svētdiena, 2013. gada 29. decembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

26. decembris
Valoda raksturo cilvēku.
Šis teikums ir noderīgs divējādā skatījumā.
Vienā gadījumā tas pieder pie cilvēka esības, lai viņam būtu precīza, loģiska valoda, ar kuru viņš sev no visa var veidot jēdzienus.
Otrā gadījumā cilvēku raksturo tas, kā viņš runā.
Vai viņa valoda ir maiga vai asa, viņa vārdu izvēle saudzīga vai agresīva, viņa izteiksme kulturāla vai primitīva?
Kop savu valodu. Aprūpē to kā sevišķu puķi, pret kuru tev jāattiecas ar uzmanību un cieņu. Runā tā, ka mīlestība savieno zilbes un vārdus.
Domā vienmēr par to, ka mīlestība ir izšķirīgā. Daudz svarīgāka par jebkuru loģiku. Jo mīlestība saprot vienmēr. Turpretī loģika var tiklab vienot, kā arī šķirt.
Tāpēc piesargies no tiepības un matu skaldīšanas un centies savu sarunu partneri saprast no sirds.
Ja tu to darīsi, tava valoda pati no sevis kļūs aizvien iecietīgāka un mīlīgāka, t.i., tā pilnīgi piepildīs savu jēgu un mērķi.


27. decembris
Šodien ir 27.XII. - Divi un septiņi ir deviņi. Deviņi ir dievišķais skaitlis. Dievišķs tādēļ, ka deviņi var reizināt cik grib, ciparu summa vienmēr ir deviņi: 9x2=18 = 1+8=9, 6x9=54 = 5+4=9 u.t.t. Divpadsmit simbolizē pasauli. Divpadsmit mēneši veido gadu, respektīvi, zodiaku. Ciparu summa no divpadsmit ir trīs. Trīs ir skaitlis, kas sevī ietver visus skaitļus pirms tā: 1+2=3.
Tātad pēc skaitļiem vērtējot, 27.XII nozīmē: Dievs ietver visu pasauli.
Šo dienu ES izvēlos, lai stādītos priekšā kā šīs grāmatas autors.
ES, Šrī Satja Sai Baba, šī gadsimta Avatārs, esmu atnācis, lai izglābtu pasauli no tai draudīgās bojāejas.
ES neesmu nācis - kā agrākajās inkarnācijās - izglābt labos un iznīcināt ļaunos. Mans uzdevums ir mācīt, balstīt, vadīt.
Mans mērķis ir izplatīt visā pasaulē Vēdu, Šāstru un Purānu svētās mācības.
Šīs mācības arī Rietumiem nav kaut kas pilnīgi jauns, jo tās ir visu reliģiju kodols.
ES neesmu nācis dibināt jaunu reliģiju. Visas reliģijas ir pareizas tām dvēselēm, kuras attiecīgajai reliģijai pieder. Tās tikai atkal jāpiepilda ar svētumu un spēku.
Tas ir Mans uzdevums un šīs grāmatas mērķis.
Izpildi Manas mācības, paļaujies uz to, ka ES tevi atbrīvošu un esi ānandas (dievišķās svētlaimes) pilns.
Tas ir Mana trīskārtīgā Avatāra iemiesojuma mērķis.