otrdiena, 2013. gada 31. decembris

DEJO MANĪ, SVĒTAIS GARS !!!

DEJO MANĪ, SVĒTAIS GARS !!!
 

Klipu kopRadījuši: Nika, Ksenija,  Дима un Ветер  27.12.2013
 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ztxHAC_VKo8

http://preobrazenie.ucoz.ru//load/dary_p
No krievu valodas pavadošo tekstu tulkoja Maija Čepule 

 
Lai Dzīve virmo, lai auļos nesas, savu Iespēju salūtos laistoties,
 

Lai iedvesmo Viņas mūžīgās Mīlestības lidojums,
 

Lai apskauj maigi Zvaigžņu starojums,
 

Un nemitīgi Viņa lai priecīgi dejo ...
 

Caur mūsu katra Elpu un Gaismu!
 


Lai mūsu SIRDS mūs kā kapteinis vada,
 

Atklājot katrubrīd mūsu pašu jaunas šķautnes!
 

Lai iedvesma piepilda mūsu būtības katru daļiņu,
 

Izpaužoties Dāvanā priekš visiem,
 

Jo MĒS tad arī ESAM VISS.
 


Paldies jums par to, ka ESAT !!!
 

Starojiet !!!
 

Priecājieties !!!
 

Dāvājiet !!!
 

Izbaudiet !!!
 

Dejojiet !!!
 


DEJO !!! (autors: Виталий Ефремочкин)
 


Dejo, dejo
 

Manī, Svētais Gars!
 

Dejo, dejo
 

Tevī Svētais Gars!
 


Esmu Sirdī Tavā uz mūžu, mans Dievs,
 

Tava Mīlestība mūžīga,
 

Slavinu Tevi es,
 

Zinu – neviens un nekad mani neapturēs!

Tuvu man klāt esi, mans Dievs,
 

Slavēšanā un Godāšanā dzīvo,
 

Slavinu Tevi es,
 

Zinu – neviens un nekad mani neapturēs!

Dejo, dejo
 

Manī, Svētais Gars!
 

Dejo, dejo
 

Tevī Svētais Gars!
 


Tu uz mūžiem ar mani, mans Dievs,
 

Tevī visa mana dzīve rit,
 

Slavinu Tevi es ...
 

Tevi ...
 

Tevi ...
 


Dejo, dejo
 

Manī, Svētais Gars!
 

Dejo, dejo
 

Tevī Svētais Gars!
 

http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5189704