piektdiena, 2013. gada 6. decembris

Sirds Klusumā būt ...

03.12.2013 ... par savu pieredzi stāsta Габриэльhttp://preobrazenie.ucoz.ru/forum/32-321No krievu valodas tulkoja Maija Čepule 

 
Ieklausīties ... Un Sadzirdēt ... Sajust ... Es nevaru atdalīt jēdzienus, atdalīt sajūtas – dzirdēt, redzēt, sajust ...
 

))) Man viss ir 1 ...
 

Kad es dzirdu, redzu vai sajūtu, tad visu to es jūtu ne ar acīm un ausīm ...
 

Es to sajūtu ... laikam ar ādu ... ar katru sava ķermeņa šūniņu ... ar katru sīkāko daļiņu ...
 

Kā tas notiek? Mēģināšu aprakstīt ... Kā tas sākas ...
 

SIRDS. Sajušana nāk no turienes ...
 

Iegremdējoties ar visu galvu Mierā, Klusumā un Harmonijā – sajūti neiedomājamu paplašinājumu ...
 

Un šis stāvoklis drīz  jau kļūst par tavu neatņemamu daļu ...
 

Bet, ... kad arī apkārtējā telpā Klusums ... ... ...
 

Tevi piepilda Nekas ... Un tu tanī izšķīsti ... Kļūsti par Tukšumu ...
 

Iesākumā nedaudz šokēja šis stāvoklis ... Šī pāreja ...
 

Bet pēc tam sāku pierast pie tā ...
 

... Pamazām tevi piepilda skaņas, vibrācijas ...
Tās piepilda tevi visu pilnībā ... Un tu paplašinies vēl vairāk ...
Nav robežu ... Tās ir izšķīdušas ... Nav nekā galīga ... Tikai bezgalība ...
Skaņas nāk no visurienes ...
Iesākumā Viņas ir vienā tonī ... Pamazām piepulcējas vēl citi toņi ...
Viņas ienāk tevī ļoti uzmanīgi, maigi, plūstoši ...
Nepārkāpjot/neizjaucot Mieru un Harmoniju ... Klusuma Harmoniju ...
Un katra nes sevī ... Pat ne pustoni, drīzāk gan nokrāsu ...
Un Viņas nāk no visurienes ... pilnīgi viss Nekas tevī tiek Skaņas piepildīts ...
Sākotnējības Skaņas piepildīts ... Un tu izšķīsti šinī Skaņā, kļūsti ar to Viens Vesels ...
Tu skani ar to unisonā ... katra tava ķermeņa šūniņa skan unisonā ar šo Diženo Neko ...
Sirdī rodas milzu Trauks ... Okeāns, substances piepildīts ... Mīlestības Gaisma ...
Kur tā rodas?
Tā piedzimst šeit pat ... Šinī Traukā ...
Tu jūti šo ģeneratoru ... (citādi nemāku pateikt ... pagaidām vēl ...)
Un katrs maigais pagrūdiens izjūtams – kā mātei, sajūtot sava bērna kustības vēderā ...
Re re - pagrūdiens! Ahh .... Un tevi aiznes ... Straume ... Tā lejas un plūst ... pielejot ar neiedomājamu burvību visus un
visu visapkārt ...
Un katra strūkliņa šinī Straumē skan ... Skan savā Mīlestības melodijā ...
Un katrai strūkliņai ir sava Skaņas nokrāsa ...
Un katrai strūkliņai ir savs Krāsas tonis ... un katram Krāsu tonim ir savas Aromāts ...
Uzturoties šinī Lielajā Nekas Okeānā, noskaņojoties uz Viņa frekvencēm, sajūtot Viņa vibrācijas, uzsūcot sevī tās,
paplašinoties un piepildoties ar Visu – sāc atšķirt Visa skaņas ...
Skarot ar Mīlestības stariņu katru atsevišķu Skaņu – sajūti tās skanējumu, sadzirdi to, saredzi tās nokrāsu ...
Vari sajust pat piegaršu mutē ... Aromātu ...
Atrazdamies šādā stāvoklī – Gaismas, Enerģijas stāvoklī – ar katru sava ķermeņa vissīkāko kvantu daļiņu Sadzirdi,
Saredzi, Sajūti ...
Uguni ... Ūdeni ... Vēju ... Lapotni ... Zālīti ... Akmeni ... Zemi ... Zvaigznes ... Visu Kosmosu ...
Viņi Elpo ... Viņi Staro ... Dzidri Skan ... Dzied ... Sarunājas ... Klusi Čukst ...
Ja stāstītu par katru, tad sanāktu ļoti daudz ...
Nav iespējams aprakstīt visu sīkumos ...
Un vārdu jau arī tādu neatrast ... Tas vienkārši ir jāsajūt ...
Ar SIRDI ... Ar katru tās šūniņu ...

Agrāk es šinī stāvoklī iegremdējos lēnām, pakāpeniski ... Ar aizvērtām acīm ...

Tagad, nu jau man ir tāda sajūta, ka esmu pastāvīgi šinī stāvoklī ...
Kā tik mazliet izmainu izjušanu, mazliet pārceļu sevi,
sakoncentrēju apziņu – un esmu jau TUR ...
Es Esmu Viss ...
Tagad vienīgi strādājot kopā ar citiem
 

mūsu radošajā Mīlestības Gaismas grupiņā, es aizveru acis ...
 

Uhh, un aiznes tad mani ... )))
 

Ja darbojamies ar Gaiju, tad uzreiz sajūtu visu Viņu ...
 

Redzu kristālus, redzu kā tie strādā ... Redzu kanālus-portālus ...
 

Nevaru vārdos visu aprakstīt ... to vienkārši visu pašam Jāsajūt ... Jāierauga ... Jāsadzird ...
 

Par civilizācijām, kuras Iekšējā Zemē ...
 

Ar dažām mēs mūsu grupiņā labi esam pazīstami, jo esam dažus Darbus kopīgi veikuši ...
 

Ir arī tādas, kur vienkārši ”pamāj ar galvu” satiekot ...
 

Bet Iekšējā Zeme ... Tā-āda Burvība ...
 

Un Mī-īlestība ... No viņiem nāk tā-āds siltums ...
 

Viss Kosmoss Sirdij paveras ... Sirdī ieplūst ...
 

Tempļi ... Paradīzes Dārzi ... Nē nē, nelīdīšu tur tagad ... Tā-ā pievelk ... ))
 

Jā – tad gan man vajag acis atvērt, lai pārvarētu šo pievilkšanu, un sakoncentrētu uzmanību uz Darbu ... )))
 

Man nedaudz sarežģīti ir, pagaidām, sakoncentrēties Darba procesā ...
Tur taču ir ti-ik skaisti ... Un apziņa uzreiz izklīst pa visu šo skaistumu ...
 

Gribas uzreiz visu to ieraudzīt, sadzirdēt, sajust ...
 

Viss tik tuvs, tik pazīstams ...
 

Viss atskan tik tuvās melodijās ... Krāsas, Toņi, Smaržas ...
 

Enerģijas ... Vibrācijas ...
 

Viss uz viena viļņa ar tevi ...
 

Uz Māju viļņa ...
 

A-ahh ........
 

Tu taču mani sapratīsi ... )))
Gaijiņa ... Viņa tik skaista ... Tā-āds DARBS tiek veikts ...
 

Tik daudz Gaismas te savākts ... Tik daudz Mīlestības ...
 

Draudzīgas Komandas ... Saskaņots Darbs ...
 

Strādā VISI !!! Gan pamodušies ... gan ... ne visai pamodušies ...)))
 

Tāda Labestība/Svētība ... Tādas Dziesmas ... Mūzika ... Gaisma ... Mīlestība ...
Un viss šis Darbs sevī nes Mīlestības Gaismu ...
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5160493