otrdiena, 2013. gada 24. decembris

Mozus 2013. gada 21. decembrī

Gara spēks vada pasauli
Mozus  2013. gada 21. decembrī

ES ESMU Mozus.
Es atnācu pie jums no jauna. Es atnācu tāpēc, ka cilvēcei vajadzīga vadība un palīdzība, kas nāk Dievišķajām Būtnēm.


Es dzīvoju uz Zemes, un es zinu apstākļus, kādos cilvēce ir pašlaik. Es esmu ārkārtīgi norūpējies par visu, kas notiek uz Zemes, jo tā ir mana dzimtā planēta, kas ir mana saprāta šūpulis.

Tagad es vēlos dot jums savas pamācības, kas būs aktuālas lielākajai daļai cilvēces, kura ir iemiesojumā. Pirmām kārtām es priecājos, ka ar grandiozām pūlēm izdodas saglabāt līdzsvaru uz planētas. Bet es arī saprotu, ka cilvēces evolūcija var būt sekmīgāka ar nosacījumu, lai lielāka būtu savstarpēja mijiedarbība starp mūsu pasaulēm: pasauli, kurā pašlaik atrodaties jūs, un pasauli, kurā mīt cilvēces labākie pārstāvji, kas sasnieguši augšupcelto apziņas stāvokli*.


Patiešām līdzās jums pastāv vesela augsti attīstīta civilizācija, kas sastāv no cilvēces labākajiem pārstāvjiem. Viņa atrodas vārda tiešā nozīmē tur, kur atrodaties jūs, tajā pašā telpā, bet citās frekvencēs. Jūsu savstarpējā sadarbība ar šo augsti attīstīto civilizāciju viscaur un pilnīgi ir atkarīga no jūsu vēlēšanās. Jums nepieciešams savā apziņā pieļaut šo sakaru iespēju. Jums nepieciešams mainīt savu apziņu tādā mērā, lai savstarpējā mijiedarbība kļūtu iespējama. Tā ir tā realitāte, kas pastāv. Atlicis mazākais: jums jāgrib iegūt sakarus ar pasauli, kurā mīt Dievišķie Valdoņi.

Tāda pasauļu atšķirtība nākotnē vairs nepastāvēs. Bet es vēlos pievērst jūsu uzmanību tam, ka ne visi cilvēces pārstāvji spēs tuvoties un turpināt savu eksistenci jaunajā realitātē. Diemžēl tā tas ir.

Pat ne visi tie, kas tagad lasa šo manu vēstījumu, spēs pārvarēt sevī kaut ko, kas traucē turpmākajai evolūcijai.

Jūsu turpmākā attīstība viscaur un pilnīgi ir atkarīga no tām pūlēm, kādas jūs pieliekat savu nepilnību un trūkumu pārvarēšanai.

Jūsu civilizācija nevarēs pastāvēt ilgāk par noteiktu robežu, ko iezīmējis Dievs. Jūsu civilizācija nevarēs pastāvēt tāpēc, ka tā ir atdalījusi sevi no Dieva un Viņa Likuma. Bet tiem cilvēces pārstāvjiem, kas spēs pieņemt Dievišķo Likumu, durvis uz turpmāko evolūciju ir plaši atvērtas.

Jums jau vistuvākajā laikā stāv priekšā savas ticības un apņēmības demonstrēšana. Tālab es atnācu pie jums šodien. Daudzi no jums ir uzticīgi kalpojuši man mana iemiesojuma laikā uz Zemes. Es atceros jūsu uzticību un tagad esmu gatavs sniegt jums visu iespējamo palīdzību.

Es redzu, ka jums vajag, lai es kārtējo reizi atgādinātu jums par nepieciešamību ievērot Dievišķo Likumu, ko es uzrakstīju uz akmens plāksnēm.

Ir pagājuši gadu tūkstoši, un līdz šim laikam es esmu spiests nākt un atgādināt jums par nepieciešamību ievērot Dievišķo Likumu jūsu dzīvē.

Tikai šis viens spēj izraut jūs no ilūzijas važām, tikai šis viens spēj atvērt jums Dievišķās iespējas logu un Ceļu uz turpmāko evolūciju.

Jūs esat aizmirsuši par Dievu. Tās civilizācijas, kas aizmirst par Dievu, ir lemtas nebūtībai.

Es jums runāju par Dievu kā par Augstāko Likumu, kas pastāv šajā visumā. Jūs varat izlikties, ka nekāds likums neeksistē. Un kādu laiku jūs varat eksistēt pēc jūsu izdomātiem likumiem. Taču tas ir iespējams tikai līdz noteiktai robežlīnijai, ko Dievs jums ir iezīmējis.

Tāpēc es šodien uzrunāju jūs, tos no jums, kas savā apziņā ir gatavi pieņemt Likumu un ievērot to savā dzīvē.

Mīļotie, nevajag iet uz ielas un kliegt par nepieciešamību ievērot Dievišķo Likumu. Nē, tas nav Valdoņu ceļš. Valdoņi jūs māca sekot Likumam savās sirdīs. Tāpēc šis Ceļš tiek dēvēts par Iekšējo Ceļu.

Ārējais paklausīgi atkārto jūsu iekšējo stāvokli. Tāpēc visām jūsu rūpēm jābūt par sekošanu Dieva Likumam savās sirdīs, savā iekšējā telpā.

Jūs varat saglabāt uzticību Dievam un ievērot Viņa Likumu pat tad, kad atrodaties cietumā. Jūsu iekšējā brīvība nav atkarīga no ārējās apkārtnes, lai kur arī jūs neatrastos.

Tāpēc es saucu jūs izpaust jūsu Dievišķo Brīvību, kas ir jūsu apziņas īpašība un vienmēr ir ar jums, pat tad, kad jūs esat ieslēgti ārējās pasaules ilūzijas važās.

Jūs saprotat, par ko es runāju?

Es runāju par to, ka tikai jūsu iekšējo sasniegumu pakāpe paver jums ceļu uz turpmāko evolūciju.
Pretestību ārējiem iluzorajiem spēkiem nepieciešams pārvarēt jūsu apziņā.


Kad cilvēki ir neattīstīti, viņi iziet ielās, rīko revolūcijas, gāž varas institūcijas.

Es mācu jūs mainīt ārējo iekšējā mainīšanas ceļā. Šis ir tas Ceļš, pa kuru jūs ved Dievišķie Valdoņi.
Jūsu iekšējo vētru nomierināšana ļauj sasniegt ārējo orkānu nomierināšanos. Iekšējais vada ārējo. Gara spēks vada pasauli.


Tāpēc mums pretējie spēki dara visu, lai jūsu Gars apklustu. Šis karš pret jūsu Garu neapstājas ne uz minūti. Visa modernās sabiedrības industrija ir vērsta cīņai ar jūsu Garu.

Tā vietā, lai to apzinātos un iluzorajiem spēkiem liktu pretī savu ticību un uzticību Dievam, jūs ejat iluzoro spēku pavadā un ciešat sakāves citu pēc citas.

Padomājiet par maniem vārdiem tad, kad jūs varēsiet to darīt. Nesteidzieties nolikt sāņus šī mana vēstījuma tekstu un aiztraukties pēc jums pakalpīgi piedāvātajām izklaidēm un surogātiem.
Es apdomāju šo manu vēstījumu jums pusgada laikā.


Nākamā pusgada laikā jums ir jāmeditē par mana vēstījuma būtību. Tikai tādā gadījumā Likums būs gandarīts. Tikai tādā gadījumā jūs apturēsiet karmu, kas rodas, ja jūs neieklausāties Valdoņu vārdos.
ES atnācu pie jums šajā dienā, lai sniegtu palīdzību un atbalstītu jūsu Dievišķību Ceļā.


ES ESMU Mozus.

Tatjana Mikušina, 2013
_________________________________
* вознесённого состояния сознания

http://www.sirius-riga.lv/dokumenti/diktati2013-12/21-12-2013.doc
http://www.sirius-riga.lv/