otrdiena, 2013. gada 17. decembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
10. decembris
Avatāri, Dieva inkarnācijas, piedzimst vienīgi Indijā, jo šeit Viņi atrod to īpašo garīgo un spirituālo vidi, kāda nepieciešama Viņu darbībai.
Daudzās Rietumu zemēs, piemēram, ES Savas pārmaiņas laikā no mazā Satja Narajanas par Satju Sai Babu noteikti būtu ievietots psihiatriskajā slimnīcā un Man būtu jāizskaidrojas ar ārstiem tā vietā, lai visu acu priekšā pārdzīvotu Savu pārmaiņu.
Avatāriem piedzimstot ir nepieciešamas sešpadsmit sevišķas īpašības. Viņiem jāzina viss, jābūt visur klātesošiem, visvareniem, jālemj par dzīvību un nāvi, jāraksta ākāšas hronikā (visu zemes dzīvju grāmatā) un jāvar piešķirt mokšu (galīgo atbrīvošanos).
Atrodoties uz Zemes, Avatārs neiegūst nekādas jaunas īpašības. Viņam viss piemīt kopš paša iesākuma, jo Viņš taču ir lejā nonācis Dievs. Un, lai gan Viņš nāk Indijā, Viņš nav indietis.
Lai gan kā Rāma un Krišna Viņš var būt sevišķi pieņemams hindiem, kā Sirdi Baba hindiem un musulmaņiem, tomēr Avatārs nav piederīgs nevienai noteiktai reliģijai. Kā tas gan varētu būt iespējams, ka visurklātesošais, visuaptvērējs Dievs pēkšņi ierobežotos uz kādu vienu reliģiju, it kā tā būtu labāka par citām?
Tas būtu absurds. Avatārs pasaulē ir visu dēļ, lai kādai reliģijai kurš piederētu. Pat ateistu dēļ Viņš ir šeit un palīdz viņiem tāpat kā visiem citiem, lai viņi galīgi nesapītos maijā (ārējā pasaulē, šķietamībā).
Bet ES šinī inkarnācijā daru to, ko nekad neviens Avatārs nav darījis: kļūstu pazīstams neskaitāmiem miljoniem visā pasaulē, lai viņus mācītu, vadītu un padarītu labākus. Šis sevišķais uzdevums ir tikai šai inkarnācijai, jo no īstā ceļa ir novirzījusies visa cilvēce, ne tikai kāds zināms skaits.
Tāpēc saņem Manu svētību. Esi laimīgs un paļaujies uz to, ka būsi izglābts. Jo ES tev atdošu svētlaimes kārbiņas atslēgu, ko tu ceļā esi pazaudējis.


11. decembris            
Šodien ES gribu runāt par kaut ko, par ko domā nedaudzi, ja vispār kāds: kā īsti klājas Dievcilvēku tēviem! Kā dzīvoja, piemēram, Jāzeps vai Rāmakrišnas Paramahansas tēvs vai Manas mātes vīrs ar to, ka bērns, ko dzemdēja viņu sievas, faktiski nebija viņu radīts?
Šiem tēviem tas pavisam nebija viegli pieņemams fakts, ka viņa sieva kļuva grūta no kādas augstākas varas - pie kam bija skaidri redzams, ka tas nebija atkarīgs no domas par jaunavību, jo, piemēram, ES taču biju savu vecāku ceturtais bērns.
Mīlestība un šo vīru paļāvība uz savām sievām bija tik liela, ka viņi pieņēma šo apstākli, un šo bērnu un viņa pārdabīgo radīšanu spēja uzskatīti par dāvanu un godu.
Dieva plāns vienmēr ir pilnīgs. Nav nekā, kas nebūtu apdomāts, kam nebūtu nozīmes.
Dievcilvēku pārdabīgā radīšana, no tēva puses skatoties, jāuzlūko par kaut ko izšķirīgu: dzīve ir pārmaiņu pilna. Katrā pārmaiņā slēpjas laimes un nelaimes iespēja.
Ja tu dzīvo neskaidrībā, neuzticībā vai melos, smaga vai apšaubāma situācija tev liks krist.
Turpretī, ja tu dzīvo mīlestībā, uzticībā un atklātumā, Dieva bērns nāks pie tevis un tu varēsi pieņemt šo bezgalīgo dāvanu ar atklātu sirdi.
Tad vairs nav nekādas atšķirības starp vīrieti vai sievieti, māti vai tēvu, bērnu vai pieaugušo. Viss ir viens. Viss ir Dievs. Viss esi tu. Viss esmu ES.


12. decembris
Tikai tas, kas labu dara, ir brīvs un var atbrīvoties.
Neviens cilvēks, kas sliktu dara, nevar par sevi apgalvot, ka viņš ir brīvs. Viņš ir tikai vergs tumšām dziņām, kas viņu ietekmē un viņam rada karmu, kuras dēļ viņam zināmos apstākļos vēl ilgi būs jācieš.
Piedzimšana par cilvēku ir ļoti, ļoti liels labums. Jums vajadzēja izdzīvot daudzas inkarnācijas, lai to sasniegtu.
Reiz sasnieguši, parasti jūs šo labumu vairs nepazaudējat.
Bet dēmoniem, kas parādījušies šinī gadsimtā, jāatgriežas dzīvnieku pasaulē. Vai viņiem bija brīva izvēle? Viņiem tās nebija ne tad, kad viņi darbojās, ne tad, kad viņiem vajadzēja un vajadzēs izciest savu darbu sekas.
Katra būtne meklē laimi. Tāpēc brīvs tu esi tad, kad vari rīkoties saskaņā ar labo. Tad tu neizbēgami kļūsi laimīgs.
Viss pārējais ir tikai apkārtceļi, kad tomēr Dievs un augsti attīstītas dvēseles tev palīdz - lai gan viņu darbību tu bieži vispār nepamani.
Piemēram, Kristus atnāca, un gandrīz neviens Viņu nepazina. Savu ceļu Viņš gāja vienkārši kā jebkurš apgaismotais - un tikai nedaudzi gāja kopā ar Viņu.
Tādēļ, ka cilvēks nemaz neredz un nejūt īsto realitāti, viņš iepinas pasaulē, maijā (ārējā pasaulē, šķietamībā). Mainīgo parādību pasauli viņš uzskata par reālu un uz Zemes mītošo Dievu par nereālu. Un tā vietā, lai sistu, krustā sava akluma cēloni, proti, ego, viņš naglo pie krusta Dievu.
Bet nebīsties. Patiesībā tu nevari Dievu piesist krustā. Viņš nesatricināmi paliek tev blakus. Ņem tevi pie rokas un, kad laiks ir pienācis, sveiku un veselu vada uz mājām.
Tā ir adventes otra nozīme.