēt manos darbos...D
patīk gari ceļojumi abiem kopā...B

26.sajūsmina negaidīts skūpsts...E
sajūsmina dāvana bez iemesla...C

27.man patīk, kad tu mani apbrīno...A
man patīk, kad skaties manī....B
 
28.Man patīk, ja ko uzdāvina pretī...C
Man patīk stipri apskāvieni. ...E

29.jūtos mīlēts, kad izpildi lūgumus....D
jūtos mīlēts, kad saka, ka mani apbrīno...A

30.Man vajag biežus pieskārienus....E.
Man vajag biežus mīlas vārdus....A

Saskaitiet lielos burtus, kas apzīmē valodas. Vislielākais punktu skaits ir Tavai mīlestības valodai. Ja vienāds punktu skaits, tev vienlīdz svarīgas abas valodas. Atpazīsti arī otras pusītes mīlestības valodu!