pirmdiena, 2013. gada 30. decembris

Valdonis Morija 2013. gada 27. decembrī

Jums ir jāpanāk, lai jūsu dzīvē atgriežas Dievs!
Valdonis Morija 2013. gada 27. decembrī
 
ES ESMU El Morija!
Šodien es atnācu pie jums!
Mani dārgie čela, mīļotie, ar katru reizi mana atnākšana kļūst arvien un arvien skumjāka.
Jā, es esmu spiests konstatēt, ka daudzi jo daudzi mani skolnieki, uz kuriem es liku cerības, ir nogājuši no Ceļa.


Ilūzija, tās burvība novedusi no Ceļa daudzus no maniem visuzticīgākajiem skolniekiem, kas bija ar mani daudzu iemiesojumu garumā.
Šodien es konstatēju šo bēdīgo faktu.
Ko darīt? Vai vajag krist panikā un izmisumā?
Es jums teikšu, ka mūsu uzdevumi nav mainījušies. Arī mazākā skaitā mēs esam spējīgi izpildīt šos grandiozos uzdevumus!


Katrs no jums, maniem skolniekiem, kas ir iemiesojumā, kļūst zelta vērts. Katram no jums ir jācīnās ar tūkstoškārt pārākiem ilūzijas spēkiem.
Nu nekas, jums tā nav pirmā reize. Atcerieties savu iemiesojumu kopā ar mani karaļa Artūra laikā.
Jūsu bruņnieciskajam garam un uzticībai Dievam ir jāatmostas!
Man jums jāsaka, ka ne visi Valdoņu plāni virzās uz priekšu tā, kā bija iecerēts. Mēs ciešam sakāves vienu pēc otras un zaudējam pašus pārbaudītākos kareivjus. Tas ir nožēlojami... Bet es aicinu jūs pastāvīgi iet tikai Augstāko ceļu!


Tikai tai gadījumā, kad jūs saglabājat savu apziņu, pastāvīgi koncentrētu uz Dievu, jūs kļūstat mums pretējiem spēkiem neievainojami.
Tikai uzticība Dieva Gribai!
Tikai apņēmība sasniegt uzvaru!
Tikai vēlēšanās izturēt!


Es zinu, ka ir grūti. Es zinu, ka daudzi noklīduši no Ceļa. Bet es zinu arī, ka cīņas iznākums starp Gaismu un tumsu ir iepriekš nolemts! Un es zinu, ka katrs uzticīgs Brālības līdzstrādnieks ir spējīgs turēties pretī veseliem nāves un elles spēku karapūļiem.
Gara bruņinieki! Jums jākļūst saliedētiem pirms izšķirošajām cīņām!
Es teikšu, ka jums vajadzēs parādīt visas savas spējas un talantus. Jums vajadzēs atmest visu, kas jūs piesaista ilūzijai un tās izpausmēm kā ārpus jums, tā arī jūsos.


Tieši tagad! Tieši šajā laikā mums būs jāiztur un jārada spēku pārsvars izšķirošajā kaujas posmā!
Tāpēc es uzskatu, ka nevajag atslābināties un nav vērts krist panikā.
Vajag izlīdzināt kaujas ierindu un tiekties uz uzvaru.
Jā, ne viss izdodas. Jā, skaitliskais pārsvars pagaidām vēl ir pretējo spēku pusē.
Tomēr mēs nepagurstam jums atkārtot, ka Gaismas spēki uzvarēs! Tāpēc, ka tāds ir šī Visuma likums!


Jums katru minūti un katru sekundi, kamēr esat iemiesojumā, ir jāapzinās jūsu saite ar Dievu. Tikai tādā gadījumā jūs saņemat nesatricināmu Gaismas aizsardzību!
Tikai tādā gadījumā jūs spēsiet virzīties uz priekšu uz savu uzvaru!
Bet, ja jūs činkstat un meklējat savu neveiksmju cēloņus ārpus sevis, tad jūs nekad nesasniegsiet uzvaru.


Visi jūsu neveiksmju un zaudējumu cēloņi ir jūsos.
Kad jūs pavājināt savu Ticību, kad jūs zaudējat saikni ar savu Garu, jūs kļūstat pretējiem spēkiem viegli ievainojami. Tad šaubu un grūtsirdības tārps iekļūst jūsu apziņā un neizbēgami izraisa sakāvniecisku noskaņojumu.


Tādēļ katru dienu nepagurdami uzņemieties atbildību par pasaules likteni!
Katru dienu saglabājiet kaujiniecisku noskaņojumu un uzticību Dievam!
Es zinu, ka pretējie spēki lieto visblēdīgākos un nodevīgākos paņēmienus. Es jums saku, ka jūsu aizsardzība un jūsu neievainojamība ir jūsu saites saglabāšanā ar Dievu.
Cik stundas dienā jūs domājat par Dievu?


Cik dienas nedēļā jūs veltāt lūgšanu nomoda stundām?
Cik dienas gadā jūs darāt Dieva un Valdoņu darbus?
Jums vajag kā grāmatvedībā sākt uzskaitīt laiku, ko jūs savā dzīvē veltāt Dievam un Valdoņiem.
Tad jums kļūs skaidrs jūsu sakāvju un neveiksmju cēlonis.
Vai es skaidri formulēju jums priekšā stāvošos uzdevumus?
Nav un nevar būt nekāda attaisnojuma jūsu pasivitātei un slinkumam!
Nav iespējams gulēt uz krāsns, kad ienaidnieks sagrābj jūsu zemi, jūsu bērnus un tuviniekus.
Katram ir jācīnās ar iluzorajiem spēkiem par desmitiem!


Viens var turēties pretī tūkstošu spiedienam, ja viņš ir ar Dievu!
Es personīgi atnākšu un stiprināšu katru no jums, kas riskēs šajā laikā parādīt apņēmību un stāvēt pretī iluzorajiem spēkiem par savas reputācijas un savas dzīvības cenu.
Nekam pašreizējā situācijā, kas izveidojusies uz Zemes, nav nozīmes, kā tikai šim vienam: jums ir jāpanāk, lai jūsu dzīvē atgriežas Dievs!
Par katru cenu, pat par savas dzīvības cenu.
Es svētīju jūs kaujas varoņdarbam Dzīvības vārdā!


ES ESMU El Morija!

Tatjana Mikušina, 2013
Tulkoja Lauma Ērgle

http://www.sirius-riga.lv/dokumenti/diktati2013-12/27-12-2013.doc
http://www.sirius-riga.lv/