otrdiena, 2014. gada 2. septembris

Kā es izgāju no sistēmas


Kā es izgāju no sistēmas
Kristīne Lapiņa Keshava Priya



Sistēma manā izpratnē ir apzināti izstrādāts mehānisms, kurš padara mūs par paklausīgiem tās vai citas valsts pilsoņiem - robotiem, un gala rezultātā nav nekas cits, kā genocīds pret parastajiem mirstīgajiem.
1.Mans ceļš sākās ar apzināšanos, ka spēju nopelnīt naudu, nodrošināt ģimeni arī bez augstskolas diplomiem.
2.Apzinājos, ka man trūkst zināšanu, kā būt laimīgai, veiksmīgai, dzīvot saskaņā ar sevi un dabu. Diemžēl skolās to nemāca.
3.Sāku mācīties, apgūt šīs zināšanas praksē. Mācījos no cilvēkiem, kuriem tas bija izdevies.
4.Apzinājos, ka valstij patiesībā nerūp zem kura tilta ar bērniem dzīvojam un ko ēdam.
5.Izdzēsu no telefona cilvēku numurus, kuriem esmu vajadzīga tikai izdevīguma pēc.
6.Atteicos no gaļas, zivīm un olām.
7.Pilnībā atteicos no alkohola, jebkādām apreibinošam, stimulējošām vielām.
8.Zālēm un domas, ka esmu slima.
9.Atteicos no ēšanas publiskās vietās. Gatavojam paši ar lūgšanām, piedāvājot ēdienu Dievam.
10.Sāku mācīties dzīvot pēc iespējas dabiski.
11.Nēsāju drēbes, kas man patīk, ir ērtas un no dabiska materiāla.
12.Iemācījos ieklausīties savā ķermenī, ķermeņa vajadzībās, sāku mīlēt un cienīt savu ķermeni – Dieva doto dāvanu.
13.Apzinājos, ka esmu Dieva iemīļotais bērns. Ka esmu LABA.
14.Izskaužu sevī jebkādas domas par konkurenci. Ka kāds ir labāks par mani, vai es esmu labāka par citiem. Mācos kalpot dzīvajām būtnēm, izprast viņu sāpes.
15.Atbrīvojos no visa liekā, ko nekad nevalkāšu, nelietošu, kas nekad nebūs vajadzīgs. Vienkārši atdodu to tiem, kam tas nepieciešams.
16.Atteicos no visāda veida materiālistiskām izklaidēm – diskotēkas, kino, teātris.
17.Atteicāmies no televizora - debilizatora.
18.Neeju tur, kur mani nevēlas, kur jūtos slikti – piepīpēts, skaļš, apreibuši cilvēki.
19.Vairāk laika pavadu ar ģimeni. Visu cenšamies darīt kopā.
20.Neuzspiežu savu apziņu - dzīvesveidu ģimenes locekļiem, kuri izvēlējušies citu ceļu. Ļauju viņiem iet, gūt savu pieredzi, lai arī cik sāpīgi tas būtu man.
21.Mācos domāt pozitīvi – visā saskatīt Dieva gribu.
22.Tā, kā tēriņu kļuva mazāk, nestrādāju, kā visi.
23.Pārceļamies dzīvot no pilsētas uz laukiem.


Ko esmu ieguvusi?
Sevi.
Atbrīvojos no sava prāta verdzības.
Veselību.
Izpratni, kas esmu, no kurienes nāku, uz kurieni eju, kāds ir manas dzīves mērķis.
Mieru, prieku, mīlestību, harmoniju savā sirdī, radot to visu apkārt sev.
Dalos ar savu pieredzi ar citiem.
Talantus, kurus man ir devis Dievs, izmantoju kalpošanā Viņa bērniem – visām dzīvajām radībām.
Brīnišķīgus cilvēkus sev apkārt.

Vēlu katram pašam atrast sevi!
Lai izdodas!

http://www.draugiem.lv/#/user/2458963/blog/?p=12329349